Sunday, January 12, 2014

Nase kise


7 comments:

Anonymous said...

Mozda ces se jednom uvece pojavit
Prekrasna, u plavom,
Ne sluteci da si svoju svjetlost lila mojom davnom javom,
I ja, koji pisem srcem punim tebe
Ove cudne rime,
O, ja necu znati, ceznjo moje biti,
Niti tvoje ime.
( D. Cesaric )

Anonymous said...

da nisam pogrijesio blog
kidam na lijevo

dalibor bilic said...

Zapravo ,nikad nisam bio ,,zadovoljan,, Raletom Damjanovicem i njegovom interpretaciom ,,Kisa,,Nesto mi tu ,,fali,, al niko drugi ,nije ni pokusao ,proliti kise na tonsku vrpcu,osim njega.
Naj bolje ,,kise,, sam cuo nekih davnih sedamdesetih iz usta autora-pere Zupca ,u ferijali ,,Goran Savinja,, u Makarskoj,a sto se tice ,,lutanja,, ejjjjjj Sulejmana odhranila majka .

Marijan said...

Razvuk'o Pero ko (H)omer...
Što se tiče poezije ja sam rađe za nešto kraće, a glede kiše, ovo je krajnji domet:
http://www.youtube.com/watch?v=DgydYqSyEZE

Anonymous said...

Autori, po meni, i jesu naj bolji interpreti svoje poezije. Negdje sgurno postoji tonski zapis Zubca, jer znam da sam ga cula, mozda cak i vidjela ( TV ). Ili sam si umislila.
Drugi naj bolji interpreti smo mi, ako nas pjesma osvoji.
Meni je uvijek naj bolje islo s Lorkom ; i poezija, i drama, i slika, i muzika.
Od poljubaca i od pjeska,
blatnu je ponesoh s rijeke,
dok se s vjetrom macevahu
ljiljanove sablje bijele.

Anonymous said...

Evo Pero Zubac recituje Peru Zubca
http://www.youtube.com/watch?v=5I63OvRhztk

Anonymous said...

Rale Damjanovic je to daleko bolje interpretirao na singlici od Diskosa, cini mi se. Barem po mom misljenju.

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...