Monday, March 3, 2014

Oskar

Gadi mi se rat.Gadi mi se miris pokvarenog jajeta i uzegla masnoca.Gadi mi se  oskar.

Druga  komunisticko socijalisticka gimnazija.Ne mogu se tacno sjetiti ,jesu li ucenici ove skole nosili partizanske  uniforme ,ali da je u drugu gimnaziju isao  ,,krem,, djece  komunistickih  ,,velikana,, ,nije upitno.Gimnazija je i sagradjena preko puta Centralnog komiteta ,djeli ih samo  cesta ,pa se tru mahalo sa prozora ,tate djeci ,djeca tati i profesori  crvenim  zastavama  tatama.Gimknazija je dobila ime ,,Ognjen Prica,, po narodnom heroju  iz drugog  rata  i to ime nosila sve do dolaska  nacionalista na vlast.Kako se danas zove pojma nemam ,al vjerovatno   il Fistik il Karadzoz.

Ovu srednju skolu je bilo i naj teze upisat  jer kad kompletan centralni i manje centralni  komitet  upisu svoju djecu ,pa djecu  svojih ,,vazala,, pa vazali  djecu svojih vazala ,ostajalo je i malo mjesta  za one ,,obicne,,  iz okolnih  mahala Profesori su birani  ko ,,kadrovi,,ko ambasadori.Komunisti nista nisu prepustali slucaju osim nacionalista. 

Treca gimnazija ,,Braca Ribar,,To je bila ,,geografska,, skola,mislim tamo su isli samo oni sto su gravitirali Grbavici i okolnim naseljima ,a kako je na Grnavici u to doba zivilo bar jdno 50 hiljada  oficira ,treca gimnazija je vise licila na  ,,juniorsku vojnu akademiju.Da je bila ,,elitna,, nije  i bas ,,treca,, u gradu  je mjesto  koje joj i objektivno pripada.


Cetrta gimnazija -Igmanski mars ,pokusaj da se i  rurarno stanovnistvo  oko Ilidze malo osjeti  gimnaziski.Hrasnica ,Vojkovici,Hadzici  u to doba nisu  imali fakultete ,danas imaju ,pa su  djeca radnicko-seljackih  roditelja ,kroz Igmanski mars ,sebi trazila put ka  Sarajevu.


Peta ,kaubojska gimnazija.E tu je iso svako ,ko se nije mogo upisat ; U  sumarsku ,tehnicku,saobracajnu ,drvnu,akusersku i ni u jednu od ove gore  4 nabojane gimnazije.Eto sad se ne mogu ni sjetiti ,jel iko i ikad i zavrsio tu skolu ,ili se islo samo nako.Tu su profesori bili  ucenici treceg  razreda  Druge gimnazije ,a direktor je bio podvornik iz iste skole.


Srednja medicinska i akuserska skola.Ispred su se  izmedju dvije smjene skupljali svi ,,klosari,, iz 5, gimnazije ,ganjali ,,koke,, dok su recimo  ,odlikasi iz druge gimnazije ,pretezno prvi i drugi razred u isto doba vec imali ozbiljne ljubavne veze  sa studenticama  5. godine medicine.a oni iz 3. i 4. razreda vec bili na praksi preko puta  ulice Dzure dzakovica.

One srednje skole ,gdje si mogo postat ;hodza ,fratar ili pop se nisu pikale,a za milconera si mogo zavrsit na Vracama ,E to je bila  dilema,milconer ili ,,svesteno,, lice.,a sve  na stelu .

Jedan Zvonko ,mladjani komunista ,je zavrsio za bravara i poslije upiso  fpn i postao  direktor  Toplana.

ma

43 comments:

Margot said...

Znam puno ljudi koji su isli u 1. gimnaziju,i jako mi je zanimljivo kako vecina njih lijeci svoje komplekse blateci druge skole

marijan said...

