Sunday, March 1, 2015

Jagode

Dogovorili smo se za Nedelju.Idemo u  Dzeksonvil na cevape ili u Sorento na jagode.Ostali kuci.Dva dana pada kisa.

U dzeksonvilu   ,na Sjeveru Floride ,je  i naj veca  bosanska zajednica ,,suncane drzave,,Nekad je  bilo svega  i kafana i kafica i   nasih prodavnica  i kazu   ,,prezivjele dvije,, Jedna cevapcinica i  jedan granap.

Sorento je mali gradic ,na sat od orlanda.Okolo  rancevi ,Na nekoliko njih  ,vecih,, uzgajaju jagode a  naravno napravili su i atrakciju ,gdje dobijes korpu  i sam beres  sebi.Onda imaju  i traktor turu  u prirodi i   kafanicu gdje prave  ,,sta hos od jagoda,,Vrijedi vidjeti i probat ,kad zasija sunce.

Oko  8 ujutro ,Subota sam bio za kompjuterom.Sutra je dan nezavisnosti  i kisa sipi a ja pisem i pisem i pisem  ,o nezavisnosti o zavisnosti o  ravnopravnosti .Pokiso od pisanja.Sve se pusi.Velim to je to.Zapalim cigaru prije nego kliknem na ono dugme -objavi .Pada kisa  i sve se pusi.Onda opet  zapalim drugu  i kliknem na dugme =pobrisi.

Nedelja oko 8 ujutro.Opet pada kisa .Sve se pusi.Haj reko ponovo.I opet ja o nezavisnosti o zavisnosti o Kalesiji i Kalnoviku ,ma o zadnjih 250 godina i slijedecih 300.Pusi se kompjuter.Zavrsim .Zapalim cigaru.Odem i napravim sebi jos jednu kafu. i dok jos soljicu nisam spustio na sto ,drugom rukom  kliknem  pobrisi.Sad sam miran i  sa merakom pijem svoj  espresso.

Da lijepe stvari  traju kratko  dokaz je i  budjenje moje zene ,koja  pojma nije imala ,sta sam radio o cemu sam pisao  i prvo  sto me je pitala ,umjesto jutarnjeg poljupca,Stacemo sa vjevericama.Eto jebo te ja o sudbini Bosne o njenoj nezavisnosti i pravdi i nepravdi  a ona  stacemo sa vjevericama.

Volim  skoro sve zivotinje ,al vjeverice spadaju ui onu grupu ,na koju sam  ravnodusan.Lice mi na  pacova sa velikim repom.Zive na drvecu oko kuce ,a onda   su ,kroz ventilaciju nasle rupe ,pa  na mom tavanu  po noci prave dernek.Ok ,Amerika je ovo,Ljudi imaju  rijesenje za sve i za bosance ali i za vjeverice.Pravac Home depo.Hodam ispred polica za ,,protiv,,  milion vrsta buba ,naki prasci protiv  medvijeda,  divljih swvinja , zmija ,jelena ,zeceva ,ali nista protiv vjeverica.Zovem strucnjaka,reko mozda ne vidim .Objasnim mu moj problem  i covjek kaze da je jedini nacin ,,borbe,,  da postavim  ,,trapove,,  pa kad neku ufatim da je odnesem daleko  od kuce da se ne zna vratiti.Odustajem  i kupujem  3 kile naftalina ,jer sam cuo  da osim moljaca ni vjeverice ne vole taj miris.Bacam na tavan  i sto posto sam siguran  da ni jedan moljac ako ih ima nece prezivjeti ,a sto se tice vjeverica ,dejstvo naftalina  treba sacekati  nekoliko dana.

A sto sam pobriso  ono o nezavisnoj ,suverenoj, o drzavi  ravnopravnih  i td i tt .Pa zato sto je moj problem  sa vjevericama meni   veci od njihovog  i sto oni nista nece uraditi  da to i promjene ,sa mojim i sa hiljadama drugih prica,a ja moram naci nacina  da ovim  ,,repatim stvorenjima,, objasnim da nisu ni suvereni ni  nezavisni i ravnopravni na mom tavanu  i da se  ,,vrate na svoje drvo,,Kad bi se u Bosni svi vratili na  svoje drvo  ..........padala kisa ,ja pisao ,sve se p;usi ,Upalio se ,izadje zena na vrata  i pita ,ne sta pises, nego stacemo sa vjevericama.Onda pobriso sve.

21 comments:

Marijan said...

Samo ti puši... i kontaš, ko ti pušać?
Šta bi rek'o za nas 'vamo? Mi smo već više od dvije decenije najveći pušaći u Evropi? Sreća tvoja ti si to davno skont'o. Skontali smo i mi, ali za većinu je već kasno, popušit ćemo mi do kraja!
Kažeš, vjeverice ti rajzuju po tavanu? Pa probaj bolan sa tom idejom o humanom preselenju, to mora da su uzeli od nas... i gotov' je upalila!

sedma said...


