Monday, April 8, 2019

Znamne

S engleskim se jos uvijek borim ,a satrovacki nikad nisam zaboravio.Juce sam obiljezio  rodjendan i to 25 u Americi.Nesto vise sam ih proslavio u Sarajevu ,al kad se sve sabere ,proslaviti i obiljeziti  nije isto.Budala slavi ono sto pametan obiljezava.Dolazi to s godinama i danas slavim dan u martu ,kao sjecanje na dan kad sam izasao iz Sarajeva ,kao rodjendan po izboru a ne po  rodjenju.Mislim da bi svaki covjek morao  uz ovaj jedan bioloski ,kojeg nije mogao birati ,odabrati i jedan  dan u  godini ,kojeg ce  ,,slaviti,, kao svoj drugi  rodjendan.Malo je jedan  u godini za ovako kratak  zivot.Jedan  rodjendan da slavis i jedan da obiljezis.

,,Drugi,, put sam se rodio u Italiji  u Anconi i o tome cu nekom drugom prilikom .Zanimljivo je bilo gledati ljude  koji se  vojnim transporterima vracaju u Sarajevo.koji je to shou bio,da ih zalis ili da mislis ,,blago njima ,, ,al necu o tome danas  nego sam htio o jeziku.U Ameriku sam dosao sa  boljim znanjem satrovackog nego engleskog jezika ali ono  gimnazisko i fakultetsko mi je  dosta pomoglo na pocetku Recimo kad sam isao na benzisku  pumpu da kupim  cigare Stanem u red i  kazem ,,Marlboro,,i kad me prodavac pita koji ,pokazem prstom ,,No ,,taj ,,no  i klimnem glavom kad ,,ovarise,,Bilo je to doba kad se svaki Dolar ,,vago,, a  Marlboro je bio 2x skuplji od recimo ,,Newporta,, al laksi za ,,rec,,U kafani sam pio  ,viski,, naravno ,Isto se kaze ,Jezik je cudna stvar.primjera radi ,Nikad sa svog bosanskog  nisam  prevodio na satrovacki  prije u glavi ,nego automatski ,al  godinama ,pa desi mi se i danas ,da  razmisljjam  na ,,nasem,, pa prevedem na enleski i kazem.,Poslije kad sam  dovoljno savladao Engleski da mogu sam otici u samoposlugu i na pitanje  onog za kasom ,hocu li plastik ili pejper kesu ,odlucno  kazem ,,plastik,,  na engleskom  a ne ,,stikapla,,  na satrovackom da bi obavezno slijedilo i pitanje  ,,odakle ste ,, jer im naglasak  nije licio bas na ,,Kembridzski,,To pitanje ,,odakle si,, je ovde jako kurtuazno ,pa sam na njega poslije odgovaro ;Haiti .haiti  najs,Kad sam bio dobre volje  rekao sam i Bosnija ,,A Boston ,,  ja ,ja Boston ,mada je bio  i onih koji su culi za ,,Bosniju ,,al mi je lakse bio sa onim  koji nisu,,Naglasak me  i danas ,,jebe,,mada sam nekoliko puta dobio i komplkment da je ,,sexi,, pa valjda zbog toga  nisam ni pokusao da ga  ,,ispeglam,,a na pitanja ,,odakle si,, sam ,,oguglo,,tolkiko da mi ni ono ,,Haiti,, vise nije smjesno ,nego samo kazem ,,I dont no,,Znamne/.Stvarno  odakle smo. ,

3 comments:

Unknown said...

Vozdra i bite. Brodo je ovo...

vankufer said...

Where is your accent from? Pita putnik na autobusu nakon sto je Drago rekao : Haj...
Kaže Drago : from Canada.... opet će onaj pametni : That is not Canadian accent I was born and breaded here I know.... kaze Drago : well , you better believe it is , I came here 25 years ago and never had an accent back home... therefore must be Canadian..

Anonymous said...

Sarajlije pune pride i bez Pride parade.
Uvijek smo imali akcente; dodjes u goste ni 10 km od grada i odmah je bio drugi akcent.
Jedni otezali kao Lale, drugi mljeli po talijanski.
I danas se razlikuju Sarajlije po svom govoru, Mostarci po svom, a Banjalucani su nesto izmedju Zagreba, Beograda, Novog Sada, cak i Nisa i Skoplja.
Postariji ekavci predstavljaju tesko neznanje oko znanja jezika, dok su mladji veoma kompatibilni.

Zakonom je zabranjeno javno pitati odakle si, ali ljudi su radoznali, pitaju sve i svasta, pa ako dobiju odgovor u redu.

Akcent znaci da si inteligentan i da znas vise jezika, da si prilagodljiv.
Feniks

Romeo i Julija

 Naravno da  ti je  jako bitno i vazno, sta vazno ,-najvaznije , ,kad si mrtav  ,ko te ubio , i da li je to bio  ,,prijatelj ,, ili neprijat...