Rdjavu k.... i dlake smetaju!
Na mjestu sadasnje Druge gimnazije (Ognjen Prica)nalazila se vojna auto- komanda sa voznim parkom
Moj buraz je maturant Druge gimnazije generacija 63.
Upisan je u ovu skolu u ono vrijeme bez ikakve stele kao ``radnicko dijete´´.
Nikada od njega nisam nista ni slicno cuo od ove tvoje tvrdnje.
Valjda se to o cemu pises odnosi na kasnije generacije iz drustva koje je vec dobro bilo naceto raznim ``bolestima´´, mada i kao takvo bilo je mnogo zdravije od sadasnjeg.

Anonymous said...

Gazda, nesto mi diskriminiras one sa usmjerenjem na radnicka zanimanja. Jest da su bile trogodisnje, al partizani him dadose 70tih godina status kao i tehnickim i gimnazijskim. Tako su se i oni mogli upisati na fax. Jedan ucitelj u "ZIS"VMC. zvani cicko, jer je u po recenice na brzinu ubacivao C, ne sjecam mu se imena a bio je dobro star,E njega je sin jednog pruznog radnika, na pocetku godine oslovio sa "Majstore", a on je na to planuo kao da mu je izreko najgoru uvredu; Otac ti je majstor C a ja sam profesor;. A i ti mi gazda djelujes poput njega, kad ti se obracam sa "Gazda", i zato te namjerno tako prozivam, dok se ne promjenis.
Jedan Zvonko mladjani komunista, zavrsio za bravara te upisao fpn
i postao najmladji direktor sarajevskih toplana. Ima ih jos
koji su se popeli na visu ljestvicu drustvenog zivota, a na kraju sta fali nasem moleru i mehanicaru.
Zembo48

dalibor bilic said...

Hm ,vidi ti ove Margot.Komplekse kazes ok i to ,,blateci,,
Ljudi moji morate svatiti jednu stvar.Kao sto se danas ljudi u Sarajevu djele na ;Bosnjake,Srbe i Hrvate ,nekad se djelilo na one sto su isli u ; prvu ,drugu ,trecu ....
Zembo je u pravu sto se zanata tice i idem ispravit gresku na blogu .

rajska djevo said...

A jel bilo rata između onih koji su išli u prvu, drugu, treću..? Čula sam da su otimali cure jedni drugima iza leđa ..i još svašta groznoga....strašnooooooo

dalibor bilic said...

Rajska ne razumije pricu o gimnazijama.Ona je isla i zavrsila srednju skolu ,,Posrnule i pohotne casne sestre,,

rajska said...

Moliću, ja sam završila klasičnu gimnaziju smjer opća kultura! Onda nije bilo kod nas prva, druga, treća kao danas...danas imamo i privatnu prvu i privatnu drugu i ostale ...već se ni ja ne snalazim u tome svemu.
Nego vreme je karnevala i maškara i vrijeme je da se svako od nas zapita da li nosi određenu "masku" te da se barem danas pokuša doživjeti bez te maske, odnosno da ju barem danas odbaci.

dalibor bilic said...

Hm ,cudno.U Hrvatskoj si moro ici u srednju skolu za ,,opcu kulturu,, Kod nas se to ucilo od rodjenja po kucama.

rajskadjevo said...

I kod nas od rodilišta..a ovo sve dalje je nadgradnja i usavršavanje...

Udinese said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Meho Mekinro said...

Naravno da je tacno to sto Dalibor prica .Naravno da je u pravu Udineze kad kaze da to nije istina."Odgovor je tacan , al nije bitno " omaklo se Mlakaru u jednom Kvizu.
Za mnogo bitnije stvari od " ko je isao u koju gimnaziju" je tacno ono sto je uvrijezeno misljenje, a ne istina.
Eto , i Kusturica je isao u petu gimnaziju.

Anonymous said...

Ispricavam se sto upadam, ali Sidneyca vec jako dugo nema na sa(j)tu razrednog...?

dalibor bilic said...

Dalo se primjetiti da nam nema ,,sidnejca,,,a zasto ga nema ,to samo on , zna.kad bude spreman mozda nam i kaze .
Mislim da Udineze nije zasluzio odgovor ,ali ipak......
Sve ovo je za mene zestoka zajebancija i boli me Kr,i za Sa i za Bh i za Pr i Dr i ko je gdje iso i ide ,,a da ti nebi moro ozbiljno odgovoriti ,samo cu te izbrisati.

rajskadjevo said...
This comment has been removed by a blog administrator.
čole said...

