Wednesday, March 19, 2014

Botswana

Ako nekad ,sami sebi kazete,kad ste na ovoj stranici ,koji cu ja kr. ovde i sta ja ovde radim ,jedino  sto vam mogu reci ,ako je utjeha ,da niste jedini ,mislim na one koji ovo citaju '.

S vremena na vrijeme  objavim malo i statistike ,one skinute sa Gugla ,koja doduse ne kaze  ime prezime  onog koji ovde dodje ,nego samo zemlju  i grad ,sto nije dovoljno za bilo koju vrstu  ozbiljne analize ,gdje recimo ne znam ko me vise ,,prati,, Srbi ,Hrvati ,Bosnjaci ili  ostali i kome sam naj vise drag .E bas bi volio znat ...... ili isto tako ne kaze  jel posjetitelj muskog ,zenskog ili srednjeg roda,odnosno  koliko ima  muskih Srba ,zenskih Bosnjaka i  Hrvata srednjeg roda  ,sto ovo procitaju.

A Gugl imun  na sve  gluposti i na ono sto ne donosi pare kaze ;

U Americi  me cita ; Meho,Dubravko ,Taso ........i jos oko 200  ,,,cistih Amerikanaca,, svaki dan .Meho ,Dubravko i Taso nisu Amerikanci.,oni su muski Muslimani ,a po sex aktivnostima spadaju u ,,ono,,

Cita me i ,,po,, Kanada.Ovo ,,po,, je skracenica za pomalo.

S ove strane  Globusa jos jedino  se pojavi i neko iz Brazila.Za ovog znam da je Musliman ,jer kad ukucam Gugl pojavi se karta Brazila sva zelena.

U Sarajevu me naj vise vole.Svi kazu ,,supak,, ko ga jebe , mada ima  posjeta koje i nisu iz Sarajeva ,ali  ,,dodje ,, Bosna ovde.Tamo  me jedino ne vole ;Veliki Srbi,veliki Hrvati i veliki Bosnjaci  i ovaj blog je anti islamski i isto tako anti srpsko-Hrvatski.

U Hrvatskoj sam popularan ko Tomson.Kazu ,,nas,, Vole me od Zagreba do istre i dole  do promjane.Jedino me niko  sa Lastova ne cita.,,Bok,, 

U Srbiji  me naj vise citaju Hrvati ,ma jok mislim Srbi .Bude i Muslimana.Gde ste bre braco Srbi.

U Sloveniji me citaju Bosanci,Vozdra Davore sta ima .Jel jos u  tvom gradu svaki dan Utorak.

Oj lijepa  majska zoro ,majko majko nasa crna Goro.U crnoj Gori  me  cita 10 posto stanovnistva te zemlje  ili brojem 20 ljudi.Sinovi smo tvog htijenja i cuvari tvog postenja .....

U makedoniji  imam 2  vjerna pratioca.Biljana je jedan ..a  unuk Aleksandra makedonskogg   ,,Grujce,, drugi.

E sad ne znam sta cu sa Kosovom.Ako ga opriznam eto problema sa Srbima  ,a ako ga ne priznam ,nisam u toku.Ok nema veze i nako me tamo niko  nee cita.

Idemo dalje.

Gutn tag za one iz Austrije i Njemacke .Imal jos nasih tamo.Folirajul da su izbjeglice,Sve bi ja to nazad.Mislim osim vas.,jer ko bi me cito da i vas vrate.

Bondjorno Italija.Jel ziv  Gaj Julije Cezar  .....Gdje sad igra ,u Anconi ,a jebo te .

Vule vu ,Francuzima.Jel vi  u Francuskoj inace znate  da niko u drugom ratu ,nije nanio vecu stetu nijemcima nego vi Francuzi.unistili ste ih  materijalno.Koliko su samo potrosili para na vino i kurve .....

U Svedskoj depresija ,pa kad nemaju sta raditi i da se ne ubiju,citaju mene.A kake su im zene  jebo te.Sta ce ti sunce pored nakih zena .

Halo Norveska i Holandija.Zima a ,pa u  hladnim nocima  citate moj blog i mislite  na kamp u Zaostrogu  i mlade Cehinje.,,Dobro vam jutro Petrovic petre oooo .,,

U Engleskoj me cita  kompletna  kraljevska porodica,mislim na Sabahudina .koga inace zovu Baho Kralj .

navrati ponnekad i poneko iz Ceske i Poljske .nego ne mogu se sjetiti jel Poljska  i Ceska bila jedna drzava ,pa se ono ,ko mi ,poklali i sad dvije drzave .Ne ide mi istorija.Posto sam pravi Amerikanac.

