Sunday, June 30, 2019

,,Mira,, Florida

Daleko je  ,Utorak ,3. Novembar ,2020. godine ,dan kad ce Amerika opet birati prdsednika ,al s vremena na vrijeme ,valja ljude podsjetiti ,naravno one koje to zanima ,kako se postaje predsedni Amerike.,,Electral College ,,ili nacin glasanja  u kjem pobjednik  mora skupiti 270 electral glasova  od ukupno 538  koliko ima svih 50 saveznih drzava.primjera radi  Californija  daje 55 glasova ,najvise  i Aljaska 3 -najmanje ,A New York i Florida po 29.ostali od 4 do 18  i kad  ,Tramp pobjedi u Utahu  dobija 6 glasova a Biden u Veremuntu ,3 glasa ,pa se zbog toga desava ,kao u zadnjim izborima ,da recimo Hilari Clinton  dobije ,tehnicki ,veci broj pojedinacnih  glasova ,jer je recimo  neka cijela drzava glasala za nju ,al na kraju manji broj electrala i izgubi izbore.Sta je rukovodilo  ljude koji su pravili ovaj sistem  glasanja je tesko  reci ,ali  radi se o  tome da se smanji  moguca  dominacija  odrdjene  grupe ,recimo ,,rase,,  da samo tim  sto je  brojcano nadmocna ,ne bude   jedino mjerilo  odlucivanja.

Da budem konkretan.U devedeset posto americkih saveznih drzava  ljudi glasaju isto u zadnjih 20  izbornih ciklusa, odnosno postoje  jake Republikanske i jake Demokratske drzave ,koje uvijek glasaju za svoje bez  obzira na ime i prezime kandidata  i to je ,,beton,,odnosno unaprijedf se zna da ce  38 texsas glasova ici  republikanskom  kandidatu i da ce 55 glasova iz Californije upisat se Demokrati .Kljuc pobjede drze  onih nekoliko ,,nicijih ,, drzava ,ukljucujuci i Floridu ,gdje je  sve moguce ,pa tako nije slucajno da su Demokrati  izabrali bas ,,suncanu drzavu ,, da tu zapocnu kampanju.da podsjetimo ,na zadnjim  izborima Tramp je dobio Floridu ,Tjesno ,al jest i 28  glasova je otislo   u njegovu korist ,odnosno da su Maine 4 glasa ,Delavere 3 glasa ,Districkt of Colimbija 3  galasa ,Arkanzas 6 glasova ,hawai 4 glasa ,svi  to dali  Clinotonovoj ,nije tesko skupa 28 Floridskih.

Za ili protiv ,,electorala,,Nema tu  dileme .Kad pobjedis ,onda si ,,Za,, kad izgubis onda nisi ,ali bi mozda  bilo  bolje i jeftinije ,da samo glasa  nekoiko drzava ,za ostale se unaprijed zna ,pa bi se ustedile  stotine miliona Dolara a da na listicima bude samo ,,republikanac ,, ili ,,Demokrata,, i ko pobjedi samo se  doda neko ime  jer ovako jedino oni  ,,nezavisni,,  u ciju grupu i sam spadam gledaju  ko je kandidat ,a ne iz koje partije dolazi.da republikancima  kao kandidata izbacis Adolfa Hiklera  za njega bi glasao  99 posto ljudi ,ne zato sto se zove Adolf ,nego sto je republikanac.

1 comment:

Anonymous said...

Kad sam pomislio da je izgubljena svaka nada, pronašao sam pomoć, dr. Ajayi je učinio ono što pokušavam riješiti već 7 mjeseci, ja se zovem Sandra i bio sam u braku s Mikeom 8 godina i blagoslovio dvoje djece. kad počnem sumnjati da je moj suprug vidio drugu ženu, prije nego što sam to znao, napustio je kuću i rekao da više nikada ne želi ništa sa mnom ili djecom, molio sam se da se vrati kući, ali bio je sklon mojim molbama. Dr Ajayi sam upoznao preko prijatelja koji je prolazio kroz istu situaciju kao i moja, ali ona je uspjela vratiti svoj dom u kratkom roku, pitam je kako i rekla mi je o dr. Ajayi moćnom kotaču za čaroliju koji joj je pomogao da je oporavi suprugu, nikad nisam vjerovala u lijevanje pravopisa, ali odlučila sam da ga isprobam. Kada sam kontaktirala konjanika, on mi je postavio neka pitanja na koja dajem odgovore, a on mi je rekao neke stvari koje je potrebno obaviti, a na što sam iznenadila nakon Tri dana čarolije moj se muž vratio kući i rekao mi da oprostim pogrešna djela. Ne vjerujem u čarolije, ali veliki dr. Ajayi mijenja moja vjerovanja. ako prolazite teška vremena u bilo kojem aspektu svoje ljubavi i trebate brzo rješenje svojih problema, obratite se velikom čarobnjaku dr. Ajayi. e-pošta: drajayi1990@gmail.com ili whatsapp: +2347084887094

Obratite mu se za sljedeću vrstu čarolije

* Loto čarolija
* Pravopis za pobjedu u sudskom postupku
* Bogatstvo čarolije
* Čarolija za trudnoću
* Pravopis za nadogradnju ispita
*Ljubavna čarolija
* čarolija za povratak bivšeg ljubavnika
itd
whatsapp +2347084887094 ili email drajayi1990@gmail.com

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...