Sunday, March 15, 2015

Frizider

Eto recimo pojma nemam kakvih sve telefona ima.Ne treba mi telefon ,Covjek se pocne zanimat za odredjene stvari  tek kad mu zatrebaju.,,Crko,, frizider.Deset godina star.Odradio svoje.Dvije opcije.Popravit  ili kupit novi.Malo se sta  ovde jos popravlja,Ne isplati se.Svaki dolazak ,,majstora ,,  kosta  100 Dolara ,onda sat isto toliko pa neki dio i na kraju ,skoro pola para za nov i da cekas novi kvar.

Frizider je  inace  dio kucnog sadrzaja ,kojeg ljudi  iskljucivo mjenjaju ,kad vise ne radi.Nije frizider  dio onog sto ,,dosadi,, nakon  nekog vremena ,pa ga covjek promjeni jer ga vise ne moze gledat.

Treba ti jedan dan ,ako hoces  da malo  pripazis.Odaberes  3  prodavnice sa naj vecim izborom modela i  proizvodjaca.Vec u prvoj sam se izgubio.Meni sve isto  dok ne pogledam cijenu.Ok treba mi  standardan  frizider ,pola -pola sa  vodom i ledom,naviko sam ovde na Floridi ,vec 20 godina da pijem vodu ili iz flase ili iz frizidera.Voda iz cesme se moze pit ,pod uslovom da  si imun na hlor ili  da te boli grlo ,pa moras  gutat  mlaku.Ovo sto ja trebam  ima bar jedno 100 raznih vrsta .U uzi  izbor ulaze 3.Idem u drugu prodavnicu koja  odprilike ima  identican  broj izlozenih frizidera  od kojih je 90 posto  istih ,onih ,sto sam vidio  kad sam zapoceo kupovinu.od ona 3   u uzem izboru  u ovoj prodavnici nadjem 2 ista  ali sa razlikom u cijeni od 200 Dolara ,Jedan je za toliko skuplji a drugi  jeftiniji.

U trecu radnju  vec ulazim ko dobar poznavalac ,,rashladnih uredjaja,, i sad sebi dajem oduska da malo i ,,saram,, posto vec dobro poznajem  ,,gradivo,,U modi su frizideri sa takozvanim  francuskim vratima ,gdje je gornja polovina  frizider a donja sa svojim vratima zamrzivac.Cijena im je u startu  dupla u odnosu na one  klasicne vodoravno vratima  podjeljene.Trazim da vidim i naj skuplji.naravno da je ,,francuski,, ali u onim gornjim vratima sad imaju i  dodatna unutra ,namjenjena za razne vrste  flasa.Vrata u vratima.Cijena  oko 5 hiljada.Ima tu jos dodataka  ,od onog da se svijetlo ,kad otvoris vrata polako pali  i pocne muzika svirat,do malog tv ekrana ,na kojem  mozes gledat lokalne vijesti dok ,,zvrljas ocima po frizideru,,

Ok .U uzi izbor ulaze 3. iz 3 razlicite prodavnice.Sad idemo  gledat  sta  jos nude.Jedni  traze 100 Dolara  da ga donesu kuci i pokupe stari  i da ga montiraju.Drugi to rade besplatno i jos ti usisaju kucu.Treci ti do vraha napune namirnicama  i to onim tvojim  omiljenin.Dobro nema bas ovo trece .

Mozes platiti kako hoces.Jedni nude  na kredit  od 18 mjeseci sa  kamatom od  desetak posto ,a drugi 36 mjeseci bez kamata.Konfuzija a. jeste ako se izgubis ,ali  ako i malo stanes i sracunas ,mozes isti frizider dobiti za 300 Dolara  jeftinije u jednoj nego u drugoj radnji,kad sve saberes.

Dobio sam da mi papirologiju zavrsi  jedan postariji  ,,strucnjak,, onako na tanane  i nudi mi gospodin ,exstra  garanciju na 3 godine za exstra 300 dolara.Kazem da pristajem  na  cijenu ali trazim garanciju na 10 godina ,jer znam da se u  3 godine  frizideru nista ne moze desiti.Tako sve danas prave ,ko svijece, da nakon  izvjesnog vremena  izgori ,ali sigurno nece za 3 godine.Nema dila  ostajem na  fabrickoj garanciji.Statisticki  je dokazano da od 100 kupaca ,bar 90 kupi  osiguranje ,a da se od istog broja  u tom roku ne pokvati  ni 2 posto sto znaci da fabrika frizidera zaradi vece pare na osiguranju nego na svom proizvodu.Zanimljivo a.

Zasto sam pisao o kupovini frizidera,Pa eto recimo samo kao ilustraciju  da je ovde u Americi zivot  puno laksi  i da svako  moze sebi priustiti  sve ono sto mu treba a da plati mjesecnu ratu od 30 Dolara ,sto je dovoljno  i proizvodjacu  da pravi nove ,a ne da ceka kupca  sa gotovinom u dzepu ,za slicne kupovine.

