Sunday, January 19, 2014

Dolcevita

Eto ne mogu da se sjetim ,da li su bile ,iskljucivo, muske i  samo zenske ili  su majce  popularno zvane ,,dolcevita,, bile  ,,unisex,,to jest  da ih je mogo obuc  na tjelo svako ,stim da se ,samo naprijed ,uspostavi sadrzaj ,dok je ono glavno ,kragna ,pristajala  uz svaki vrat,i da se  i kvalitet  manifestovao  preko te kragne ,gdje su one jefine ,nakon dva pranja  ,,spustile se i zinule ,a iz onih skupljih i vlaitettnijih  dugo virla  glava  a ispod  stegnut vrat ,zagrljajem  ,,dolcevite,,

Koja je to godina bila ,nije ni vazno ,al znam  je da je bila zima,pa se tako sjecam  da je pola  gimnazije ,mozda i vise ,virilo iz dolcevite ,a one kafane ,sto su imale obaveznu gardarobu za odlaganje , i kad se skine kaput,punile stolice  ljudi  u dolcevitama raznih boja i da je bez izuzetka svakome lijepo stajala.Hm ,onda je vrat problem.ok nema veze..Uvijek su nasi ljudi volili i uzivali u  ,,slatkom zivotu,,

Prosle  subote je to bilo.Kaze mi  moja  drug Dubravko ,pogledaj film  ,,Twice born,, bas me zanima ,sta mislis.Nedelja proleti ,a to je jedini dan kad mogu  pogledat neki film,a onda i cijela sedmica i opet Subota.Pita cojk jesil gledo.Kazem ja nisam ,al sutra cu ,to je ko danAS.

Januarska nedeljna ,,fjaka,, idealna za gledanje filma.

E hajdee da vidimo.Film ,, Twice  born,, star svega  2 mjeseca ,tako pise u najavi .Glume  Emile Hirsch i  Penelope Kruz ,traje 2 sata i 9 minuta,jos nije  rangiran  ,,zvijezdicama ,,  iz  sadrzaja -ukratko ; Majka -Penelopa Kruz ,se sa sinom vraca u Sarajevo iz kojeg je izasla  tokom rata da mu pokaze  i kaze  mjesto i istinu o tome ,gdje i kako,a narvno i zasto mu je tu poginuo otac......

Onda ima ,da kliknes ,ako hoces da vidis par scena iz filma ,jedno  3 minute traje  i klikno sam ,al nisam  saceko da vidim  svih 180 sekundi ,jer mi se pocelo povracat ,pa sam  izletio napolje da  uzmem malo  cistog nikotina.Samo mi je jos falilo da mi Penelopa ,,doda  svoje  ,,istine,, o Sarajevu.

Vratio sam se  pred televizor nakon jedno pola sata  i pronasao kanal koji je cijeli dan  emitovao  ,,Pirate sa Kariba,,Upo sam na onaj broj 2 ,kojeg sam inace gledo jedno 30x vec.ja dobrog filma.Onda su poslije  reprizirali isti i opet sam sve to gledo.Stomak  me prestao boliti  nakon jedno  4 sata.Od istine  i dolcevite.Ja ,ja sad sam ok.,a da, sta  mislim .E da sam mislio sad bi i mogo gledat.

14 comments:

Anonymous said...

uniforme razne, sskolske kecelje, turtle-neck iliti dolche vita, dimije--hlacce,
('Kluz', 'Beko' i 'Peko', cak i 'Jugoplastika')
marame-ssalovi-esarpe,
frizure...
sve su to stilovi, kopiranje onog 'necceg' da li iz filma ili modnih zzurnala.
Hoccess-neccess bio/bila si pod uticajem neke mode/trgovine a da nisi ni bio svjestan tog uticaja.

A tek djeca cvijecca; ljepote za ribare.

Kinezi prave i prodaju samo te turtle-neck kragnice, u svim bojama, pamuccne, meke, a ima i sa ciferslusom sa strane; pokriva vrat i dio ramena...bass kao ssto sam ja sebi pravila kad sam bila mladja.

