Friday, July 24, 2015

Nitn

Naletim veceras na Nitna.Nisam ga vidio nekoliko mjeseci.Zadnji put negdje u Aprilu .Reko mi je da radi do kraja mjeseca a onda mjenja bar.

Ako zelis saznat ,,istinu,, o Americi ,nasloni se na sank,naruci pice ,pa onda jos jedno i probaj uspostavit kontakt sa barmenom.Naj lakse je ako i njemu narucis pice ,koje vjerovatno  nece popit ,ali to otvara vrata ,

Nitna znam 15 godina.Kazu da je to naj bolji barmen koji je  Iris pub ,Kerimen ,ikad imao.Uvijek  dovoljno pjan i dovoljno trijezan.,Sve zna.Ko ce biti novi predsednik,ko ce biti novi sampion u fudbalu ,na koga ce Amerika bacit atomsku bombu.Sve.

Zna i ko sta pije ,prije nego naruci.Naj vise zna slusat.Pametni barmeni slusaju .Pijani gosti ostavljaju naj veci ,,tip,, barmenu koji slusa.A svasta cuje.problem je izvuci od njaga bar dio onog sto zna.Ja sam imao tu srecu ,da potegnem temu  i onda znam sta misli Amerika,Jebo vijesti.Dobar  ,,barmen,, drzi   kafanu.Nitn je to radio u Kerimenu 15 godina a onda  mu platili vise ,skoro duplo vise  i otiso  na drugo mjesto.Sad slusa  druge  ljude.

A jest me izgrlio.Jos sam plav po ledjima.Nisam ni znao da me toliko voli.Osim  sto zna ,sta ko pije i sto zna  sastavit pica ,Nitn  ,nije obicni bar,men.Grupa u kojoj svira  i pjeva a koju je  sam osnovao zove se ,,Maj men Muhamed,,Izdali su i  jedan Cdi ,al nisu rasturili .Danas vikendom sviraju u jednom baru u Altamonti.Ako sviras  ,,svoju,, muziku ,plate te  stoju za noc ,a ako   skidas  tudju  i duplo.Kaze Nitn.Malo je onih sto imaju vremena da cekaju  da ,,njihova ,, upali.Onda  sviras ,sta ljudi placaju.

Nije me posebno iznenadilo ovo sto se desilo u Alabami.Mene u Americi nista ne moze iznenaditi.Ni dobro ni zlo.ovdje ce uvijek biti  onih  sto pucaju ,ali i onih poput Nitna.Zasto je Nitn vazan.Vazan je  upravo zato sto  nije uopste vazan.E to je Amerika,Niko nije vazan  bilo kome.

A i ja sam se obradovo Nitnu.Dok sam ga vidjo svaki dan ,nisam imao pojma ,koliko ce mi falit  dio onog  ,sto on ,,zna,,Pitao sam se samo ,ponekad ,od toliko  zivotnih prica koje je cuo ,sa druge strane sanka , u zadnjih 30 godina ,jel ikad imao  svoju ,,pricu,, ili za takvu nije bilo mjesta.

Ako hoces  ubrzani kurs Amerike ,nasloni se na sank ,naruci duplo pice ,a onda i pice barmenu,izgledaj ko ne zainteresovan.Pusti ga da sam  pocne,Sve ljudi znaju i gdje  ces dobiti  naj bolji ,,shit,,  i gdje neces fasovat  ,,kaku bolest,, i gdje ces pojest  naj bolju picu  i ko ce bit novi americki predsednik.Sank se ,,ubi,,  od istine.Reko mi je na kraju  ,,Bas mi je drago sto sam te vidio ,,brate,, Nikad prije,nije,Ovo ,,brate,, Kad vidis da te ,,barmen,, voli ,ima tu nesto.

2 comments:

Marijan said...

*ebeš barmena, bolje da te vole konobarice!

Anonymous said...

Ili homeless people/beskucnici...oni sve najbolje znaju.
-----
Ono za kese i nas status je zbilja prva klasa u odnosu na ove danasnje jadnike ssto trazze bolji i miran zzivot.

Meni u kesi, pored dokumenata, bio i make-up...a i telefon u odredistu vec bio ukljucen na moje ime. To mi ni rodjaci ne bi uradili; nassi sponzori su se zaista dobro organizovali, svaka im cast.

---
Hoce li ovo proci, vidjecemo...Feniks

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...