Thursday, July 30, 2015

Zakon o (ne)radu

,,Znate mi bi da ,,visimo,,u      dzamijama  i crkvama  ,pa cim tamo   bude pauza , ,da nesto malo radimo ,da nam se dobro plati, i da  bude  socijalizam.,, i bonovi za topli obrok ,naravno, a da hodzu i popa oslovljavamo sa ,,druze hodza i druze pope .E ..nemere,,

Sjecal se jos iko onog  Cengica ,bio premijer .Izaso cojk pred narod na jednom skupu i pita ; ,Hocete li vece plate,, narod zagrmio ,,Hocemo,,  ,,E nemere kaze  Cengic.

Pricu o momku ,koji je dosao u Sarajevo  u brijacnicu  i trazio da  ga obriju bez pjene ,jer tako rade oni iz Sarajeva,pa kad ga je ,majstor  poceo brijat a njega   bolit , reko gazdi ..Daj malo  ,,safuna,, Nisam ja bas iz Sarajeva ,, zna svak  u kontekstu  pripadanja odredjenoj sredini ,ali jako lici ,na ono sto se danas desava  ma protestima radnika  ispred  parlamenta  BiH.

Mi bi u  nacionalizam i kapitalizam ,sa istim  ljudima koje beskonacno biramo ,al nam daj  malo i socijalizma na koji smo navikli,pa da napravimo neku  kombinaciju .E nemere ,Tako je druze Cengicu.Cim pocne bolit ,daj ,,safuna,, i nisam ja bas ,,onaj pravi dzamiski i crkveni mis,,

Ma nemam ja nista protiv .al da bi  bilo po  ,,radnickoj,, i da ne bude ,,nemere,, nego ,,more,, i da sve strane budu zadovoljne ,moralo se  uz svaku  novo sagradjenu bogomolju  i u zavisnosti od njene velicine  i broja ljudi koje moze  primiti -kapaciteta ,obavezati onog  ko je i pravi ,da mora  zaposliti isti broj ljudi   ,koji u nju mogu stati.Znaci  izgradis novi dzamiju i crkvu sa  kapacitetom 500 ljudi i obavezan si  otvoriti i radna mjesta za  toliki broj.Ma ne mislim u dzamiji .E onda tu imas  kombinaciju i kapitalizma i nacionalizma i socijalizma   i komunizma A bil valjalo.Naravno da bi.Danas u tolikom broju  crkvi i dxzamija ,nebi bilo nezaposloneh  a zadovoljni bili svi.

Bila ovde jedna pekara ,ne znam radil jos,al poznata po tome ,sto je zaposljavala veliki broj ,,nasih,,Onda ovim nesto nije bilo pravo ,nasim uvijek nesto nije pravo,te organizovali skup ,da se to rijesi sa gazdom .Postavili i uslove .Doso gazda ,5 minuta, sasluso ;Hocete li vise para,,  pito.Hocemo ,,riknu  ,,nasi,, ,,E nemere,, kaze gazda i otiso.Sutra svi bili otpusteni.

Nego znal iko kako se na  Engleskom kaze ,, e nemere,,

14 comments:

Anonymous said...

More bit; Jok.

Hashim said...

"Malo morgen"
Nije na engleskom, al se svak sjeca

rajskadjevo said...

Ja mogu reći samo da svaki put kad uđem u crkvu i sjednem osjetim neopisiv mir. Što se mene tiče ja bi se tamo preselila....

Hashim said...

@ Rajska,
To je zbog visokih plafona ( vise nako psihicki, bona ).

Anonymous said...

Zna li neko koliko ima crkava i dzamija po glavi stanovnika u BiH?
I jos hocce da grade...malo im, c,c,c,

Unisstilo privredu, poubijalo ljude, zzene, djecu, prossirili groblja, grade crkve i dzamije gdje god nadju gradsko zemljiste...

Placaju li ti kaludjeri, monasi, svestenici, popovi, hodze itd., placaju li oni redovno porez?
Od cega oni zive? Dobijaju li platu i odbija li se za penziono?

Koliko ja vidim vozaju se u najmodernijim kolima, u redu, moze biti donacija, ali benzin neko placa redovno.

Koji momci za rasplod odosse u monahe?!

Sve visoko, zdravo, razvijeno, pametno, mesarossi kao i nass Micko...pet zzena na jednoga i da mu nissta ne bude!

Mijenjajte Zakon o braku; 5 zzena na jednoga i mirna Bosna (sa Hercegovinom) i EU.

U pravu si Gazda; ako grade neka i zaposljavaju...
a zzene ce same docci ...pa vi mislite zassto su ove 3 taccke.
Feniks

Anonymous said...

Ima u današnjem oslobodjenju članak sa slikama: Lani uništena u poplavama ove godine napravljena nova dzamija u Cerskoj. Za kuće koje su također srušene nema para.
Sva se bijeli, samo ona fasadu ima.
I rajska bi se preselila kako je lijepa dzamija.

Hashim said...

