Monday, April 22, 2019

Dzordzina

Bio sam cetvrti razred  gimnazije.,,Luftali,,  jedan cas ja i Zeljko ,,klipacom,, sa dvije case  u Exspresu pored katedrale.Stojeci.Sto bas u tom exspesu .Blizu skole a nema jeftinije pive u okolini.Pricu nam prekida ,dolazak  covjeka sa ledja.;,,Momci trebal sat,,,Zadize rukav  i pokazuje nekoliko satova   na toj ruci .Onda drugi,,,ne ,ne treba nam sat,,Gleda nas  ,,Darvill, jos par trenutaka i kao zadnii argument veli : ,,U boji,,Vec u polu pijanom stanju od jedne case pive ,ispracamo ga pogledom  dok izlazi iz exspressa,Kaze Zeljko : ,,Zar mu tako izledamo,,

E to ,,zar mu tako izgledamo,, dugo me mucilo dok sam jos bio u Bosni ,a poslije i kad sam dosao u Ameriku.Kako u stvari ,,izgledamo,

Vijest  dana ,a m0zda i  noci  ,na  nasim prostorima  je  to da je Kristiano Ronaldo sa djevojkom dzordzinom , doletio u Dubrovnik  i da su mu tamo priredili docek  i posvetili paznju ,koju je samo Papa imao.Nadam se da znate ko je Ronaldo.To je fudbaler ,koji ima djevojku Dzordzinu  i koju je ,,izveo,,  na veceru u Dubrovnik ,a mi sretni ,veseli i zadovoljni  i bas tako izgledamo.

Kako u stvari izgledamo.Iz nase perspektive ,normalno ,sto nije pravi odraz  stanja ,ciju sliku dobijes tek kad vidis kako drugome zgledas.Tu nema velike razlike izmedju Amerike i Bosne  u serviranju  vijesti,,jer upravo izgledamo tako  da nam ponude  ,,sat ,,  ili kristijana ronalda  sa djevojkom Dzordzinom ,kao onaj dodatak ,,u boji,,

1 comment:

Hashim said...

Za novinare, narocito , danas je godisnjica puno vaznijeg dogadjaja od Ronalda u ...

"Novinari zar tako izgledamo" da niko to ne zna ?
Nisam ni ja znao , al' sam procitao ( ne na puno mjesta )

Romeo i Julija

 Naravno da  ti je  jako bitno i vazno, sta vazno ,-najvaznije , ,kad si mrtav  ,ko te ubio , i da li je to bio  ,,prijatelj ,, ili neprijat...