Upravo mi se javio Sidnejac sa tužnom viješću da mu je umrla majka. U četvrtak dolazi u Sarajevo. Očekujem da ću ga vidjeti. Ovo sam napisao na svoju ruku, nadam se da mi neće zamjeriti.
Pozdrav raji.

rajskadjevo said...

Neka si i mene izbriso jer sam te našpotala, ali stvarno mislim da nisi bio u pravu.
Živjela sloboda govora!

rajskadjevo said...

A dragom Sidnejcu moja iskrena sućut povodom smrti njegove majke..

Udinese said...

Svima je ovo zajebancija al kako se samo ti smiješ zajebavati a komentatori ne smiju onda ukini komentare.
A da ti nije stalo do Sarajeva pisao bi ti o Orlandu i Floridi.
Puno te pozdravljam i ostaj mi i dalje tako neozbiljan i pun zajebancije, nenostalgičan i raspoložen kad god pomiSliš na prošlost, Jugu. Sarajevo, Gimnaziju, ćevape, pitu, raju.....

Micko said...

Gledam ovu omladinu,pa me nešto duša zaboli za njima.Završilo je to fakultete,pa doktoriralo,pa i lijepe poslove rade,ali kako sam primjetio rade i u pidjami.Legnu u krevet i svak svoj laptop upali i to prsti do kasno u noć.Pitam jednom sina i snahu jeli ih to pukla lova ili ne znaju poso pa rade u pidjami.Kažu da preko noći moraju komunicirati sa ostatkom svijeta u kojem je dan i radno vrijeme i da to nije moj biznis.Nije moj biznis ni što moja žena čuva dijete 3dana,a prija druga 3.Znam da ništa nije moj biznis,i jebe se meni za sve te poslove i popisam im se na doktorata ,kad će na kraju ostat željni jedno drugog.Ja kad izujem cipele sa gvozdenom kapom i operem ruke odem i u kafanu,odem i u kurvanje i opet niko u ničemu ne oskudijeva.Kad hoću radim,a kad neću ne radim,i opet kupujem i vesmasine,frizidere,erkone i na kraju žive u mojoj kući,a pravim još jednu.Samo sam kazo kad oni zarade za 20 godina sa svim svojim doktoratima koliko sam ja zaradio i napravio sa svjojim prljavim rukama i bez znanja engleskog,onda će mo pričat.
Ma volim ja omladinu,ali mi ih je samo žao i ništa više.Žao mi ih je što nisu imali bezbriznu mladost kao ja i što neće imat bezbriznu starost kao ja.Sretni su što će babo ostavit sve što im treba.

Anonymous said...

Pise i o Floridi, i o Orlandu.

čole said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dalibor bilic said...

Jeli se ,,sex,, na hrvatskom kaze ,,naspotala,,

marijan said...

Slazem se sa tobom:``Sve ovo je za mene zestoka zajebancija i boli me Kr,i za Sa i za Bh i za Pr i Dr i ko je gdje iso...´´
I sam sam ti takav mada se nekada i uozbiljim, al´brzo me prodje.
Sve u svemu - cio zivot je jedna velika za*ebancija!

rajskadjevo said...

Dalibore ja tebe svejedno volim, makar si me obriso, možda baš nisam trebala napisati da ću te pogrnuti u hladno more ali to je bila šala..ne misliš stvarno da sam te htjela ubiti???????
Ali treba ti malo više poniznosti a smanjiti taj ego..i dalje ostajem kod toga da nisi u pravu što si obrisao Udinesev komentar!!! Nikad se nisam mješala u brisanje ali sad moram reagirati...hajde ak si frajer vrati komentar pa ćemo glasati...Jes da si ti gazda pa radi šta hoćeš ali bogme i ja mogu izrazit svoje negodovanje....

dalibor bilic said...

