Saturday, July 18, 2015

Cilj

Nemam  vremena za atletiku.Slabo znam ,ko trci ,skace  i baca.Sta je sa onim Karlom Luisom i Bob Bimonom.Jesul jos aktivni.Za Amela Tuku nikad  cuo,Do juce.Momak pobjedio na mitingu u Monaku  u trci na 800 metara ,sa naj boljim   ovogodisnjim vremenom,Cestitam.Kad  god vidim da neko iz Bosne pobjedi ,pa bilo to  i u ,,supljiranju,, ili ispijanju kafa ,bude mi drago.Onda citam i  izjave  ovog atleticara  iz Zenice .Kaze ; Nadam se da sam  im uljepso Bajram.Ok ,Meni nije uljepso bajram  ,al jest dan/Da napomenem  ,Tuka ,trci  za  Bosnu i Hercegovinu ,zemlju gdje osim bajrama ljudi slave i bozice , i sve ostale vjerske praznike  i to jako agresivno  i zemlju u kojoj ne vjerujem da ima ateista  ili i ako ima ,na putu je da ih nema.

Poslije ove vijesti jos jedna .kaze ; Opljackani  Svedski turisti na Trebevicu .ispod  ,,nota,, Na prvi dan Bajrama.Ok.

I dalje se bolje i ljepse osjecam medju ateistima.Postujem ja i  vjernike ,svih boja i vrsta ,ali religija svojom agresivnoscu prijeti  da postane  suprotnost onome ,cemu je namjenjena.

Kad  religija ostane  u podnosljivim  okvirima ,sto znaci ,da ne izlazi  iz kruga svoje vlastite duhovnosti  i ne infiltrira se u sve  svere zivota ,odnosno ne postaje  primaran faktor ,svemu i svacemu,to mozda moze voditi  prosperitetu ,ali kad se  ,,vjera,,  kaci gdje joj objektivno nije mjesto ,postaje  kocnica razvoja ,gdje  sva mjerila vrijednosti  imaju  religiski a ne ,,svijesni,, predznak.

Danas je  dan Ateista.Naravno da nije ,takav dan ne postoji,a moro bi bit.Zasto su to ,,fejsbuk,,  Katolici,Muslimani ,Pravoslavci i ostali  blizi bogu  od mene samog ,ne organizovanog ateiste.Odkud im  exskluzivno pravo  na Boga ,zato sto ih je neko okupio  ,da ih lakse moze kontrolisat.To sto ja bez uslovno  ne vjerujem ,ne znaci da Bog ne vjeruje u mene,a to je morate priznati puno vaznije da ,,on ,, vjeruje u tebe  nego ti u njega.U  ostalom ,ako niste znali, vjerovanje ,je  uzajamni cin ,koji podrazumjeva ,ucesce naj manje ,,dvije strane ,, i to sto neko misli da ,,vjeruje ,, apsolutno ne znaci da ima i povratna sprega i efekti.Fundamentalno pitanje nije ,,vjerujes li u Boga ,nego ,koliko Bog  moze vjerovat tebi,

U Monaku ,pobjedio Amel Tuka .Hvala mu sto mi je uljepso dan .Dan ateista.I jos nesto.Pojma vi vjernici nemate ,sta znaci imat mogucnost slavit i Bajram i Bozic i Hanuku u isto vrijeme  a pri tom ne bit ,,tuka,,,,

3 comments:

Micko said...

Zovne me moj dobar drug iz Sa,pa kaže kako Sam doktoru Avdi ,našem jaranu,čestitao bajram,a njemu nisam.Onda sam ga pitao od kada on slavi dajram i što se ljuti,a mi pojeli zajedno više prasadi nego ima i jedna mesnica u BiH.I tako nakon malog dijaloga čestitao sam mu sve dajrame od 1991 pa do danas.Nije bio heppi,ali tražio je i dobio.Jebo vjernike preko noći,a naročito one iz koristoljublja.

Zmijo ljuta,nisam ja ljubomoran,i nemam razloga za to,nego žao mi je što nisam imao vremena da se družimo.Eto to je to.Samo uživajte voli vas Mi ko ma gdje god bile.

Anonymous said...

Cestitat bajrame I bozice, uskrse,vaskrse, neponovljiva greska. Ne bih da im dam do znanja da su pobjedili pa nikad ne cestitam ni jedan iz principa. A Tuka po onoj ko nema u glavi...

nesloga

Hashim said...

Nesloga, cestitam !

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...