Zdravstvujte  Rusi.U Moskvi me cita  ,,Olga,,  prosle godine mis Rusije ,doduse tad je Rusija bila manja  ,bez krima.Joj da samo vidite Olgu ,auuuu i kad kaze da hoce  ,,sibicu da zapali,,  uh .

Evo me medju kengurima.Jebo te,sjecam se da  je nekad  u Australiji  bila jedino nasa politicka  emigracija.Ko god se nije slago sa Titom pravac Australija ,a danas  ima i nasih normalnih kolko hos i svi se vole.Tamo  Srbin voli Hrvata i Bosnjaka ko brata ,a i ovi njega .U Australiji je  Jugoslavija .kako se na australiskom kaze  Jugoslavija  ......

pazite sad .Citaju me i u Kini,to su oni Kinezi sto su nekad imali radnju u Buca Potoku pa se vratili kuci,citaju u Indiji .Indoneziji,maleziji i na tajvanu.

Eto tako,a mozda sam nekoga i zaboravio ,pa nek se javi ako jesam ,fino ime prezime ,nacionalnost i zemlju .Tako kaze ,,Gugl,, a ako on laze lazem i ja ,a mislim nesto nema  boljih ljudi od ,,nas,,  samo kad nas ,,bog,, ovako lijepo rasporedi.Urijetko.

26 comments:

Anonymous said...

zaboravio si napisati da blog cita i Udbica, KGB, FBI...a i mnogi sto stalno mijenjaju vrijeme na kompjuteru, pa tako i lokaciju, c,c,c,
ne moze se vise vjerovati ni udvaracima cim oni iz Mostara nabavljaju vijagru iz Rusije via RS,
a RS-u ne trebba, sve se zna, i kome treba depilacija i kome ne treba, mislim ribarski stap.

Nema vise da ti neko donese kilu kafe i kocke secera, flasu vina, ruze, bombonjeru, lokum sa orasima...samo vijagra, isporuka prilikom rukovanja, c,c,c,

e, gazda, dobar si Ti dok mislis ko i odakle ccita, Tebi ne treba vijagra

Feniks

Margot said...

Probudio se sarajevski duh...jos ga nije Amerika totalno zatrla

rajskadjevo said...

Ja ujutro imam svoj ritual, najprije pričitam svoj uredski mail, onda privatni mail, onda tvoj blog, onda facebook ( imam lažno ime čisto radi toga da mogu pristupiti jednoj grupi ) onda jutrarnji, večernji, narodne novine i to je to..kad pročitam tvoj tekst onda razmišljam dali komentirati ili ne, ako imam puno posla bolje ne, jer me onda to dekoncentrira...

Anonymous said...

Moj je dojam da te komentiraju ( ocitateljima nemam pojma ) uglavnom Bosanci, cast iznimkama, ma gdje bili. Medju njima se netko zove Bosanac, netko Jugoslaven, neki se kite imenom svoje nacije, a ima i Nepripadajucih.

Anonymous said...

I iz Kalauzovica te citamo.

Anonymous said...

ciji pasoss toga i drzzava
Feniks

Marijan said...

Mene uzela neka fjaka. Moj blog se lufta,a i fotografije iz Stockholma, nesto mi se neda. Ovaj blog jos uvijek redovno pratim, mada ni Bilic više nema Bog zna šta pametno reći, a vala ni ja komentarisati
Pozdrav svima... al'me uspava ova piva...

Unknown said...

Uhvatih vremena i navratih na Blog, i pun pogodak. Post me pravo razgali.
Ovom Anonimusu iz Kalauzovica da kazem da mu ne vjerujem. Danas prodjoh kroz Kalauzovice, Vukasovice, Drazevice i Gajeve, i na pitanje da li neko cita Urednikov Blog svi mi rekose da to rade, necu reci ko,a da pametni rade na njivama, ili krijuci od sumara sjeku sumu.
Pozdrav svima, a posebno blogovskim "veteranima" iz sarajevskog komsiluka od
Sydneyca

dalibor bilic said...

Lijepo je vidjeti te opet ,ovde ,Sidnejac.
Marijane ,samo si djelomicno u pravu,ne da nemam, nista pametno reci ,nego nisam imo nikad.
Ljudi moj znal iko sta je sa onim ,zaboravio sam mu ime ,al se sjecam nadimka ,Nesto ko Core, Care ili Cvole .Koliko se sjecam on je neki ,,zastavnik u penziji iz Sarajeva ,a imo je i jedan dobar komentar.Damu se sta nije desilo.

