Friday, June 21, 2013

,,Kvante kosta,,

Nisam previse zadovoljan,sa ove dvije price.Mora tu biti  vise detalja ,ljepote ,al kako da  pisem o milionima  leptira ,gore na  ,,vrhu,, St, Martina,da ronim  jatima Papiona,da i sam postanem  jedan od njih,kad sam se to vece vratio  kuci oko 10 navece,mrtav umoran,tezak ,mrzak i kad i dusa i tjelo  zele  odmor ,nego razradu  inspiracije bilo koje vrste.ma ne ,,vadim,, se al je tako.Nek mi neko kaze ,da bi Markes ,posto ono sto jeste ,da je dole na Ki Vestu ,po cijeli dan radio u restoranu ,a pisao navece.

A ovo ,,kvante kosta,, je  sustinsko pitanje  i rada i odmora i rata i mira  i svega sto se desava u  svijetu kojeg je covjek  napravio po toj mjeri.

Pisao sam o onim ,,mega,, jahtama na Bahamima ,od milijarde dolara ,iza kojih su  kuce od dasaka.Da li bi  ove jahte bile isto lijepe da vrijede 800 miliona dolara  a da u njihovoj pozadini umjesto drvenih kuca ,stoje  neke  ,,normalne,, od cigle sa  vrtom ispred.Bile bi i ljepse ,mozda malo sporije,ali  skladnije.ovih 200 miliona razlike je ,,bezdan,, izmedju onih na palubama i onih  iza daski.Hoce li ikad biti drugacije.Nece  ili i ako bude ,sve ide  na to da ce slijedece jahte biti  milijardu i dvijesto  miliona vrijedne ,a da ce ovi iz drvenih kuca sad spavati u kartonskim.

Kvante kosta.Pivo na brodu kosta 5 dolara.Bez zelje za filozofiranjem ,vlasnicima jahti je to  ,,dzabe,,.Onim iz drvenih kuca je skupo ,a ostalim ,naj brojnijim podnosljivo.Znaci prave vrijednosti  ,bilo cega  i nema ,nego je to iskljucivo  odraz  materijalnog stanja ,onog ,koji tu ,,vrijednost,, zeli da posjeduje.

Kvante kosta.Seddmodnevno krstarenje na Aluru kosta 50 Dolara,mjesecno slijedecih 10 godina.Cijenu ne povecava  ni  ono potroseno na brodu i kopnu.Pedeset dolara.Sedamdeset dolara ,kosta  slijedecih 7 godina  ili 100 dolara mjesecno slijedecih 5 i sve  ide putem ,,plastike,, da ni jednog  papirnog dolara ,ne okrenes u ruci.

Na Aluru  su  dvije galerije slika.Svakodnevne aukcije ,lov na orginalne  Pikase, Rembrante,Goje i ostale.Kvante kosta.Od 10 hiljada do milion Dolara.Gledam  neku pikasovu ,mislim da je grafika.velicina 30x 30 cm,pocetna cijena 50  hiljada ,kasnije je prodata za 200.Da ispod ne pise Pikaso,covjek  bi je zguzvao i bacio u smece ,kad cisti  ladice  od starih papira.Neko ju je kupio da mu bude deseta ,tesko prva,da je okaci na zid,da se  divi slici ili imenu ,svakodnevno ili  jednom godisnje u prolazu.

Hajmo sad jednog rebranta okaciti   na drveni  zid  ovih stracara  na Bahamima.Koliko kosta  drvena kuca sa rebrantom na zidu.Zavisi  ima li  ta slika i potpis ili nema.Moze biti  sto puta rebrant  ali ne potpisani ,da  vrijednost ,,drvenjare,, ostane ista -nista.

E sad kad bi trebalo ovaj ,,uvod,, razraditi ,gledam na sat i moram na posao.tesko  da bi ikad i od Andrica ili Selimovica nesto bilo da su po cijeli dan morali ,,cumur,, istovarat ,a  onda pisat.,a sreca da nisu ,al isto tako nisu mogli ni pobjeci  od sustine ,da je sve Kvante kosta,neizbjezna kob.

17 comments:

Anonymous said...

Ljepo,ono ne doreceno ce sve reci....Pisi I docaraj nam ne bas veliku razliku izmedju drveta I tvrdo-metalne plastike......


