Tuesday, March 17, 2015

Saint Patrick

Ima li ista gore kad St. Patrick  dan ,,padne ,, u Utorak.Ima  -Ponedeljak.

Volim St Patrick praznik ,mada nisam Irac .Jedini  vjerski praznik koji je godinama  evoluirao  i iz crkve i kuce ,gdje se nekad ,,slavio,, postao  ,,kafanski.

Danas se  ovaj irski  praznik ,ciji je zastitni znak  ,,zelena boja i djetelina iskljucivo slavi u  Pabovima i barovima ,po mogucnosti Irskim ,ali i u onim drugim ,koji  za tu priliku 17. mart to postanu.ovo je  praznik ,koji za zarliku od drugih ,vecinom, ne zahtijeva  ,,mir,,  i pripadnost i ucesce u njemu se ne broji  brojem  religiskih poruka i molitvi ,nego  kolicinom popijenih  piva.Ako je St, Patrik  vjerski praznik ,a jeste ,onda za buducnost religije ne treba brinut.

Problem je jedino  ,,dan,, Utorak ,na koji je  ,,pao u ovoj godini ,sto ocito nisu razmisljali oni , kad su ovaj dan proglasili praznikom ,jer da jesu  uradili bi tako da to bude  druga Subota  mjeseca marta ,bez obzira na datum pa da se umjesto  6 piva ,sa kocnicom ,Srijede, radnog dana ,popije gajba ,za Nedelju kao neradnog.No sta je tu je.Danas   su u Americi svi Irci a broj piva  zavisi  ipak od onog ,koliko ko moze podnijeti mamurluka .

Na Floridi je vec  Ljeto.Juce bilo 30 ,danas ce biti isto i tako sve do  kraja Novembra ili negdje tamo  do dana kad se  vraca na ono sto zovu ,,zimsko racunanje vremena.Ljetno je pocelo  u proslu Nedelju u vecini americkih saveznih drzava ,ali ne u svim.Eto recimo u Arizoni i Virgin  ajlandu , ne misle da ce im  pomjeranje kazaljki na satu donijeti bilo koju vrstu ustede energije ,pa  se sat ne ,,dira,,

Generalno gledajuci ,ljudi su se navikli ,na  ova pomjeranja  kazaljki u proljece i Jesen ,mada je sve veci broj onih i to strucnih ,koji kazu ,da nema nikakve ustede  u bilo cemu pa i u energiji  i da se  treba vratiti na  ,,standardno vrijeme ,, bez onog ljetnog i  Zimskog.

Na Floridi vec dugo  nema pusenja po   ,kafanama,, osim po irskim i drugim barovima .Zakon je reguliso da ako bar ne pravi  vise od 20 posto  prihoda na hrani ,u njemu se moze  ,,dimiti,, .Sad koliko pojedini barovi prave dolara  na hrani 21 posto ili 27 ,tesko je odrediti ,ali bez izuzetka  u svim irskim barovima se jos  moze nesto pojesti i na istom mjestu zapaliti cigara,odnosno ako prosjecan racun za hranu  podrazumjeva i usput popijenih 8 piva.

Danas je St, Partick  dej ,naj ljepsi vjerski praznik u Americi .Steta sto je ,,pao,, u Utorak ,a ne u Petak ili Subotu ,ali je puno bolje nego  Ponedeljak  i jedini problem je nac  ,,balans,, onoga sto bi se popilo  da je vikend i onoga  da je Ponedeljak.Kazu da ljudi naj vise vole popit ,,s povodom,,a zar ima veci od St, Patricka  i da nije Ponedeljak.Ni svaka djetelina nije sa 4 lista.

15 comments:

Hashim said...

"Zelena si rijeka bila"-valjda Kevrin potok ?

ODOZGO_77 said...

St Patrik,
jedan od najljepsih praznika za vesele ljude koji se vole druziti i popiti.

pozdrav ekipi

rajskadjevo said...

Sedma draga brz oporavak ti želim i zapamti si svaka bolest je upozorenje da ne živimo na ispravan način i da trebamo nešto mijenjati.
Ja bi ti naravno preporučila više vjere ali znam da si ti ateista.

Ja se vratila iz "morskog divljanja" Išle smo službeno ja i seka na more...malo se pretjeralo u petak s alkoholom pa sad jedva dolazim k sebi...eto trebalo mi malo provoda...cssss ..nemam neke inspiracije za pisanje..

sedma said...

