Saturday, February 2, 2019

Super bowll

U Atlanti  se sutra igra 53. Super Bowll ,Finalna utakmica americkog  fudbala u kojoj se sastaju New England Patriotski i  Los Angelos Ramsi .Sportski  dogadjaj  godine.

Nije lak zivot,  ako u svemu  trazis smisao ,ali nikad nije kasno da ga i pocnes otkrivati i za ,,pocetnike,, nema  boljeg starta  od americkog  fudbala i ako tamo  pronadjes ,,razloge,, sve drugo i ostalo  je ,,maciji kasalj,,

Americki  fudbal je vise od sporta  i za one koji ga vole i prate ,ali i za one ,koji sa tim sportom nisu bas  na ,,Ti,,  i sam spadam u ovu drugu grupu jer ni nakon 25 bezuspjesnih pokusaja  gledanja  finala,, nisam  otisao ni korak naprijed  od tog da jedva cekam poluvrijeme i  odgledam Epp spotove specijano pravljene za tu priliku .

Ima sportova ,koje mogu odgledati  od pocetka do kraja ,Radi se  najvise o klasicnom  fudlau i kosarci  a ima i onih poput  americkog  fudbala ,sto ga covjek ,,pristavi,, na ekran  i usput urtadi  sto drugih stvari ,dok ljudi tamo igraju.Jedan   od nacina  kojom se mjeri ,,adaptacija ,, je i odnos prema sportu kojeg voli i gleda sredina u koju si dosao .Mozda mi neko nece vjerovati ali nikad nisam pogledao ni jednu utakmicu  ,drugog  najpopularnijeg americkog sporta -bezbola,mada sam pokusao nekoliko puta i nije islo a da o trecem po popularnosti -Nas car , sportu i ne govorim.Gledati automobile  koji se velikim brzinama vrte u krug ,meni stvarno nije zanimljivo ,Slijedece Nedelje ovde u Daytoni se  vozi Daytona 500 ,sto je   ,,automobilisticki super  bowll , i to gleda   100 miliona Amerikanaca  i kad ja kazem da me ne zanima ,izgledam u najmanju ruku  cudan ,zato  presutim komentar.

Ostavimo bezbol i,, Nas car,, na stranu kao exstemne  i vratimo se americkom sportu broj jedan -fudbalu  preko kojeg  covjek moze  i sagledati  nivo prilagodjenosti   na sredinu u kojoj zivi ,gdje se   odnoas temelji   na tome da ne uzivas ,ali da i ne propustas da vidis u cemu drugi uzivaju ,nesto kao vid znatizelje .Igraju Patriotski i Ramsi .Ko god da pobjedi ili izgubi  je toliko ,,isto,, ,da bi bilo tesko objasniti i zasto.Proslo me vrijeme  kad sam se cudio .Sad sam u fazi  da gedam  i da ne trazim smisao u necemu  gdje ga je vec  naslo 200 miliona ,kojima je super  bowll  praznik ,veci od Nove godine a pobjeda ili poraz pitanje casti.

E sad ,sta je lakse,Kad znas ili kad ne znas.Postoje stvari u kojima se ,,smisao,, moze ali i ne mora naci  a imaju dogadjaji  ,kao super bowl , gdje nema smisla ni traziti  smisao ,jer onda ,,povuce,, i onda je  najlakse  sam sebi organizovati  ,,tac daun,,u kojem si u istom momentu i onaj koji brani  i napada i onaj koji pojedjuje i onaj sto gubi a svedno ti,,.To je ,,fol,,


                                                           Komentar na utakmicu 

Strasno

2 comments:

Marijan said...

*ebo vas američki nogomet, bolji je hrkljuš!

vankufer said...

Ime promijenjeno u Superbored

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...