3222


Marijan said...

Nek si se ti nama vratio... ja se već zabrinuo...

Anonymous said...

obicno posebne situacije i teskoce daju i posebna djela , mada bi bilo ljepse da je obratno

Anonymous said...

Ostani ti nas Bilic, pusti Ivu i Mesu.

lajka said...

Bome kosta, a isplati li se, ne znas ako ne probas. Oni gore i oni dolje ne razmisljaju o tome, kao ni oni skrti...npr. Cole.
Ljudi moji sta nam je s Mickom ? Otkad je Pama otisla na put potonule mu ladje.

lajka said...

Dalibore, od tebe se ne ocekuje da pises o leptiricima, ljubicicama i mirisu lipe ( ulazi mi u sobu od jutros ). Ostavi to , kako kazes, za romanticare pocetnike. Ostani svoj.

Micko said...

Pozdrav iz Hong Konga.Samo da me ne zaboravite.Spremamo se za put u Mongoliju.

pozdrav od Micka i Zumi.

rajska said...

Ja nekako volim čitati o tome kakvi su ljudi i njihovi običaji, to me nekako više zanima od prirodnih i kulturnih znamenitosti, onako neke uobičajene stvari od prehrane, običaja i sl...
Lajka kako preživaljavaš vručine..ja teško...

lajka said...

Svi se zale, a meni super.

Čole said...

Skoro svaki dan boravim u Sumbulovcu. Ima i hladovine i povjetarca ali su navalile neke ose ko mutave. Nisu kao one normalne. Ove su sitnije i ne trzaju ni na meso ni na šećer ni na med, ni na šta ih ne možeš namamiti. Palim one indijanske vatrice oko stola za sjedenje i jedino to pomaže ali ne sasvim. Neki dan mi došao prijatelj pa se i on žali da ih ima i u Blažuju. Izgleda naletila neka najezda.
Nisam znao da i roštiljanje može dosaditi. Sjećam se, jednom mi je tako i koka dosadila, ccccssss! Okrenuo sam malo na lešadu. Mogu vam reći da ni malo ne zaostaje za roštiljom. Ustvari zaostaje ali malo.

lajka said...

Ti si Cole isti kao ovaj moj. Jedan dan u tjednu riba i blitva, o ostalo snicle ovako, snicle onako... Tako je kad muskarci kuhaju. Srecom, sad je puno predivnog voca ; jagode, tresnje, marelice, breskve, lubenica...+ puno jogurta, pa i ja dodjem na svoje.
Zamijeni to silno meso bar u ovim vrucim danima paprikom ili gljivama na zaru, odlicno je.
Pozdrav

M.M. said...

Jel sam ja ovo zalutao na kakav kuharski web site kao ,ne zove se " ni tamo ni vama" nego " ni pečeno ni przeno".
Sto se tiče klope ovdje mi nije jasno jedno - Karibi, stalno vrućine ,a ovi domoroci svakodnevno pucaju svinjetinu i pasulj.

Anonymous said...

Mala je Amerika koliko si se ti prodao konzumerizmu. Bezveze ti to bacanje para po kruzerima kad nema rahatluka bosanskog ni meraje ni mirisa ovih ni ljudi bosanskih. Bolje da si ovdje odmor proveo puno jeftinje pa makar i u Sumbulovcu kod onih anamo nego na nekim ostrvima naseljenim sa nasljednicima crnh robova. Moj stav, ali svako ima svoje.

Anonymous said...

Moj stav je da tvoj stav ne valja k....!

Marijan said...

Mali savjet za anonimuse - ako već nemate neko ime, izmislite ga!
Anonimna komunikacija medju odraslim ljudima je nekorektna, da ne kažem nepristojna...

rajska said...

Nego da pitam ovog Anonymusa od 11,49 za savjet..ja naime mislila ići na put, razmišljali smo o nekim destinacijama npr. St Petersburg, a budući tamo nema bosanskog rahatluka ni mirisa bosanskih ljudi sad se stvarno dvoumim.

vankufer said...

Dalibore opet sjajna paralela, u tvom, jedinstvenom, stilu. Svaka ti dala, zasluzio si, a vala mores i trpit hejbet...

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...