Feniks

Anonymous said...

a i politika je takva:
zavisno od mode i nass zzivot ode...mislim 'ide'

Da utjessim Glavnog, i meni bilo stresno...nisi jedini.

Feniks

Meho Mekinro said...

Cole bi nam mogao nesto reci oko majice, bile su jedno vrijeme zastitni znak arhitekata koji napune pedeset.Zasto?

Čole said...

Bio sam i ostao konzervativan u oblačenju. Nikad nisam obukao farmerke a majicu vrlo rijetko. Uglavnom odijelo sa kravatom, obavezno. Kokama se to sviđalo. Sumbulovac me malo iskvario. Sve sam češće u radnoj garderobi. Ne znam što vam ovo pišem. Meho me isprovocir'o.

Anonymous said...

Dolcevita se izvrsno slaze sa odijelom, a traperice su oslobodile zenu od pegle.

Anonymous said...

Jean Paul Belmondo, uticaj francuskog filma na modu u Jugi:
http://www.imdb.com/media/rm24224000/nm0000901?ref_=nmmd_md_nxt

Feniks

rajska said...

Čolek u pravu si. Ja padam na odijela i ne mogu si pomoći...doduše to sam ja, ne razmišljaju tako svi..
Naravno opet ovisi o poslu koji obavlja...
Hm, dolčevite, za njih se mora imati dobra linija, današnje dolčevite su sve uske, pa ne možeš imati trbuh...

Micko said...

Ne nosim nikakvu udarnu marku kao dolcevita versaci guci i ostalo.Podsjećaju me na papke koji to obuku ,a smrde na znoj ko konji koji optrce 2kilometra.Farmerke ne skidam i uz to nadjem prikladnu košulju što mora imat djep za cigare.Ako nema djepa da košta milion i da se zove ne znam kako ne dolazi u obzir.Odjela samo za sahrane i svadbe.Imam još uvjek jedno što sam ga donio iz Sa prije 20 godina.To mi je suvenir iz Alhosa.

Proleter said...

Imao bih jedan komentar, ali prvo moram pitati urednika Dalibora Bilića smiju li davati komentare pederi, lezbijke, arapi, crnci, papci, oni kockastih glava, Sandžaklije, siromašni, nesposobni, neobrazovani itd itd. Pa ako nam dozvoli javit ću se. Bilo bi vrlo zanimljivo vjerujte mi, i sve će prštat od komentara na komentar, a ne ova učmalost.

dalibor bilic said...

Ako bi moro birat izmedju ovih nabrojanih ,i ,,ucmalosti,, ja sam za ovo drugo.

ODOZGO_77 said...

hahaha
da, ucmalost je nekako sa manje stresa, i majne svadje i tako to
i ja sma za ucmalost- mozda sam zato ovde

ODOZGO_77 said...

ja licno mislim da nije bitna marka, nije bitno odjelo ili farmerke.
Bitno je da se to lijepo slozis i da nosis broj koji ti odgovara

Meho Mekinro said...

Teme su raznovrsne , svaki tekst
drukcije napisan ,tako da tu sigurno nema nimalo ucmalosti.Jedino su "ucmali "komentatori i citaoci jer niko ne odustaje (mozda se to zove ucmala sredina)

Marijan said...

Od kada su prve Rifle stigle iz Trsta, ne skidam farmerke. Nešto malo pred vojsku kinđurio sam se u odijelu, al' brzo me je prošlo. Zadnji put sam ga obukao na svojoj svadbi.
Od tada ne skidam farmerke, uglavnom Levisice, mada neki kažu da više nisu u trendu? Ma, *ebeš trend, jedino mi je važno u čemu se dobro osjećam.
Volim udobne tenisice, a samo prava marka to obezbjeđuje.
Prethodnih tridesetak godina uskačem iz sandala u tene i obratno!

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...