Sunday, February 24, 2019

Oskar

Ne vrijedi ni ,,pisljiva boba,,Koliko sam samo puta ovo ,,pisljiva boba,, cuo a i sam  izgovorio ,kao gradaciju neke  vrijednosti ,materijalne ili  bilo koje druge ,a da pojma  ni danas nemam sta  ovo znaci ,,Hajde ovo ,,pisljiva,, jos nekako ,ali ,,boba,,O tome da se ovo  da prevesti na bilo koji jezik  je suludo i razmisljat ,ali da nesto nije vrijedno ,,pisljiva boba ,, znaci da je  totalno bezvrijedno .

Veceras je u Holivudu  dodjela oskara ,sta ja znam koja po redu.i veceras ce   filmska akademija  dodijeliti  nagrade za  najboljlja  filmska ostvarenja iz prosle godine. Sve pocinje tako  da kamere  docekuju  glumce,reziseree,producente  i ostale zvijezde  ispred  dvorane  ,komentarisu kako su obuceni , i pitaju neko pitanje u stvari  blago sranje ili uvod u ono tesko koje tek  dolazi.Onda ,,, a znate  ok necu   dalje ,Oskar za ovo ili onog ide ,otvaraju se koverete i  citaju imena ,pljesak  i nagradjeni izlazi na binu ,vadi  komad papira i  pocne zahva;jivati ;od boga ,preko akademije ,do  dajdze ,amidze ,jetrve ,zaove ,komsije  sve dok ga ne iznesu  sa bine  i tako sve to traje  3 ,,sahata,, Dobro ste procitali ,,sahata,, Nije sat i sahat isto,Tri sahata su ko 4 i po sata ,Najmanje.Jedinstvena prilika da na jednom mjestu i to nasmijane vidite sexsualne predatore i njihove zrtve.

Ako bi se birala  najdosadnija ,,prredba ,godine ,,, ceremonija dodjele oskara ,nebi imala konkurenciju  i mislim da zahvaljujuci  tehnologiji ,gdje  svoj tv ekran  mozete pretvoriti u kamin u kojem  gori vatra ili akvarijum ,sa ribicama sto plivaju , ,je puno uzbudljivije  gledati  nego  ovo i ako ima nesto sto je najblize ,,sintagmi,, ,,da ne vrijedi ni pisljiva boba,, onda je to da  ; Oskar  ide ,,pisljivom bobu,,Malo je rec zasluzeno.

4 comments:

dalibor bilic said...

Mislio sam da nista ne moze biti u sportu dosadnije od bezbola i americkog fudbala ,,sve do danas ,dok nisam odgledo utakmicu engleskog prvensta izmedju Mancestera i Liverpula.Uzas.

Čole said...

Svidio mi se ovaj zadnji Daliborov prilog. Mora da sam ustao na lijevu nogu! cccsss...Ili je Daćo prepiso od nekoga?

dalibor bilic said...

Ok Cole.Posto si ti moj drug odlucio sam da ti pomognem .obuci pidzamu i odspavaj 3 sata pa kad se probudis sve ponovo procitaj.Ako ti se opet svidi sto posto onda znam da texst nista ne valja.

vankufer said...

Lady Gaga je fino pjevala

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...