Wednesday, March 26, 2014

Krompir

Pokusavam,sto je moguce manje,da se bavim ,bosanskim dnevno politickim temama .Koliko  je kila krompira  na Markalama i ko je sta ukro ,ostavljam da komentarisu ,placeni  novinari ,al nekad ne mogu odoliti .

Prosle sedmice  u posjeti Bosni je bio Pedi Esdaun,bivsi   ,,poslovodja,,,medjunarodne zajednice ,zaduzen  da prati sta se tamo desava.Esdaun je za razliku od onih sto su ga placali i poslali  u prokletu avliju,tamo i zivio ,diso naj bolji sarajevski vazduh,pio naj bolju sarajevsku vodu,jeo cevape i janjetinu , ,sluso ljude,znaci imo je prilku  biti dio te sredine ,odnosno vidjeti i saznati ,ono ,sto njegovi sefovi nikad nece .

Onda je  davo i izjave a meni naj interesantnija bila ona ;,,Bosna je drzava koja propada ,, hm ..........

Ok ,znaci nema panike za sve one sto se boje da se zemlja ne raspadne ,jer nije isti pojam ,,raspasti,, i ,,propasti,, gdje ce  medjunarodna zajednica ,sve dok joj je  interes ,uciniti sve  da se  zemlja ne raspadne a nista da  zemlja ne propadne ,jer za prvo  trebaju  samo politicku volju a za drugo pare ,koje  ,tamo ,vise niko nece da salje.

,,Bunar bez dna ,, mnogi misle spasiti nekim novim Dajtonom ,ko  nova drzavna organizacija  bi sve rijesila preko noci.Jedna Bosna ,jedan predsednik ,jedan narod ,jedan put  i sjedi ,,jedan,, zakljucno jedan.

Ni Dajton 2 ni Dajton 22 nista ne rijesavaju ,sami po sebi ,kao mrtvo slovo na papiru .Veci i to puno veci problem drzave ,od politickih odluka je  manjak para ,gdje mnogi misle da ih nema zato  sto nema politickog koncenzusa ,sto je samo djelomicno tacno ,a i kad bi ga bilo ,treba bar  narednih 20 godina da te  pare pocnu i ,,kapljat,, a ne dolaziti.

Izgubljena je cetvrtina stoljeca  u zivotu  na ,,guzove,, i zivotu na doznake iz  iniostranstva .malo je onih  sto su mislili da ce i to jednom stati ,odnosno  ima ih ,medju onima .sto su na ,,vrijeme ,,sve pokupili,a narodu plasirali  tezu i danas  jako prisutnu  o tome ,,Ko nije sa nama ,da je protiv nas,,

Danas sa Bosnom nije niko ,ali nije niko ni protiv nje .Ljudi se -svijet, okreno svojim problemima ,a dole jos misle  ,,da su nekom vazni,,Mozda i jesu malo ,medju  politickim ,,zamjenama,,  koji ce  jako lako potpisati  bilo koji papir ,ali koji isto tako ,nece i ne mogu nagovoriti ni  svog  neprijatelja da dole  posalje  5 Dolara.

Mnogo je razloga  ,zasto zemlja propada, al naj svijeziji ,istoriski, je taj ,da su ,,svi,, poslije rata ostali nezadovoljni ,odnosno skoro svi.Svi misle  da su trebali i morali  ,,uzet,, vise  i dok su se organizovali ,nestalo.Sad u miru traze ,,pravdu,, -pare  kad ih nema.Stanje svijesti  da je kriv svako ,od onih sto imaju ,do onih istih  sto nemaju  i sto su krivi  i nezadovoljni  ,,raspodjelom plijena,,

E da se sad vratim na Lorda  Esdauna.Otiso covjek kuci.Sve vidio ,sve dozno,bio  neko vrijeme  dio te cijeline.Mozda  poceo i istoo razmisljat ,pa se prepo i brze bolje na avion,da ne postane Bosanac ,da u Londonu  u nekom iskljucivo  muskom klubu ,uz rakiju, ne upita raju ;Dobro a gdje sam ja tu,,

Nego ljudi ,dobro je .Samo propadamo.Na guzove.