Draga Rajska i ja tebe volim ,al ja brisem po ,,Kljucu,,Sjecas se nekad kako je Tito radio,Smjeni generala Srbina i onda generala hrvata i Muslimana ,za ravnotezu.Eto ja izbriso ,,zelenog,, udinezea ,koji ima problem ,,memo pauze,, pa tebe kao tipicnog predsttavnika ,hrvatske zbilje ,, i sad cu i Coleta ko clana guslarskog orkestra. ,,

dalibor bilic said...

Nego sta mislite o temi ,,Ekonomska skola,,Da ne pocinjem ako nije interesantna.
Mislio sam ovo obraditi iz ugla ,,tampona,, koji se kod nas poceo koristiti jedno 50 godina poslije ostatka Svijeta.,a ekonomska skola je bila naj veci potrosac tampona.Kod njih u razredu je bilo 40 ,,cura,, i minus 2 muskaca.Da se malo sjetimo koje su se novine koristile za zamjenu ,Oslobodjenje,Politika ,Vjesnik ili krpe i vrece,pa se i okretalo.
Valjal ili ,da ne pocinjem ...

nepotpisana said...

Cole je zasluzio brisanje. Komentar mu je neukusan.

dalibor bilic said...

Ekonomska skola

Ova skola na raskrscu nije imala muske wce ,pa je i onih par profesora -muskaraca moralo pisati sjedeci ,a pisoari su se koristili ko hm , ma ne ide ...
Glavni i udarni predmet se zvao ,,kako se dobro udati,, a kako je na tu temu bilo jako malo dobrih predavaca ,ucenice su ostale uskracene znanja ....necu ne ide ....

Anonymous said...

Na ovom blogu postalo ko u Ukrajini.
Boba fali da sve ode u tri lijepe!Sve zajebancija,i znamo se, a samaramo li se samaramo (selektivno).

marijan said...


Hajd´malo ozbiljnosti...
Nesto posmatram ove Svedjane i ovu njihovu zimu. Snijega ni za lijeka sto pogoduje ovdasnjim gradjevinarima, a da se gradi, gradi se na svakom koraku.
Ovdje u zapadnom Stockholmu gdje se nalazim, pretpostavljaju da ima oko 3000 Poljaka ili njihovih firmi(gradjevinaca). Cujem domaci radnici su mnogo stresni, a i nisu bas nesto poletni za prekovremeni rad.
Otislo se u krajnost sa pojmom lijenost - svaka vrsta takvog stanja mora imati odredjeno medicinsko posmatranje pa i tretman. Zato se Poljaci dobro snalaze: rade kó drakstor, ne pitaju ni kada ni koliko, jeftiniji su, nisu pod stresom...
*ebiga ja o gradjevincima, valjda profesionalna deformacija.
Tokom mnogih dolazaka ovamo ``klasicnog´´prosjaka nikada nisam ni vidio. Sada se mogu vidjeti rumunski Romi na svakom koraku, vrlo ruzno...
Pozdrav svima iz Sthlm.

Anonymous said...

Micko, u pravu si oko pidzama-posla, a pride i missicci cce da im zakrzzljaju;

Volimo mi nassu djecu, ali ssto je previsse---previsse je; moraju sami da zaradjuju a i ccuvaju svoju djecu.

Danassnji roditelji, ne svi, su razmazzeni po pitanju ccuvanja djece od strane baka i onda , kad odrastu, cce kritikovati svoje roditelje kako eto, nisu imali vremena da budu visse sa svojom djecicom, pa dosslo do problema.

Valja nekad i osigurace izvaditi, nema struje, pumpa ne radi--nema vode, nema tv itd.
Snalazi se kako znas i socijaliziraj.
----
Pozdrav svima,
feniks

Anonymous said...

Sydnejac,
primi moje sauccesscce povodom smrti Tvoje majke.
Feniks

davor said...

Ako nema samocenzure bolja je i cenzura. Ovdje ne važi pravilo zavadi pa vladaj, malo podjebavanja se tolerira.
Dalibore ma pusti te nacionaliste neka pišu, onda sam više sretan da se nisam vratio u Sarajevo.
Glede kriterija o upisu u drugu gimnzaziju si 90 % falio, ali neka ti bude. Ja nisam niti djete roditelja iz CK, niti je moj otac bio guzonja, živio sam u oficirskom kraju, samo nisam imao ništa sa JNA , osim perioda od 05.01. do 05.12.1983, Mostar.