Anonymous said...

Naravno da fali logisticka trojka Mick - Rajska - Cole, Sa slagom od Odozgo + Sydneyac.

Micko said...

Zaboravio si da te čitaju i u Mongoliji.Ma ima ovde neki njihov zet što im popravi Volge,lade,Moskvice,i po neki motor,a vole ga ko boga.Zovu ga Miki Zum.Valjda od milja.Ta Zum mu je žena pa vjerovatno po njoj ga okrenuli na svoje.A kako je lijepa,ama ko
ikona,što bi rekli braća Srbi.Taj Miki,možda ga

i znaš,nema prijema kad je oblačno ili dok se
ne popne na kakvo brdo.A kako se izbiriko u
jahanju i gadjanju strijelom,odlučio je zeninoj
familiji kupit nov kombi ruske proizvodnje.
Ma šta ću ti pričat valja sad s brda,a i oblaci stižu.Nego konju vazda prilazi s prijeda,nikad s ledja.

Micko said...

Da se u Australiji svi vole to je istina.Nema boljeg primjera od mene i Dare.Ona velika srpkinja sa velikim krstom oko vrata,a ja mali Hrvat sa velikim znanjem........Volimo se iz inata dusmanima.Zivilo bratstvo i jedinstvo.

Anonymous said...

kako nisi primijetio, bio u ribi, c,c,c,

Fnk

Unknown said...

Izbjegavam boraviti na brisanom prostoru ! Mana ili vrlina? Vrijeme će pokazati.
Odoh u Sumbulovac na čist zrak, cccccsssss.

dalibor bilic said...

Jes ,jes to je ovaj.Vidi sad i sliku stavio.
Naravno mana.Za neke stvari ne treba cekati da prodje vijeme,Odma se vidi greska,bez obzira na ,,prostor,, i kvalitet zraka.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Kakav crni brisani proctor! U ovim godinama ti i propuh moze dohakat.

Marijan said...

@Sydneyac
Sa malim zakašnjenjem, iskreno saučešće!
Nadam se da se vraćaš u normalu...
Moramo se pomiriti sa tim da - mi nismo gospodari?
Biologija je neumoljiva...

Anonymous said...

Lako je sad dirati Coleta kad nije pri tastaturi, ali vratice se on iz Sumbulovca.

Micko said...

Znaš onu pjesmu":Konja jasem sablju pasem,idem po dragu."
S konja se može past isto ko s bicikla,ako nisiznao.Redovno je kriv konj ili biciklo.Nikad jahač.Jadni konj stane jer zna da je kriv,bicilo ode još 20 metara.Ja konja potpuno razumijem.Dosadilo mu nosit konja od stotinu kila i naglo zakočio pa ti kontaj.Možda je jadnik bio gladan.Nego ne prilazi konju pozada.Pazi.
Večeras je neka noć plodnosti.To su velike pripreme.Pit će se rakija od kobiljeg mlijeka.Ja,ja,od kobiljeg mlijeka.Pa ti kontaj.

Anonymous said...

"Brisani prostor", hrvatsko proljece, bugojanska grupa, Сумбуловац... Nidje veze!
Osim ako bratstvo i jedinstvo nije opet u modi.

Anonymous said...

Neko proljece jeste, more bit bosnjacko.

Anonymous said...

Sutra imam sastanak s jednim Sarajlijom. Prvo vidjenje, poslovno naravno. Nista ne znam o covjeku. Glas preko telefona zvuci mladjahno, a ime i prezime po " naski ". Iz iskustva znam da i jedno i drugo moze zavarati. Jedino sam ga upitala jel' bas iz SA, a on se od srca nasmijao i potvrdio. Ma meni je i Sumbulovac Sarajevo, al' da se ne zaletim u neku pricu. Krene li razgovor nakon poslovnog dijela u opusteniju pricu, pitacu ga cita li blog.
Cudan mi termin sastanka ; 4 p. m.
Ovdje ni jedan sastanak ponedeljkom ne pocinje iza 9 a. m.

ggggg said...

Po naski? Koje nase? Narodno, ko iz krizaljki? Ili muslimansko?

Anonymous said...

Promijenio cojk i vrijeme, i glas kao zabac, a prezime promijenjeno tokom vremena...bas vala izvaljujemo kako vise starimo.

feniks (znacenje isto)

Anonymous said...

Promijenio cojk i vrijeme, i glas kao zabac, a prezime promijenjeno tokom vremena...bas vala izvaljujemo kako vise starimo.

feniks (znacenje isto)

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...