23 comments:

Anonymous said...

Mile naveliko najavljuje otcjepljenje, a ti o krumpirima.cccc

Marijan said...

Država propada, a zašto?
Kao što reče jedan naš(od ovih malo pametnijih): ''Svaka država ima svoju mafiju, jedino kod nas mafija ima svoju državu''!

Anonymous said...

Sto se mene tice, dabogda se Jadransko more prosirilo do Madjarske.

Marijan said...



Rodio dedo svoje pametno... ja svoju guzu sklonio, *ebe mi se za ostale, sada može i potop!
---
Anonimni koji pišu duže tekstove mnogo mi olakšavaju¸jer ih ne čitam.
Ove sa kraćim (tekstom), moram, htio ili ne...
Šta mogu kada brže čitam nego što kontam!

dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
dalibor bilic said...

Nemoj bit tako grub Marijane.Covjek je samo rekao da je imao srece.

Anonymous said...

Je li to Marijan nesto lanuo, pa obriso?
------

Gospodjo Glog-blog, odlicno napisano, ne se sekiraj, sve je u redu dok pises onako razlozno.

Moraju i doktori da ispune svoj prosjek pregleda, i da zarade svoju platu.

Feniks

Anonymous said...

Marijane, ja svoju guzu nisam sklonio od pasjaluka vec sto sam moro i sto mi se moj najrodjeniji ogadio u onim poganim vremenima. Stisno petlju, sve ostavio za sobom i sa dvije torbice se uputio daleko u nepoznato. Da sam bogdo i prije! Zivim u normalnoj drzavi medju normalnim ljudima, prihvacen od prvog dana.
Pretpostavljam da su tamo uglavnom ostale patriote i oni sto im je dobro. :)

Anonymous said...

Ne moras se ti anonimni pravdati, Ima nas koji tebe jako dobro razumijemo.

dalibor bilic said...

I ja ga razumijem.U jednoj torbi ,uspomene, u drugoj lova.naguro nogama da zatvori.neznas cega je vise .

dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Dobro si. Omrsio se u ratu pravo! Evo, lovi doso kraj, pa mi namah nostalgija proradila. :)

rajskadjevo said...

Ovi anonymousi me izluđuju,,uopće ne mogu pratiti niti povezati ko koga...

Marijan said...

U pravu si Rajska! Uglavnom ih ignorišem, rekoh, kraće tekstove moram pročitati htio ja to ili ne mada mi po neki znaju dići pritisak.
---
Dragi moj anonimni!
1. Niko nije pobjegao od dobra i ljepote, to svi znamo, a uglavnom većina onih koji su ''vani'' iskusili su to na svojoj vlastitoj koži.
2. Na ovim nesretnim balkanskim prostorima još uvijek živi mnogi ljudi vrijedni poštovanja, (mlade da ne spominjem) možda su u manjini, ipak radi njih, dobro treba odmjeriti i razmisliti što ćemo reći ili napisati. Ne žive ovdje samo zločinci, mafijaši i jebivjetri svih mogućih ''boja''.
3. ''Zivim u normalnoj drzavi medju normalnim ljudima, prihvacen od prvog dana.''
Ako smatraš da ovo nije normalna država slažem se s tobom, ali vjeruj, normalnih ljudi u njoj ima još poprilično!
A ovo što kažeš: ''Pretpostavljam da su tamo uglavnom ostale patriote i oni sto im je dobro''.
Mnogi ovdje nisu ni patriote, a nije im ni dobro... jednostavno tako ih je ''zapalo''.
Poslije onog mog zajedljivog komentara mislio sam da više nećeš imati obraza da se javiš jer onom jednom rečenicom rekao si mnogo više nego što si htio, pogotovo o sebi... ako si to ti?
Mnogo ti sreće i dobro zdravlje, ma gdje bio!
---
Ne želim bilo koga učiti osnovnoj kulturi, predstaviti se, a ako je ko nema... pa i ne mora.(Ovdje kod nas anonimno zovemo samo komšiji inspekciju) Malo se nas na ovom blogu lično pozna i uglavnom svi imaju svoj nick, tako da nam drugo nije ni potrebno... za dobru zabavu ne treba mnogo!
Još mnogo bih imao na ovu temu...
Pozdrav svima, sorry ako sam ''davio''!

