Thursday, July 2, 2015

4, Juli

Nije bas isto ,kad  Independens dej ,padne ,recimo u Utorak ili  Subotu.Ovaj je u Subotu ,sto znaci ,da je vec danas-Cetvrtak  i poceo .Nisu ni Amerikanci ,bez obzira ,na svu ljubav prema radu ,imuni ,kad im se ukaze prilika  da ,,spajaju,,Naravno , ,,zvanicnog,, spajanja neradnih dana nema ,ali svi oni koji mogu ,su vec danas spremni ,produzit svoj vikend  za 2 exstra dana.

Jutros sam bio u prodavnici ,koja izmedju ostalog za 4. Juli prodaje i pakete  sa pirotehnikom ,raznim topovskim udarima i  vatrometima.Cijene kutija ,od ,,prskalica ,, do  profesionalnog vatrometa su od 20  pa sve do 500 Dolara.ide ko ,,halva ,,  ko i svake godine.Sve ono sto ima jaci zvuk  ,kad se zatvore vrata na frizideru , i sto ima veci sjaj od silalice od 40 wati ,svima onima koji su prezivjeli ,,Sarajevo,,  i  slicne vatromete ,nije bas  dio slavljenickog stimunga ,a lijek je  navucene zavjese i  televizor sa  dobro pojacanim tonom .Bolje i to nego da se bacam  na pod.Prezivi sve ziv ,,cojk,, To  sto  oni imaju  nekoliko sati  i za to dobro plate ,ja sam imao  besplatno svaki dan .hm ok ,nisam bas siguran jel bilo besplatno.

Od onog sto nije  Independens dey ,zanimljivo je ,sta se dogadja  ,nakon hvatanja  bjegunca iz zatvora u nju Jorku.Sad su  svi  jako iznenadjeni  onim sta se desava po americkim zatvorima  odnosno  ljudi se cude  da je moguce  ono ,sto su do sad mislili ,da se samo desava u fimovima.Droga ,korupcija ,kriminal ,biznis  iza resetaka vrijedan  milijarde i milijarde Dolara.Sta ce nakon svega biti.Nista .malo ce se pomest i  sve ostaje isto.

Oglasio se eneki dan i predsednik Obama.kaze ,nema vise  da ljudi rade besplatno ,odnosno ,da i oni sto imaju  godisnje plate ,ako rade vise od 40 sati  sedmicno ,moraju  biti za to placeni.Praksa je ovde  i dobar fol sa platom ,koja izgleda  dobra i  veca od satnice ,ali samo  do granice od 40 radnih sati ,a  sto koriste velike kompanije ,da  ,oni sa platama ,u mjesto 40 sati ,u interesu kompanije rade i 60 sati ,pa kad se to podjeli  na sate ispadne ko minimalna satnica.I sam sam bio u slicnoj poziciji.Naravno da sam se bunio i onda su me poslali kod  direktora .Kaze covjek ,,Kompanija  trazi od vas ,da malo vise radite ..Ok kazem ja A sta ako necu .Pogledo me covjek sazaljivo  ,,Ima ko hoce,,Sta ce nakon svega biti.Nista .Malo ce se pomest .......e to je i poenta Amerike ,Nista novo a sto se tice Donalda trampa ,za njega sam,To je samo znak da sam  konacno ,,skonto,,

Juce sam vidio na ulici covjeka sa 3 noge i 4  ruke.Mimmoisli smo se i jedan drugom rekli ,,Hau ju duing,, Nit se on ,okreno zamnom ni ja za njim.

2 comments:

Anonymous said...

biti uz trampa podrazumjeva i biti za zid

Meso Mekinro said...

Svim amerima čestitam dan Borca , jedino ga još oni slave.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...