Irska - ljubav moja platonska.
Plutarhova je, mislim , ona " putovati je potrebno, zivjeti nije ". Skoro da se slazem. Ipak Plutarh nije pricao o tome da je lijepo i korisno putovati, ali da postoje godine kad je covjek spreman da sve sto vidi, cuje ili osjeti drugim culima, upija kao spuzva. Dijete od 10g. sigurnoce biti zainteriranje za neku ludoriju, nego da sazna u kojem arhitektenskom stilu gradjene palace Sajo. Vec osamnaestogodisnjaci zele vidjei kako zive njihovi vrsnjaci, a onda i poneka prica iz proslosti postane zanimljiva, i tako to krene....do neslucenih visina. Onda bi sve hjeli pokupiti; i povijes, i muziku...sve grane umjetnosi, probaiti naj bolja vina, prokrstariti barovima. Silna je energija potrebna za to, i volja. Nema tog Atenjanina koji bi mene sprijecio da obujmim ( jedva ) dorski stup Partenona, ili da izlidjujem francuskog zandara u Galeriji impresionista,vracajuci se po deseti put jednoj Lotrekovoj slici.
Za to kazem da je moja ljubav prema Irskoj platonska. Ne bih mogla zivjeti tamo zbog previse vlage, ali sam hjela s nekim dobrim poznavateljem , s rancem na ledjima proci ivicom kojom se visoravni okomito spustaju u more, pronaci zabite pabove , gledati crvene irske face ( za mene uvijek pomalo divlje ), piti ginis, i iznad svega slusati njihovu muziku. Nije u pitanju novac, toliko se uvijek nadje, nije u pitanju ni volja, ali energija ?
Mnogi Irci kazu da je u Zagrebu ljepsa proslava St. Patrika
nego u Irskoj, uglavnom zbog povoljnijeg ( suncanijeg )
vremena.
Simpaticno je koliko mladih Zagrebcana obuce kiltove.

dalibor bilic said...

ok je al nismo te bas toliko pozelili

dalibor bilic said...

Gdje mi je onaj ,,Bonaparta ,, iz ,,usrane zemlje,,
Dobro ja bas ne mislim da je Francuska usrana zemlja ,mada mi nisu nista dali,ali kad Zlatan Ibrahimovic ,kome su dali milione Eura to misli ,mora da je tako.Po njemu u usranoj zemlji ,logicno je da zive ,, seronje,a te seronje idu i placaju da ga gledaju.E jesu bas prave ,,seronje,,kad ga idu gledat.
Rajska to sto tvoja seka nalazi utjehu u alkoholu ,ne vodi nicemu.Vec sam joj rekao da ja sex mogu imati samo sa nekim u koga sam zaljubljen naj manje 6 mjeseci.

dalibor bilic said...

A ima jos ,,sege,,,Ministri,
Neki Jasmin Halebic -ministar finansija .U bigorafiji pise ,pazite sad : Dugo godina skolovo se u Iranu ,,hahahhahahaah,cuj dugo godina hahhaah

sedma said...

Nisam ja pisala za to si ti to pozelio , nego zato sto volim tu temu. A ti si mogao pola obrisati ako ti je previse.

dalibor bilic said...

Sedma ,lijepo je vidjti te opet.
A sto se tice Ibrahimovica ,kao ono kazu ; Kad cigo ima masla i guzicu maze .

ODOZGO_77 said...

SEDMA,
ma mi smo tebe pozelili ali znas ti njega on opet....""****""
hocu da kazem ""TARLAHA""
ali nisam rekla ko...
mislila sam na Ibrahimovica

Irska je divna zemlja ali nemam zelju da je posjetim samo radi klime,,,Grcka je vise primamljiva

pozdrav ekipi


nada said...

@ Bilic
Tebi nikad ne valja- ni kad ima masla, ni kad ga nema, a pogotovo kad je cigo.
Aj' bog.

ODOZGO_77 said...

@ sedma
meni su rekli: ako je neki muškarac mrzovoljan onda garant ili nema redovan sex ili nema nikako sex
Nadam se da sam Bar malo objasnila neka "desavanja"
pozdrav ekipi

dalibor bilic said...

,,Ozgo,, Niko od tebe nije trazio da pricas o svom intimnom zivotu

Anonymous said...

Kod njega je redovan ali očajno loš.

ODOZGO_77 said...

ja sam OZGO meni je uvjek dobro
pozdrav

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...