dalibor bilic said...

Ovaj ,,anonimus,, sa 2 kofera je sigurno neki bosanski Srbin ,sto je otiso zivjet u Srbiju Mislim -sudeci po ovome kako su ga primili hahahahha a trebalo bi vala ovim anonimusima uvesti bar brojeve ,ko recimo anonimus 23-Jordan ili anonimus 9 Dijamant il 11 Nikola Nikic il 42 broj cipela islicno

Meho Mekinro said...

Marjane , mozda i nije tako ruzno mislio. Ima ponesto dobro u tom izlivanju mora. Zamisli , ides nabrati limuna u delti rijeke Kevrin potok ili Cole peca u morskoj uvali Sumbulovac, sa praga svoje vikendice.
Morski pozdrav

Anonymous said...

Pa ko nas onda istjerao kad je normalnih poprilicno ?

rajskadjevo said...

Ove rasprave oko toga tko je na dobitku jer je otišao i živi u daleko "boljoj" sredini samo znači da dotični pokušavaju kontrolirati situaci­ju 100 %, a to zbog pokušaja upravljanja i kontroliranja situacijom samo im koči napredak u ovom životu..dapače oni koji prihvaćaju u sebi svoju okolinu kolko god nesavršena bila, koji se odnose prema svijetu oko sebe ponizno i s dobro­tom dobivaju jackpot! To se prenosi i u sljedeće živote i njihova duša se pravilno razvija ona je na dobitku. Oni ne stagniraju oni rastu..

Anonymous said...

Joj, Marijane, ti si meni drag cojk al palis se ko Dajc na kurblu. Nedo bog da te vidim u toj vodurini bespomocnog! To je bilo samo metaforican opis kolko me se jebe za bivsom mi drzavom. Ja imam svoje razloge sto sam otiso, ti svoje sto si osto i sve je u dure.
Nego sam se zadevero pravo! Valja mi sad u subotu i nedelju u Miami gledat musko tenisko finale, a nemam blage veze gdje cu macku ostavit za to vrijeme. Jest da ima ono macije obdaniste, al mi je zao da se tamo isfrustrira (a mozda i buhe dobije).

dalibor bilic said...

Hm ,sad sam ,,nako,, zbunjen.Srbi nemaju macke ....

Anonymous said...

Ja svojoj ostavim hranu, vodu i wc. Navijem radio da joj muzika svira. Kad god da se vratim zateknem je kako spava. Inace je ljuta i svojeglava, zato je i volim.

Anonymous said...

Garant je Hrvat.(volio bi da im se Jadran prosiri)
A Muslimani bas nesto i ne gotive tenis.

Micko said...

Marijane ne pali se ko barut.Potop je počeo kad je zasmrdio tamjan,kad su se oglasile gusle,kad su se pronosale mošti,i kad su crnomantijasi stali za govornicu.Još traje i trajat će dugo i dugo.Što reče Andrić:"Pametan ušuti,budala progovori,a fukara se obogati".Pa za četvrt stoljeća se nisu dogovorili o pisljivoj himni,a o pljački za minutu.Nego ako čujete da nešto puca,to meni puca za onim tamo,jet i njima puca za mnom.
Lijep pozdrav iz lijepog Honga.

Ozgo sretno ti useljenje u novu kuću.Zbogom lopate i sjekire.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...