Thursday, July 9, 2015

Bil il nebil

Radio sam u hotelu Dixi lending,ko generalni menadjer ,kad su jedno jutro  trazili dobrovoljce za ispomoc u takodje diznijevom hotelu ,,Jaht i bic  club,,Bila je  to 95, godina . Falilo   ,,pametnih ,, ,Napomenuli su  ,da nista ne treba nositi.Sve tamo dobijes ,.Reko da i to vidim.

Za razliku od Dixilendinga ,u kojem si  mogo cistiti sobu  kolegici   nekoj  sobarici iz Nju Jorka ,Jaht i bic klab je hotel u  koji  ne moze  ,,bas svako,,Kad kazem ,bas svako,, mislim na cijenu ,ili bolje receno ,moze ,,svako,,  ko ima para,mmSvako,, sa parama postaje ,,neko,, a ,,neko,, bez  love postaje  ,,svako,,

Trebalo mi je samo par sati da to sredim ,izdam upute i naredbe  i kazem da cu se vratiti da  provjerim sta su uradili.Vidjeli su odma da samnom nema zajebancije.Pred kraj radnog vremena ,ponudi mi  menadjer  ,da me odvede i pokaze  ,,nesto sto nikad nisam vidio,,

Apartman Bila Kosbija .Virio sam  sa poluotvorenih vrata .Wau .Onda mi je taj isti moro i objasnit ko je taj Bil i da  dodje ponekad ,mozda jednom godisnje ,al nije pravilo ,al  bez obzira ,doso il ne doso ,apartman niko ne koristi ,a redovno se cisti.

Prico sam poslije zeni sta sam vidio ,al  zaboravio prezime ovog  glumca ,imena sam se sjeco ,al malo po malo  dodjosno i do prezimena..,,Neznas ko je Bil Kosbi,, Pojma nemam.Naj omiljeniji ,,otac,, Amerike.Komicar ,glumac ,legenda .ok  sad znam.

Bez obzira na ovo saznanje ,poslije ,nikad se nisam  zadrzo duze od  dvije sekunde ,na kanalu ,gdje ,,glumi Kosbi,, jer nevolim ,,segu,, na silu .Danas je Bil  tema broj jedan  Amerike.Jel pojebo 50./ 250  ili 500 ,tad djevojka ,a danas vremesnih zena ,je  pitanje koje se koristi i u  porodicnim kvizovima.Znate ono a,b, c,Uobicajno  je ovde  ,da se ljudi bave  prognozama ,koliko je ko od slavnih licnosti pojebo ,ali ovo sa Kosbijem je  exstrta zanimljivo ,jer sve one  koje su se javile ,kazu da ih je  ,,glumac,,  drogiro prije nego ih je i iskoristio.Za sada ih je oko 50 i radi se uglavnom o  dobro izgledajucim  statistima ,mislim  dobro su prije izgledale ,a svakodnevno je  broj tih veci i veci.

Citam jutros ,da je statua  Bila Cosbija ,skinuta iz Diznija ,a vjerovatno su mu i apartman otkazali.E u cemu je fol.Bil cosbi je  nevjerovatno bogat covjek i za ocekivat je uskoro  i sudsku parnicu ,gdje ce sve  one ali i neke nove ,traziti odstetu ,hm ,al je pitanje zasto.Sto su bile jebene ili sto su bile drogirane.ovo jebene ne pije vode.znaci trazit ce pare ,sto su  drogirano bile jebene.Sipo im u pice ,,spansku mushicu,,Bolje pricat da te jebo Bil Cosbi i za to dobit dobre pare ,nego ,da ti je isto uradio ,,Mujo,, dzabe.

Nego  razmisljam nesto ,motam film ,sta je  tacno  bilo ,dok sam ja iso na ispomoc u Jaht i Bic  club.Sjecam se samo da me je neki markantni crnac ,u stvari  nije crnac ,jer  kad crnac ima pare ,on je bogatas,  a ne crnac,Rijec crnac je rezervisana za  sirotinju.,lijepo pitao da popijemo pice u njegovom apartmanu  i ja pristo.Sta je bilo dalje ,ne pamtim ,al ako bude trebalo sjeticu se   uz zakletvu i suze/

Bill Cosbi ,naj poznatiji  filmski otac Amerike.Kakve li su tek dajdze.

5 comments:

Hashim said...

Tako ce i Micko zavrsiti jednog dana , samo neka nastavi pricati kako je bogat .
Pozdrav od jedinog kokuza na sajtu, iz Parisha.

Anonymous said...

ih, ih, kokuza :)
Kao da smo mi ostali bolje? Hvala na dobrom misljenju, otvaras mi vrata prosperiteta. A i drugima :)

Kako nas je odgajalo, i kakvi su nam obicaji (zensko ne smije odbiti muskarca, cuj obiccaja?!) djeluje da imamo dosta seksa, a statistika kazze drugaccije:

mi zzene iz bivsse nam Juge smo ipak u minusu; vi nama dugujete kilometre i kilometre seksa.

Feniks

Marijan said...

Eeee, *ebiga Feniks...
da ti bilo šta obećavam... kasno je, moje je prošlo!
Sada seks samo koliko moram, iiii, rekreativno!

Marijan said...

Gotov' zaboravih temu... s*ebame Feniks sa seksom...
Oko čega se šef sekira... *ebe ga Bill Cosbi?

Micko said...

Lako je Bilu uzet lovu,jer je popularan,i filmska zvijezda.Koja će moj Hasimaga reć da ju je jebo Micko garavih ruku.Ma niti jedna.Ne sekiram se ja za to ni najmanje.Mene brinu one što sam proso pored njih,niti vidio,niti do tako.Ovo su ti vremena demokracije gdje možeš bit optužen za sve bez veze i razloga.Zato jebo facebuk,twinter i ostalo.Naj bolje je po naški.Niko vidio,a niko ni čuo.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...