Friday, June 7, 2013

Spontano

Pokusavao sam to vece ,nametnuti dezurnu temu ,,Bosne,, al nije islo.valjda iz pristojnosti  su me pustili da kazem ,a onda nastavljali pricati o  plazama havaja.-spontano.Ja ,,spntano,, o Bosni ,moja raja isto tako ,,spontano,, o Havajima.Kad sam im govorio  da su ,nakon ,rata svi  ,,dobitnici,,osim onih koji su poginuli ili ostali tamo-zivi sahranjeni ,,niko mi nije vjerovao.Tesko je danas i ovde naci nekoga ,sto bi posvetio dio svog dragocjenog vremena na ono sto se proteklih dana desavalo na ,,spontanimm, protestima ispred skupstine u Sarajevu.Spontano se jebe svakome za Bosnom  ,samo sto to nece i  spontano da prizna.

Ok nema veze nego sta sad ,,nakon krize skupstinskih talaca,,Nista.Tek sad se  zakon o jedinstvenom maticnom broju nece donijeti ,a bogami ce svi oni ,dobronamjerni ili manje  namjerni stranci prvo dobro razmisliti ,prije nego se odluce  posjetiti Sarajevo.Sad ce se u Bosnu ,teze ,spontano  ici.Znaci od  ovih demonstracija  nikakve koristi  i samo stete.Ako neko misli da su se profesionalni politicari uplasili ,nije u pravu.Uplasili su se jedino strani bankari  i ne vjerujem bas da ce svojim ,,sefovima,, preporuciti da  salju novac u vrecama  za tu destinaciju.Uplasili su se i ,,Srbi,, odnosno njihovi poslanici zbog okupljenog i to velikog broja Muslimana ispred skupstine,isto kao sto bi se vjerovatno  prepali i muslimanski poslanici  u nekim demonstracijama  u banjaluci ,zbog velikog  broja okupljenih Srba.To sto u Sarajevu  nema Srba demonstranata ili u Banjaluci muslimana demostranata  ,nije odraz njihove politicke pasivnosti ,nego ,,etnickog ciscenja,,

Sta sad spontano  uraditi.Naj bolje je nista ne dirati ,jer u zemlji gdje je nacionalno postalo i racionalno,spopntanost bilo koje vrste moze samo da nasteti datom stanju ,odnosno da  produbi  i nako beznadeznu krizu ,pod uslovom  da se to jos moze.

Jedina steta i korist  ,,skupstinskih talaca,, je u tome  da ce nakon ovih ,spontanih demonstracija biti manje para za drzavu ,odnosno da  je sve manje razloga -kradja,otimanje, da se svi ovi ,koji se danas bave politikom ,povuku i okace ,,nacionalne kopacke o nacionalni  klin,,

Hoce li biti novih  spontanih  pobuna naroda.Vjerovatno da hoce,ali koje nista nece promjeniti ,jer je napravljena takva situacija na terenu ,da se sve  mora protumaciti kao  ,,nacionalno,, i da je usmjereno  protiv druge nacije.

Pokusam ja ponekad u ,,sjedenju,, nametnut temu Bosna ,al ne ide .Vidim da sam ,,spontano,, dosadan i da ljudi vise vole  pricati o plazama Havaja,spontano ,nego mlatiti ,,praznu Bosnu ,, zaboravljajuci pi tome,da su upravo zahvaljujuci  ,spontanosti,,bili u mogucnosti  izloziti bosansku  guzicu havajskom suncu -spontano.

 

7 comments:

M.M. said...

Samo da mahnem iz Tampe na Havajima.
Meho M.

vankufer said...

znas sta Dalibore, nisam krvolok, ali, u tu TZV Skupstinu treba upuscat rudare sa krampama i lopatama i zakljucat vrata....

dalibor bilic said...

U poplavi -navali komentara da dodam i svoj.I dalje mislim da ,,sila,, nije ,,nacin,, a jos gore je ,kad krsenjem zakona,pokusavas nekog drugog natjerat da ga postuje.Generalno ,,kad ljudi iste grupe,, uredjuju odnose medju sobom,to je ok ,ali kad u sve to ukljucis i one ,koji ,,veze nemaju,, ne valja,Neaju ti ,,sa strane,, bas velikog razumjevanja za domacu situaciju.Parcijalna rijesenja nigdje ne vode i bio sam u pravu ,kad sam rekao ,da ce se sve zavrsiti ,na tezu o ,,nacionalnom,,
Ja mislim da ima neko rijesenje,a za pocetak se ultimativno mora ,,Nivo nacionalne svijesti,, svesti na onu prije 92. -podnosljivi nacionalizam ,ko u doba Tite,kad broj nacionalista nije uopste bio manji ,nego poslije 92. ,ali su se morali kontrolisati.

dalibor bilic said...

Opet ja.Ko se smije kladit da su organizatori protesta ,na ideju da se puste strani bankari i da to moze biti jako lose za Bosnu, odgovorili ;
,,Ko ih jebe ,ne trebaju nam njihove pare,, hahahahahah

Anonymous said...

Ko da se vrati na nivo nacionalne svjesti prije 20 godina.Jedino mi sto nas sad zovu majmunima,partizanima,jugonostalgicarima i neprijateljima smo nekako ostali normalni zahvaljujuc nama samima,a i promjeni sredine u kojoj smo zivjeli.Mislim da si se slozio sa mnom da se iz daleka bolje vidi.Uostalom ti tvoji jarani su u pravu sto ti sjebu diskusiju o Bosni.Ko tu drzavu shvata ozbiljno de reci samo meni i nemoj nikome vise.Niti zivis u njoj,niti joj porez placas.Ja je se nikad nebi ni sjetio da tebe nije, vjeruj mi.Oni se jos nisu dogovorili o banalnoj stvari,jeli zemlja okrugla ili ne,a kako ce o necem drugom.To nije bio razlog da neki ne dobiju nagradu za zivotno djelo.Njihova zivotna djela znamo ponajbolje mi sto smo otisli.Da nije bilo tih djela mi bi bili tamo.

Vankufere, dragi moj druze, samo da te upozorim na one dane devedestih kad su rudari dosli u glavni grad i govorili;MI SMO RADNICI I NECEMO BIT RATNICI.Ko jebe rudare moj jarane.Ma ko jebe radnike,a ko jebe i tebe i mene i naseg dobrog Dalibora.
Ama ko jebe i njih tamo i Bosnu sto je nema.
Trazili su ,eto im ga,samo nisu znali da ce im bit tako velik.

Kazu ljudi:JEBO COJEKA KOJI NE VOLI SVOJU ZEMLJU,A JEBO I ZEMLJU KOJA NE VOLI SVOG COVJEKA.Jebo nas druze,znam ja nas.

Pozdrav od Micka ubojice goveda.400 smo ih ubili i zakopali.Nastavljamo sutra.Koliko je tu tona mesa. Ovo je kao smak svijeta.Vazno je nama ovde da imamo na 3 kanala filmove o ljubavi izmedju dvojice muskaraca.

Ljubav je vaznija od zivota.

Marijan said...

Mick, kud će ti duša!

Marijan said...

Lahko se vama zajebavat' sa našom državom.
Ko i kako ju je sve pravio, dobro da je i na karti ima!?

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...