Tuesday, March 24, 2015

Ryanair

,,Letim,, samo kad moram  i kad nemam drugog izbora.Ne volim.

,,Strah od letenja ,otkrio sam ,je  posljedica ,rada na aerodromu Sarajevo u Jatu  ,85  godine i kasnije.Sve ono sto sam tad vidio i zapamtio ,dovoljno je, da bi sto se aviona tice ,jedino  jos mogo popit pivu u nekom  aerodromskom restoranu.Nista vise .

Nikad se nisam bojao aviona. ili nista vise nego recimo  autobusa ,voza ili automobila.Strah me ljudi.Razlika je samo u tome ,sto ljudska glupost i nemarnost ,recimo u slucaju automobila ,ostavljaju  vecu sansu da prezivis,od iste  ,kad letis.I sa brodom je slicno.Uvijek mozes nastavit  plivat,doduse  pitanje je do kad ,a nikad letit.

Znam ja dobro  reklamu  avio kompanija ,koja kaze ,da statisticki ,je  i dalje naj sigurnije letiti i da manje ljudi gine u  avionskim nesrecama nego  u drugim.Ok 

Prije neku noc, pricamo o cijeni  avio karata  iz Amerike za Sarajevo.Skupa za sve  one sto nemaju ,naj jeftinija klasa ,jeftina za  one druge, biznis klasa ,sto imaju vise nego  mogu potrosit.Ko i sve drugo.Nema razlike  izmedju  cijene avio karte i  modela automobila.Nekom skupo nekom jeftino ,ali ljudi lete i  voze.

Strah me ljudi oko aviona.Sjecam se aerodroma Butmir i jatovih mehanicara na njemu.Gledam nasmijane putnike  ulaze u ,,devetku,, i razmisljam ,da samo znaju ko im je  avion   ,,cekiro,,Onda i  vozacko osoblje.

,,Kume moze do Beograda.Ja mislim da ne moze ,gubimo struju.,,razgovaraju  2 clana posade ,ispred  mojih ociju  pred let Sarajevo-Beograd.,,Kume sutra  ujutro letim za Kipar sa porodicom na  odmor,,Moram veceras bit kuci ,,odletili su sa punim avionom i na srecu sletili.Nije nestajalo struje.Bojim se ljudi.

Sa ovim ,,jeftinim evropskim kompanijama ,sam letio nekoliko puta.Koja je razlika izmedju  cijene karte na istoj relaciji od recimo 3x.Gdje  jeftini ,,ucare,,.Na usluzi i  sendvicima .Toliko malo da je zanemarljivo.Glavna usteda je na ljudima.Ako  pilot u Lufthanzi ima platu 10 hiljada Eura ,pnda pilot u Germanwingsu, koja je takodje vlasnistvo  Lufthanse ima u pola manje.isto je sa stjuardesama i mehanicarima  i broju ,,sati,, provedenih  na  provjeri ispravnosti  letilice.Tu se stedi  jer  je neko tako odlucio.Strah me ljudi.

Tragedija je ovo sto se desilo ,danas, sa avionom German Wingsa na relaciji barcelona-Dizeldorf,ali ne tolika  da bi  zatalasalo onu statistiku  ,koja kaze ,da je  avion i dalje naj sigurnije sredstvo  prevoza i da ce to jos dugo i bit,ali ja vise volim onaj osjecaj ,mogucnost ,da nakon ,slicne nesrece  u drugim  prevoznim srestvima ,plivam ,puzam ,nego da se sjetim ,da ne mogu  letiti.Strah me ljudi.

,,Kume  ........

4 comments:

Hashim said...

Moj komentar na zadnja dva teksta je:
Sreca je letjeti visoko ,a i sletjeti.
Izvinjavam se Sedmoj na kratkom komentaru , ali bar necu nikog "otjerat'"

sedma said...

@ tzv. Hashim & ostali
Sad bih ja trebala, kao uvrijezena ( ne uvrijedjena ) bosanka, reci skruseno : necu vise, bicu dobra, oprosi Bilicu, oprosti Meho, oprosti Hashime, uklopicu se vase poimanje mjesta zene na ovom blogu i inace na svijetu.
Nije mi namjera da bilo koga sarmiram, ali ni da vrijedjam. Ipak ne trudite se, ne pokusavajte me trpati u svoje ladice, niti me tjerati s bloga . Efekat bi mogao biti obrnut.
Pozdrav svima.

dalibor bilic said...

Pratim ovu tragediju .Kazu ,avion ,nije star ,samo 25 godina i nije ako se mjeri ,a mjeri se ,ljudskim godinama starosti ,ali tehnicka roba -avion ,je u poredjenju sa 25 ljudskih godina ,isto ko covjek star 250 godina ,Sigurno nije star da leti ali je prestar da prevozi 150 ljudi.

Mick said...

Da doživiš kad ga Rusi poceraju e onda bi imo šta pisat.Vozis se ko po makadamu.Sreća ima votke koliko hoćeš,pa ne znaš jesi li sletio ili uzletio.
Pozdrav iz Honga.

Ne daj se zmijo ljuta.Ja sam vazda uz tebe.Vazda.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...