Monday, April 29, 2019

Za tudje godine

O politici ,o kosarci o ovom i onom i eto ne mogu se sjetiti kad sam  nesto o onom  najaznijem -sex ,zadnji put  nesto progovorio..Nedaj boze da takav odnos imam ,mislim na prioritete, i u  stvarnom zivotu ,pomislio bi neko ,,digo ovaj ruke ,mislim spustio,loptu ,,na male,, pa sad samo gleda okolo  i kritikuje umjesto da se  ,,bavi,, temom ,

Jednom sam davno ovde napisao ,sjetio se , kad sam imao 20 ,razmisljao sam  ,,kakav je sex sa 60 ,a bilo me stid pitat ,pa sam ko cojk saceko  40  godina da  nadjem i odgovor.Nikad bolji ,ili to vam je isto  kad  neko komentarise vas izgled  i veli da ,,Dobro izgledate ,,  i doda ,,Za svoje godine ,, E jebi ga sad,Znaci sto se moje generacije tice ,,sex,, je pod kontrolom -dobro izgleda za  svoje godine ,odnosno  tako je sa svima  sto su ko ljudi  ozenili  zene priblizno svojih  godina ,koje takodje   dobro izgledaju  ,a znate vec za koje godine ,pa na miru legnu u krevet i zaspu  ne ocekujuci  a ni  dobivsi ni jedno ni drugo ono  sto im je  priroda vec  odredila.Poslije sam  konto da to i ne mora biti tako  da jednom partneru  oduzmes  20  godina .E o tim koji su  ozenli 10 i vise godina mladje zene ,sto je bilo lijepi  sa 20  godina manje , a sto postaje  problem  daljim razvojem situacije .Znaci moja generacija  nema problema sa sexom,bar onaj njen vecinski dio ,a oni sa ,mladim ,, zenama  sad placaju danak ,onoga sto su  nekad mogli i dok ja i meni slicni sa svojim zenama ,cim legnemo odma zaspemo ,ove njihove ,,mlade,, se jos sat vrte po krevetu ,prije nego im san  ,,udari,, na oci,E to je ta razlika ozenit  zenu istih  godina ili 20  godina mladju.Samo u krevetu.Cim  ustanes ujutro sve izgleda normalno.

Da zakljucim.Puno je bolje u ovim godinama u kojima  izgledas dobro za te,da imas zenu priblizno istih i da se ko cojk naspavas ,jer strucnjai kazu da je ,,tvrd,, san  zdraviji  od mehkog  sexsa , a ne da te mlada zena ,,ganja po krevetu ,vrti se ,,(ne) zadovoljna  i tamam kad zaspe  tebi se  dize, da po prvi put od ukupno 3 za to vece moras otici  u wc da  smiris prostatu i onda se usunjas u krevet  da je slucajno ne probudis .Mogla bi svasta pomislit  budna umjesto da ,,sanja,, Posljednji tango u Parizu  i Marlon Banda kako ,,puterom,, maze okrajak  prepecenog i tvrdog  hljeba iz tostera i sapuce Marlone ,Marlone  .Dobro je.e ,a znate vec  ,za koje godine,,

8 comments:

Beka said...

.

Anonymous said...

Ti i ne znas koliko si sretan!
Sta bi da si neki mormon i da imas 87 zena, pa taman i Tvojih godina.
I sa svakom po jedno dijete...samo po jedno, ama, coce, bio bi ka cackalica!

Spavaj mirno, i broji jaganjce pred prvi maj.
Feniks

Micko said...

Prvo sretan vam prvi Maj nekadašnji praznik rada ako ga se sjećate. Prvomajski Iranci su nezaboravni. Dolaskom robovlasničkog sistema to je zaboravljeno jer je bilo u tamnici naroda. Sad vam je glavno čestitanje raznih vjerskih praznika koji mi se gade. Iskreno mi se gade. Ma jebo i uskrsne i božice i bajrame daj mi malo prvog Maja da se družimo onak bezazleno i radnikoseljacki. Proleteri svih zemalja su otišli u pizdu materinu zbog vjere i globalizacije.