Sto se mene tice, neka si pobrisao sve te ovisnosti, neovisnosi, narode i narodnosti, pa bile one i bosanske. Trenuno sam za laganije teme.
Nisam se ni jagoda najela, ali to nisam ni ocekivala od tebe.
Ipak mi zao vjeverica.

dalibor bilic said...

Hm da probam ovako.Vjeverice su meni ko recimo Sarajevu Sandzaklije ili Zagrebu Hercegovci.Dok su na drvetu sve je ok.Kad malo sidju dole i to je ok.Nije problem ni kad ti dodju na tavan ,al kad pocnu razvaljivat ,e tad postane problem.Kontate.

Hashim said...

Ajd' nam nacrtaj.

dalibor bilic said...

Nema mi rajske.Ona obicno nije zainteresovana za texst i komentar ako nema sexsa.Za nju recimo sex u divljim jagodama ili da ti vjeverica padne na golu guzicu sa tavana u toku sexsa.Sad ce ona.

sedma said...


Ne brinem se ja, doci ce ona. Kakva bi kavica bila bez nje ? Mene zalosti sto mali Urednik i Sidnejac vise ne trzaju na nju. Prije je bilo dovoljno da proseta u bikiniju ili spomene seku, njih dva bi se obeznanila. Usput bi se i mi ostali okoristli nekim lijepim komentarom iz njihova pera, ili bar glazbenim brojem.
Devedesetih je omrazenost Hercegovaca u Zagrebu dostigla vrhunac. Bilo je in u svakom razgovoru spomenuti bijele carape i mobitele, onako s visoka, i dati do znanja da nisi duhovno dio te populacije. U to vrijeme je nova vlast, zeleci pokazati svoju demokraticnost, na televiziji cesto ugoscavala iznimno popularnog akademika - filozofa, starog zagrebackog gospodina, lijevo orijentiranog. Njegove bijele, debele, sportske carape niko nije primjecivao. Tko je sve ostao pokakan nakon sprdnje s mobitelima, ne treba ni spominjati.
Sve ekonomske migracije imaju pravac istok-zapad i jug-sjever, za to Zagreb i jeste bio i ostao meka za Dalmatince, Licane, Slavonce, Makedonce, Bosance i ostale s prostora koji sad zovu regija.
I " Cekrcici " su prije rata u mikrookruzenju imali isti rejting. I tamo Hercegovci, bili zapadni ili istocni, bili Hrvati, Muslimani ili Srbi, nisu uzivali simpatije domicilnih. A svi su sebe vec u drugoj generaciji smatrali domicilnima. Price o tome kako su neke gradske sredine rasirenih ruku docekivale dosljake su ipak bajke.
..................................
Nego, da mi niste ni jednu protiv Hercegovaca, trenutno sam u njihovim rukama.

Hashim said...

Da se malo upetljam po pitanju "Hercegovaca". Ako je suditi po mojim prijateljima, Hercegovcima, nema ni postenijih ni vrjednijih,ni sposobnojih ni odanijih prijatelja.
I ako neko kaze po Sarajevski , "vodi ih kuci " ja cu odgovorit " i hocu " , vazda!

dalibor bilic said...

oj hercegovci zapjevajmo gangeeeeeee eto voza preko dvije scange oj.......ovo je ko muzicka ilustracija na hasimov komentar o postenju ,vrijednosti ,sposobnosti i odanosti
hm posten ko hercegovac
vrijedan ko hercegovac
sposoban ko hercegovac
odan ko hercegovac

Ako izvuces zajednici imenitelj onda je to samo ,,hercegovac..
nego ljudi ima i dobrih stravi.Sutra ce na ,,daskama,, narodnog pozorista u Sarajevu biti izvedena baletska predstava u 2 cina i 7 slika ,,Dama sa kamelijama,, ja ja dobro ste procitali ,nije greska ,,Dama sa kamelijama ,, u Sarajevu ,sta lazem a jebo te ,,,,,,,
ok hajmo ovako pitanje ; ko vjeruje hasimu i ko vjeruje meni ,mislim o hercegovcima i Dami sa kamelijama,,

Hashim said...

Mene interesuje sta misli Ozgo/Ozdo o Hercegovcima , pa i Rajska( vise 'nako ,ko insajder )

Hashim said...

Ako se njih dvije izjasne , znacilo bi da su svi redovni posjetioci sajta ( pardon , komentatori )dali misljenje.

rajskadjevo said...

Nemam nikakvo generalno mišljenje, osim što mogu reći da od onih koje sam imala priliku upoznati ni jedan me nije privukao. E dali zato što je bio prenaglašeni Hercegovac ili je u pitanju bilo nešto drugo tko će ga znati...nije kemija proradila...eto...možda bi bilo drugačije da se u blizini širio miris šumskih jagoda..heh...

dalibor bilic said...

Stanite da se malo bolje organizujemo.Pola ljudi ovde ne razumije sta znaci ,,hercegovac,,al kad kazes ,ercegovac,, to je druga stvar i svi razumiju ,a drugo nije balet ,,dama sa kamelijama ,, nego ,,Hanuma sa zumbulima,,
Sta sam vam reko za ,,rajsku,, ona je dzem od jagoda.