"Prosječno popisano kućanstvo u BiH ima 3,26 članova. Prosječan broj stanova po kućanstvu je 1,39. Ovo nisu konačni podaci o broju stanovnika, kućanstava i stanova, nama tek predstoji obrada", rekao je Milinović te dodao da će od 1. jula iduće godine do kraja 2016. godine biti objavljeni svi konačni rezultati.
Ovo je meni interesantnije od dzamija i crkava , da u Bosni ( ako ja znam citat ) svako domacinstvo ima . u prosjeku, 1.39 stanova.Eto , "ono siromasno". Dalibore , koliko jedna porodica , u Americi , ima stanova ( otplacenih ) ?

Marijan said...

Šta ste se prifatili crkava i džamija, došlo i njihovih pet minuta (ja kolike su im te minute)! Kako je to sve Titaga lijepo posložio!?
---
Zakon o radu - neradu... radnici, pa ta kategorija kod nas je koliko ja znam gotov izumrla? Ima doduše nešto onih koji misle da to jesu... i ne sjećaju se kada su dobili zadnju plaću, malo malo pa štrajkuju - hoće im se, može im se i tako ništa ne rade! Svakodnevno vidim veliki broj sretnih robova koji rade za đeparac od 400 - 500 km, a i onih što rade po građevini, oni dobiju i koju stoju više. Ko ih *ebe tražili su pos'o, a ne plaću!
Jedno ih sve krasi, beskrajno su sretni! A evo zašto?
Nema više komunističke tlake, tiranije i jednoumlja, šta ima ko misliti za nas, kao da to ne znamo sami. Pa ono bratstvo i jedinstvo, ma daj ba, toga više ni u kući nema. Šta nam ko ima davati stanove, pa nismo valjda tolika fukara? Kao da moramo ići na more, pun nam ga je k.... i jesmo ga se nagledali i nagutali, a tek onaj pijesak kada se svuđe zavuće... ma fuj!
E nek je došao kapitalizam i kod nas. Evo nas k'o Njemačka... ma kakva Njemačka, Švicarska burazeru, Švicarska... evo imamo i katune!
Da ne trunjim dalje, ovo ja 'vako, iz moje perspektive.
Bio sam Jugosloven - ukidoše,
bio sam radnik - ukidoše i to... il' samo što nisu...
Sada sam penzioner - *bote, crno nam se piše, izgleda da će i ovo da ukinu!
Pozdrav svima!

dalibor bilic said...

Jebote ova dva destruktivca -hashim i Marijan .Umjesto da se fataju sexsa oni kukaju,
Cuj imal otplacenih kuca.naravno da ima ,Evo liste '
1. Bil Gejts
2. Voren Bufet
3. majkl dzordan
4. Obama barak -doduse nije skroz otplatio ima jos 3 godine
5.Donald Tramp ...hm dobro ne mogu se sad sjetit i ostalih ,al ima

Anonymous said...

6. Dalibor Bilic 7. Nesloga 8. Micko 9. Rajska 10. dr.Oz 11. Oprah 12. dr.Phil 13. Ja

Anonymous said...

Dali zakuva i onda ode pecci pizzu;

Koliko je seksa po kvadratu?

---
Kod nas dernek na ulici; Gay weekend, parada u nedjelju, muski u nekim kaisevima i gacicama, ulica zatvorena, ogradom naravno, security pazi da ne izadju izvan ograde; pivo tece u mlazevima, biznis cvjeta a i ljubav...

U ovom dijelu, izvan ograde, su zene sigurne, nece ih nitko sstipnuti za dupe.

Ccak je i dosadno malo :(

Pozdrav, Feniks

rajskadjevo said...

E što se ja jučer razočarala...došao jedan posloni partner, dugo godina dolazi, i sad se vratio iz Južne amerike, izgleda fenomenalno, svi smo komentirali kako je zgodan, preplanuo, novi styling i kako je smršavio a kad ono...ja čula da se vratio s dečkom!!!!!! S dečkom...a ja neki dan pila kavu s njegovom bivšom ženom i kćerkom...kvragu..kuda ode ovaj svijet...baš razočaravajuće...

Anonymous said...

Micko, spassavaj ccast musskog svijeta!

A imma i zzenskih, dodusse neznam sigurno ko je ko,
Nemam nissta protiv, ne diraju me,
ali, malo je previsse.

Feniks

Micko said...

Zauzet sam kao nikad.Kupio sam još jednu farmu,i još ću jednu,imam je na nišanu.Nisu puno velike,ali su meni atraktivne.Neću reć zašto,ali nisam lud.
Očekujem unuku,malu pionirku,pa sam skroz van sebe.Pitali me za ime,a ja rekao Sunčica,a oni svi na mene da je to nemoguće na engleskom.Onda sam rekao Romana,kako je unuk Roman,i svi se složili osim žene u mene.Kaže da ljepše zvuči Ramona,njena tetka.Onda sam im svima reko vozdra i evo na putu sam prema negdje.Petak je zadnji dan.Nešto kontam,Romana,ili Ramona,isto ga dodje,ali djeca daju zadnju.
Blizu sam jedne farme gdje znam jednu guzaru po imenu Barbara,pa ću svratiti malo da se odmorim.Ona ima dobro vino,a i prsute prave Talijanske.Nigdje mi noćas neće bit bolje po ovoj zimi.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...