Sto se sexa tiče u ovim godinama trebaš otići u Kinu tamo ćeš dobit medicinu. Nema kupit na internetu nego direktno. Kad dodjes kod onog doktora isto te pita jeli pušiš i piješ jer je različita medicina. Onda ti da i za ženu da i njoj nije dosadno. Nije to jeftina vajagra koja diže pritisak nego nešto fino i relax. Košta puno ali je Bog. Nije za kokuze. Može trajat koliko hoćeš od sata do pet sati. Po želji i potrebi. Ako kažem kako se zove onda će znat i tetka Rafaela i Vankufer i Marijan i Rajska tražit za posrnulog muzeka. Nego ti tajno mogu poslat kutijicu bez imena i da ostane medju nama. Ženske su roze boje a muške crvene. Ako masis boju najebo si.

dalibor bilic said...

Eto vidis Micko sta je za tebe uradio Ceranic,,Da nije bilo njega sad bi ti u Sarajevu bio sexsualni veteran i hodo sa rukama na ledjima gore dole niz Ferhadiju a vako cojk te otjero iz Bosne i ti pravo u Kinu po pilule koje produzuju ne samo zivotni nego i sexsualni vijek,mada mi je to sa muskim i zenskim i razlicitim bojama , malo sumljivo .uvijek moras upalit svijetlo i sta ako je cojk daltonista a pozelio sex.

vankufer said...

Molio bih domacina da ubuduce objasni znacenje i prevede strane rijeci. Siguran sam da ce me Marijan podrzati : Eto sta mu to dodje : SEX ?

Mene bi te Mickove kutijice zanimale ako su u vise od dvije boje . Moja supruga je navece umorna pa je jedino odmore i pripreme za spavanje razne opustajuce stvari kao heklanje,ukrstene rijeci, citanje knjige, mozda bi joj dobro dosle kutijice da pravi kolaz.

Meni ne treba nista niti imam gdje s tim posto spavam u hodniku jer mi suprugu boli glava cim me ugleda pa se onda ne moze opustiti i spavati...

Marijan said...

Uvijek se sjetim zidara Mate koji se tek ozenio u 45.g (prvi put).
Na pitanje, da li mu je zena mladja od njega, odgovorio je:
-moja je vrsnica...
Eh, imao sam ja tih prilika, mogao sam ja ozeniti puno mladju, al' godine idu... ko ce nju stici!
---
Pripremao sam se da napisem knjigu
"Sex u osmoj deceniji zivota", pa sam se predomislio kada sam skontao da se sve moze opisati jednom recenicom!

Marijan said...

Ovo sa sexom u osmoj deceniji nosi mnogo vise rizika nego zadovoljstva...

Anonymous said...

Navescu neke istinite izjave nasih ljudi sto su upali u te zamke sa mladjim zenama :

- Mladja zena (ili ljubavnica) godina tvoje kcerke ili cak unuke,
- Punica tvojih godina,
- On u penziji a ona u sorcu hoda ispred njegovog sina,
- Razvede se od mladje i onda pocne da se ofira svojoj bivsoj,
- Nemam kud poslije ovog drugog razvoda, primi me nazad, do daljnjeg,
- Punica brojala nacionalna krvna zrnca,
- Dok ima para, kao u slucaju Micka, sve stima, pa i daltonizam,
- Cim novcanik postane tanji odmah i hrkanje pocne smetati pa moraju i u garazi spavati...

Ovo sa garazom je poprilicna enigma za naivne. Sve je tamo, bas sve u minijaturi. Komoditet za vuka samca gdje moze i hrkati i spavati, i sanjatiiiii kad ga je budilo kao radi hrkanja.
Feniks


Romeo i Julija

 Naravno da  ti je  jako bitno i vazno, sta vazno ,-najvaznije , ,kad si mrtav  ,ko te ubio , i da li je to bio  ,,prijatelj ,, ili neprijat...