Mick said...

Ja znam samo hercegovke,i jesu vrijedne i snalzljive da se tu nema šta kazat.I kući sam ih vodio,ali nisam dao da se izuvaju jer legenda kaže da Hercegovce ne smiješ bose u kuću pustit,jer kad ostave korijenje najebo si.
Imamo mi ovde nešto slično vjeverici,a zove se posum.Jede biljne plodove i zaštićen je ako nije u šumi.I on se voli nastanit u potkrovlju,Fatamo ga u kajdj i onda kako mu ko presudi.Ako zoveš one ljubitelje zivine oni ti naplate 270$ što ga odnesu.Onda presuda se zna i da niko ne vidi.U voćnjaku i šumi radi sitna sacma ali samo noću jer tada krade vocke.Isto ko i sa flay fox,ili leteca lisica,odnosno slijepi miš.Samo sitna sacma.

Anonymous said...

http://scradar.com/hronika-vesti/sad-deportuju-150-drzavljana-bih-zbog-ratnih-zlocina/?ct=t%28Newsletter_March_33_4_2015%29

debra morgan said...

Pozdrav Am gospođa, Morgan Debra Am legitiman i pouzdan kredita vjerovniku dati kredite
na jasan i razumljiv uslovima na 2% kamatne stope. iz
12.000 $ na $ 7.000.000 dolara, eura, a samo funti. Dajem out Business Krediti,
Osobni zajmovi, studentski krediti, auto krediti i krediti za otplatu zapisi. Ako
potreban kredit ono što morate učiniti je da me kontaktirati
na: morgandebra1986@gmail.com
Bog te video.
pozdrav,
Mrs Morgan Debra
E-mail: morgandebra1986@gmail.com


Napomena: Sve odgovor mora biti poslati na: morgandebra1986@gmail.com

Micheal Benson said...

Da bih se pravilno predstavio, gospodin Micheal Benson je privatni zajmodavac, dajem zajmove po kamatnoj stopi od 3%, to je financijska prilika na vašem koraku, dobijte brzo 2017 zajam. Toliko ljudi tamo žele potražiti financijske mogucnosti ili pomoci oko ugla i Mjesta, a još uvijek nisu u mogucnosti da dobiju jedan, ali ovdje je to. Mogucnosti financiranja na vašem koraku vrata i kao takvi ne možete si priuštiti da propustite ovu priliku Ova usluga je dostupna Pojedincima, tvrtkama, poslovnim ljudima i ženama te dostupnosti bilo koje kolicine po vašem izboru za više informacija. Kontaktirajte nas putem e-pošte: MICHEALBENSONLOANAGENCY@GMAIL.COM
Obrazac za prijavu zajma i vracanje.

Puno ime .................

Privatni telefonski broj ................

Država ..................

Adresa ................

Država ...............

Dob ..............

Prijavili ste se prije ili ne. .............

Status ..............

Potrebni iznos zajma. ..................

Razdoblje zajma ................

Okupacija.................

Mjesecni prihod .....................

Uvažavajuci ove pojedinosti, poslat cemo vam naš ugovor s rasporedom otplate, a ako se slažete s Uvjetima i odredbama, stojite da vaš zajam dobijete u roku od jednom odobrenom, ovisno o težini, hitnosti i povjerenju koje imamo za vas
Cekam tvoj brz odgovor.

Tvoj doista

Micheal Benson





"ISKANDAR LENDERS" said...

Sve što radimo [radimo u savršenstvu]
Nudimo širok spektar financijskih usluga u odnosu na: poslovno planiranje, komercijalne i razvojne finansije, nekretnine i hipoteke, zajmovi za konsolidaciju duga, poslovni zajmovi, privatni zajmovi, zajmovi za refinanciranje kuća s niskim kamatama za pojedince, tvrtke i pravna lica itd .......
Brzi kontakt
What'sApp: [+ 44] 7480 729811
  ☎ .............: [+ 44] 7480 729811
e_mail .. [iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]


Potpisan:
Upravljanje.
Lijepi Pozdrav.
Status: KREDITNA TVRTKA ISKANDAR LESTARI
© Autorska prava Iskandar Grupa zajmodavca 2020

Unknown said...

Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
+381 60 30 01 161

Unknown said...

Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
+381 60 30 01 161

Unknown said...

Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
+381 60 30 01 161

Unknown said...

Dobar dan.Za ovu zenu je dovoljno reci par reci. Prava pomoc,sigurni efekat ,definitivno smisao njenom zivotu je da pomognem drugima,i dan danas u kontaktu,prijatelj,savet i pomoc u svakom trenutku. Evo skoro godinu dana od kako sam joj se javila i kako mi je pomogla (vratila decka kojim sam sada u braku) kako je rekla tako je i bilo .Nije trenutna pomoc evo i dalje traje isto kao sto je prvog dana. Nista vise od toga necu reci. U ostalom se sami uverite. Viber
+381 60 30 01 161

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...