Sunday, July 5, 2015

Matrix

Lako je bit  ponosan i prkosan ,kad imas ,kad si bogat.Kad ti ne treba nista od drugih.Sta je sa prkosom ,kad  nemas,kad moras trazit.

Bez obzira na rezultate danasnjeg referenduma  Grcka je izgubila.Ako prodje ,,Ne,,  ultimatumu  ,Evrope ,ko zna sta se sve moze desiti.Al nista dobro po Grke.Nista dobro ne treba ocekivati  i ako  Grci prihvate ,nova pravila i zaduzivanja,sto svakako nije trajno rijesenje ,jer moze trajat godinu ,dvije ,do  nove krize.

,,Kola,, se  lome na Grckoj.Ako   svijetski finansiski mocnici  popuste  u ovom slucaju ,znacilo bi da ,,moraju,, i u slijedecem  i tako u nedogled.Ode  sve u PM.Znaci ne radi se ovde o  parama koje Evropa nebi moga halalit Grcima ,nego o procesu  i ocuvanju svijetskog ekonomskog poretka.Ok ,jest nepravedan ,ali nema alternative.Prica o Robinu Hudu  i o onome da je on uzimo od bogatih i davo  siromasnim je cisto sranje  i ima rok trajanja.Sta  se desava kad  Robin uzme sve od bogatih i  sve podjeli sirotinji.Kad nema vise ,Svi postaju sirotinja.Toga se Evropa i boji.Ocuvati  ovakav  ekonomski  balans  jel nema drugog .

Gracka je interesantna zbog  jos 2 razloga.Prvi je  referendum kao nacin odlucivanja  o necemu ,sto bi po mom misljenju morali  da odluce  vrhunski exsperti  poznavaoci  materije ,.Moze li ribar Kostas sa  ostrva Rodos , znat  rijsenje  ili moze li se ,,obicnom ,, puku  povjeriti i sudbina buducih  generacija.Ja mislim da ne moze.Narod glasa emotivno a poslije se kaje.Pa opet glasa i opet se kaje.Perpetum mobile.

Znate da Amerika i Kuba  uspostavljeju  diplomateske odnose ,nakon 4 hiljade godina. Kastro , i dalje misli da  americki sistem i nacin nije dobar ,ali zbog visih interesa  ,,popusta. Trpili i borili se 50 godina  i nista. Radilo se ovde i o dijametralno  suprotnim  ideologijama na kojese veze i ekonomija.Grci su ,,braca,, sa ostalim po kapitalizmu.Ideoloskih razlika i kocnica nema sve dok funkcionise ,kako tako ,al kad ,,brat,,  ne vraca  dugove ,podlijeze sankcijama  i tokovi novca se okrecu na stranu -Kuba,-komunista  onih koji ce ih redovno vracat.

Ok da se razumijemo.Nisam ja za  trenutni svijetski ekonomski poredak.Jest nepravedan je.Ovaj su stvorili i napravili oni  ,,sto  imaju i viska.Nije pravljen od ,,Nule,, pa dokle se dogura ,

Ja-Grcka trebam auto.Nemam para da ga kupim al mogu uzet kredit,Auto kosta 20 hiljada a ja moram  nakon 5 godina otplatiti 25  hiljada.imam izbor .uzeti auto ili hodati pjesice.uzimam auto i redovno placam  ratu i kamatu.Tamam kad ga otplatim  morat cu kupovat i novi..i dalje imam izbor ,sve dok neko ne nadje  novo i bolje rijesenje ,al dok se to ne desi  valja zivjet.To sto znam da mi ,,otimaju ,,  ne mjenja situaciju  i nije mi nista lakse  i jedino cemu se mogu nadat  je da me ,,malo manje uzimaju i  varaju,, a ssve drugo je Grcka.


,,Amat victoria curat,, Pobjeda donosi brige.

3 comments:

Hashim said...

Tacno !
I meni je jedna Viktorija donijela puno briga , jedva poslije dodjoh do Sene.

Anonymous said...

Odjednom, preko noci, puno vise simpatija za Grka. Cudni su ti novinari.
Meni se i dalje ne svidja, ne volim populiste.

dalibor bilic said...

Jeste .Jako je cudno kako Grci pobrase simpatije.Sto se mene tice ,kad navijam ,ko u fudbalu ,ja sam ipak za Nijemce,
Moj hasime.Drzi se ti Sene a ganjaj vikotorije.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...