E sad ono nase klasicno.Tvoje je samo ono ,sto si platio kesom .To je tvoje ,a ono sto placas na rate ,kao nije tvoje ,sve dok ne otplatis.To je mentalna blokada  sredine i sistema iz kojeg dolazimo Naravno da je frizider tvoj  i prije prve uplacene rate i bice i poslije  12 ili poslije zadnje otplacene ,cak ti ga niko nece ni uzeti i ako prestanes placati ratu ,mada ti nece dat sansu poslije  da kupis novi na isti nacin.Moras postovat igru i pravila  i sve dok to radis i sam si u igri ,da recimo za mjesecno 100 Dolara kupis  kompletnu  novu opremu  i uredjaje za kuhinju,ako mozes zivjeti  sa teretom ,,da  nije tvoje,,

Jeste Amerika potrosacko drustvo ,sto su mnogi skloni kritikovati ,ali kod  drugih ,jer kad  i njima nesto zatreba  mnogo je ljepsi osjecaj biti dio takvog sistema  nego onog zvanog ,,ceznja,, a vjerovali ili ne  svi se nadju u tih 30 Dolara  mjesecno ,dovoljno da se vrti, 

I jos nesto .Ovaj novi bolji i moderniji  frizider sam platio  isto  ,kao i onaj prije 10 godina. i vec dugo je ,,moj,, a sutra kad mi donesu novi  bit ce isto ,,moj,, ko i ovaj sto ce ga odnijeti.Kako, Pa jednostavno filozofija  potrosackog drustva,

14 comments:

Anonymous said...

Tvoj je naravno, ili kola, ili bilo sta...Banka je posrednik i banci si obavezan placati rate na vrijeme, ako si pravi covjek.

Na vrijeme znaci: najmanje 5 dana prije roka (treba racunati praznik, pa vikend, pa ako placas popodne...)

I jos 1 ili 2 posto kamate...sve se mozze kad se hocce.

U zdravlju pio joss vode,

Feniks

(zna li iko gdje zabica nestade?)

Marijan said...

*ebo ti te vaše frižidere... pa *ebo te, nije Apolo, zna se koja je osnovna funkcija frižidera? Haj' može i onaj sa ledomatom...
Pokvari se, kupiš nov? U frižideru mogu otići (crknuti) samo tri stvari: motor, termostat ili da mu iscuri plin?
Zovnem Senada, sve mi to riješi za pedesetak km.
Ovdje ne znaš ko koga guli, al ti vaši su pravi maheri!
Jel' i onaj od 5000 $ kada crkne kupuješ nov?
---
Vi Ameri M 90 i neka, sve me više podsjećate na ''Alisu u zemlji čuda''!

dalibor bilic said...

Za Alisu ti ne mogu reci ,ali za sebe sam siguran

dalibor bilic said...

Da se primjetiti da nema ,,sedme,-cekrcicke,, vec neko vrijeme.
Meni neprijatno pitati ,al sam siguran kad bude ,,spremna,, da ce se i vratiti.Do tad joj zelim sve naj bolje.

sedma said...

@ Bilic
Neces se ti mene tako lako rijesiti kao sto se nadas. Moram se ja jos obracunai s onim tvojim sto kaze " mirna".
Bila sam u dobrim rukama, jos me paze i maze, polako se oporavljam i ceznem za jagodama. Zabranjene su mi.
Sve vas volim

Anonymous said...

Da Ti nju nisi drzzao na ledu u starom frizzideru?
Vidiss, novi frizzider---stigla zzabica, evo, ko nova;
hajde, neka Te, a jesi nekad i dosadna, ko biva ne izazivass musske.

Da vam ispricam moju priccu oko frizzidera:
Djeca ko djeca, ssta oni znaju oko frizzidera kad se zatvori kucca? Nissta, a ni para nemaju da poprave.
Dodjem, frizzider ne radi, plijesan se uhvatila iznutra jer su ostavili zatvorena vrata, crko termostatk, ssta crko, pozelenio od muke...
Odem do radnje da vidim cijene i frizzidere, mozze ovaj, ili onaj,

kad mi komssija dobaci: Izmjeri svoja vrata...
tako i bi,
ssta je moglo kroz vrata to sam i kupila, nema visse ni fabriccke garancije.

A morass ga imat, bass morass, makar za kajmak, pivu i ccvarke.

Feniks

Mick said...

Kupovanje kućanskih aparata i mašina je kod mene zenina zabava,a ja niti se razumijem u to niti me je briga.Jednom davno sam kupio neku draju da suši veš,i kako mi je tada progovorila ja sam je drugi dan odnio nazad i zamjenio za frižider za auto.Nikad više nisam za kuću ništa kupio.U te frizidere za auta se razumijem pravo.Kad sam nedavno zovno prijatelje da mi vide novu kuću i da im pokažem kako šta radi nisam znao upalit kolo na sporetu da napravim kafu,nego išao na benzinsku pumpu i kupio.Rekao ženi da joj ne radi sporet,a ona odgovorila da nije zvaka za seljaka,i da sve radi ko mobilni na dodir.Nisam skonto,a i ne briga me.