Anonymous said...

To je bila stroga stela da sarajlija sluzi u Mostaru!!
Budi iskren Davore

zabica said...

Sydneyac, iskrena sucut.

Micko said...

Saucesce komsi Sidnejci.

Anonymous said...

Ne treba se predavati, naravno. Ali krenimo redom i logicno :

Dje lubenica dje lubenica?
Sta si, kaze, rek'o? Dje lubenica dje lubenica?
Jesi to, kaze, mene pit'o za lubenicu? Eno ti je iza ormana gdje si je i ostavio!
On kaze rasjece napola, vadi kospe, vadi kospe, vadi kospe, vadi kospe! Izvadio kospe izvadio kospe. Sto, kaze, nisi i mene sacek'o da skupa vadimo kospe! E nisam mog'o...
E kaze rmpalija ('volki) ustane i kaze: e da vidimo cija majka crnu vunu prede?
Moja majka, kaze, moja majka uopste dzemper ne nosi nikad nije dzemper obukla!
Pa kaze fjuuu,ide lift,ide lift,uuuuuuuu,ffžžžžžžž,stade,zaglavio se...Sta je bilo? Zaglavio se! Zice on vuce vamo, vuce vamo, pfk, vuce zicu, pukkkk, gotovo! Puce zica i tako su oni morali da preduzmu te korake unatoc svemu.

Anonymous said...

Eto, dosao i Branko na scenu :)
ali bez dzempera ;)

Feniks

davor said...

Anonymous said...
Glede JNA u Mostaru jeste štela, uživanje je bilo biti Mostarac godinu dana. I još čato-pekar. Morao sam iskoristiti komšije. Bolje nego Vrhnika.

dalibor bilic said...

Nisam bas siguran da je Mostar bolji od Vrhnike.Eto ,tad, si ti moro gledat Hercegovce a ja Slovence ,a danas gledas Slovence a ja i dalje ne moram gledat hercegovce.
Nego ovo sa lubenicom mi se pravo svidja.Zanima me samo boja i oblik kospi ...al ima logike

Micko said...

Nije Mauser 3 milje dolara samo nako.Kalibra 9,3-62.Tuče na 500 metara ko prackom.A što tuče u rame tandjra je mala maca.Išao u klub da probam i dao momku od 25 godina da i on proba,a kad je opalio pao na ledja i umalo mu nisam ambulantu zvao.Zna žena u mene šta da mi pokloni za valentinovo.
Kontam nako da sam ga imao umjesto one oruzuse kad mi je Ranko doso bilo bi veselja i meni i njemu.A možda je bolje da nisam.Spremam se s mojim jaranom Kewinom na kamile i magarce. Država plaća 50$ po glavi jer se toga toliko namnozilo da nije normalno.Ugodno s korisnim.Možemo zaradit za gorivo,municiju i brofl.Više nam i ne treba.

Anonymous said...

U srednjoskolskom dobu bilo je puno neostvarenih ljubavi. Decki su cesto bili zaljubljeni u svoje kolegice iz razreda, a one su gledale kolege iz starijih generacija. Bio je u mom razredu jedan, dvaput visi i krupniji od mene, seljak, sirov do boli. Strasno sam se osorno ponasala spram njega. Zato sam se strasno sokirala kad mi je njegova supruga puno poslije rekla da sam bila prva i najveca ljubav u njegovom zivotu.

Micki said...

Nego ima nešto drugo.Pošto je sutra ,a nekima i prekosutra 8 Matt,želim damama cestitat medjunarodni dan žena.Valentinovo je nešto drugo,po meni je pomodarstvo,ali dan žena je ipak dan žena,dan majki prije svega.Sjećam se da sam za taj dan nosio cvijeće i majki i ženi,i prijateljici i komsinici.Nebi da me pogrešno shvatite,ali dan žena je dan svih žena,a Valentinovo je pizdarija kapitalizma.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...