Nego odosmo noćas u Mongoliju na par dana ja i moja Zum.Kod nje sve radi.

Anonymous said...

Cuj Miko, veci je merak trosit pare, nego hin zaradjivat.(naravoucenije)

ODOZGO_77 said...

@ sedma,
drago mi je vidjeti da si se vratila i zeljno cekam tvoje komentare, sve najbolje ti zelim

Za frizider mogu reci:
STO VECI TO BOLJI!!!

pozdrav ekipi

Micheal Benson said...

Da bih se pravilno predstavio, gospodin Micheal Benson je privatni zajmodavac, dajem zajmove po kamatnoj stopi od 3%, to je financijska prilika na vašem koraku, dobijte brzo 2017 zajam. Toliko ljudi tamo žele potražiti financijske mogucnosti ili pomoci oko ugla i Mjesta, a još uvijek nisu u mogucnosti da dobiju jedan, ali ovdje je to. Mogucnosti financiranja na vašem koraku vrata i kao takvi ne možete si priuštiti da propustite ovu priliku Ova usluga je dostupna Pojedincima, tvrtkama, poslovnim ljudima i ženama te dostupnosti bilo koje kolicine po vašem izboru za više informacija. Kontaktirajte nas putem e-pošte: MICHEALBENSONLOANAGENCY@GMAIL.COM
Obrazac za prijavu zajma i vracanje.

Puno ime .................

Privatni telefonski broj ................

Država ..................

Adresa ................

Država ...............

Dob ..............

Prijavili ste se prije ili ne. .............

Status ..............

Potrebni iznos zajma. ..................

Razdoblje zajma ................

Okupacija.................

Mjesecni prihod .....................

Uvažavajuci ove pojedinosti, poslat cemo vam naš ugovor s rasporedom otplate, a ako se slažete s Uvjetima i odredbama, stojite da vaš zajam dobijete u roku od jednom odobrenom, ovisno o težini, hitnosti i povjerenju koje imamo za vas
Cekam tvoj brz odgovor.

Tvoj doista

Micheal Benson





"ISKANDAR LENDERS" said...

Sve što radimo [radimo u savršenstvu]
Nudimo širok spektar financijskih usluga u odnosu na: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne finansije, nekretnine i hipoteke, zajmovi za konsolidaciju duga, poslovni zajmovi, privatni zajmovi, zajmovi za refinanciranje kuća s niskim kamatama za pojedince, tvrtke i pravna lica itd .......
Brzi kontakt
What'sApp: [+ 44] 7480 729811
  ☎ .............: [+ 44] 7480 729811
e_mail .. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]


Potpisan:
Upravljanje.
Lijepi Pozdrav.
Status: KREDITNA TVRTKA ISKANDAR LESTARI
© Autorska prava Iskandar Grupa zajmodavca 2020

Anonymous said...

Tako sam uzbuđena ... Zajam sam dobila od zajmodavca koji mi je pomogao s posudbom. Bilo je nevjerojatno kako sam dobio kredit. Pokušao sam s drugom uslugom, ali nikada nisam mogao dobiti zajam od te usluge. Neki od njih tražit će od mene da ispunim puno dokumenata i na kraju dana neće završiti dobro. Ali sretna sam nakon sastanka s Elenom Nino. Uspio sam dobiti zajam od 22.000 eura, sada moje poslovanje ide dobro i želim da svi to znate danas, jer su brzi i 100% pouzdani. Sada plaćam zajam koji sam dobio od tvrtke Elena Nino po cijelom svijetu. Stupite u kontakt s njima i ne gubite vrijeme s tim zajmodavcima, ljubazno kontaktirajte ovu e-adresu: elenanino0007@gmail.com

Unknown said...

Trebate li hitan zajam za otplatu računa, kupovinu kuće, refinanciranje ili izgradnju novog posla, lični zajam, za kupnju automobila ?? itd. kontaktirajte poznatog zajmodavca bez straha od gubitka. nudimo zajam ljudima kojima je potreban finansijski zajam uz kamatu od 3%. kontaktirajte nas danas za vaše brzo i povoljno formiranje zajma o našoj usluzi zajma. kontaktirajte nas s bilo kojim od dolje navedenih detalja. E-pošta: protonloan2020@hotmail.com ili Mobile / Whatsapp: +1 (204) 410-2623

Ingrid K said...

Ja sam Ingrid, htjela bih podijeliti izvanredno svjedočanstvo o tome kako sam dobila 2.000.000 eura, KREDIT preko ELENE NINO kreditne investicije i sve vrste. ako ste zainteresovani za kredit kontaktirajte na e-mail: elenanino0007@gmail.com

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...