Sunday, July 12, 2015

Nec

Nisam gledo  danasnje  finale Vimbldona ..Citam pobjedio Dzokovic. Cestitam.Zaradio  nove milione.Izgubio Federer,Uzo  nesto manje. Ok,Prvo sam  ,,moro,, pokosit travu a onda ici i u  ,,nabavku,,Ako ja ne pokosim nece niko ,a ako ne kupim robu za sutra ,necu moc raditi.Dzokovic i Federer ce  igrati  i samnom i bez mene .ma ne ,Volim ja sport ,ali 

Eto ne mogu se sjetiti  ni proslogodisnjeg finala.Ko je pobjedio.Onaj  Skot Muri.Vimbldon  nisam pratio ni 92,  pa onda 93  a mozda i 94. Devedeset druge i trece sam bio u Sarajevu.Tamo je tad bio rat i nije bilo  struje  da se gleda  prenos.Nije bilo ni hrane ni vode  i ljudi su svakodnevno ginuli.Nikome nije bilo do tenisa.Ni finale 94, vjerovatno nisam gledao ,jer sam tek bio dosao u Ameriku  i sigurno  sam radio.Poslije  sam nesto pratio ,nesto nisam ,al kad vako sve sabrem nit sam  sta dobio ,sto sam gledo, niti sta izgubio sto nisam .

Ancona  Mart 94.Ima i  hrane i vode i struje.Sjede ljudi po  bastama  pored mora i uzivaju.Nema ni rata ,Niko ne puca.Sta je sad ovo mislim.Hajde dobro ,sto uzivaju ,al sigurno svi misle i pricaju o Sarajevu.To je na samo sat leta odavde.Uzlijecu avioni  sa humanitarnom pomoci  i slijecu.Niko  ne prica o Sarajevu/Moras insistirat  i onda  svi slegnu ramenima  i dodaju nesto ko  tuzno ,zalosno  i odu.Hej stanite .Ima jos ,,,,izvinite stvarno nemamo vremena .Tuzno.Zalosno.

Poslije sam  otiso u Ameriku ,a da  istinu nisam rasirio .U Americi jos  gore .Ovde  jos i dodatno moras objasnjvat i gdje je Sarajevo.Oni sto su culi ,kazu da je  tuzno i zalosno,oni  sto  im kazes da si iz  Bosnija ,vele da  znaju  jednu ,sto joj je  deda iz Rusije.Da nisam ppogrijesio ,,svijet,,Kako ljudi mogu bit takvi ,da ih se tudja nesreca ne tice.Zasto ne pomognu.

Onda su prolazile godine .bili novi ratovi ,ginuli drugi ljudi  igrala se finala Vimbldona  i nista nije  zastalo/Upoznavao sam  sebi slicne ,sto su ovde dolazlili ,ko i ja nekad  i na kraju svatio da me njihova prica i sudbina zanima isto toliko ,koliko je i moja zanimala nekoga.Postao sam ono sto nisam  zelio da budem ,isti ko i svi ostali.

Koliko ce danas ljudi iz Sirije pokusati na camcima da se  dokopa spasa,Koliko ce uspijeti ,a koliko nece.Hoce li njihova nesreca odkazati  finale  ili ce kao i moja biti popracena pljeskom za  dobar  forhend udarac uz liniju.Ja sam kosio a poslije isao u kupovinu.Jesam li mislio na ove  sa  djecom u camcima.Nisam .Evo  mislim sad ,dok pisem  da operem savjest .

Hpce li ikad doci  dan da finalisti Vimbldona ,kazu ,necemo  igrat u znak podrske  nevinim ,podrske djeci  i da  sve pare poklanjaju  u njihovu korist.Hoce li dame sa  sesirima na kojim je cvijece ,svoje pare ,umjesto za kupljene  ulaznicu poklonit  Unicefu .Nece naravno.

Americka   demokratija nema alternativu.Ovdje uvijek imas izbora a oni sto su je napravili ,nista lose nisu  uradili ,osim ,sto su znali ,da ce od 100 ljudi u  svakom momentu 95 izabrati pogresno.To im niko ne moze zamjeriti.

Naravno da volim sport i tenis,U Vimbldonu  volim  vidjet i onaj  semafor.Sve na njemu pise .I imena i koliko  fura loptica i temparatura  i Rolex.

Kladim se da je  daleko veci broj onih ,sto ce im  novi model Rolexsa  bit peti ili pedeseti  sat u kolekciji ,od broja  onih ,sto bi im bio prvi.Necu da mislim .Jebe me se jer znam kako je.

3 comments:

Anonymous said...

Srebrenica je naj bolji dokaz da nikoga nije bilo briga, niti ce biti.

Margot said...

Nakon puuuno,puuuuno vremena odlican tekst

Anonymous said...

Pa nije baš sve ni tako crno, odnosno nisu svi nezainteresirani za tuđu nevolju. Kad smo kod tenisa, Djokovic je digao na noge veliki dio Europe, možda i svijeta da pomogne Srbiji, Bosni i Hrvatskoj kad su bile one katastrofalne poplave. I bez toga, ima fondaciju koja pomaže djeci Srbije. Vjerovatno ih ima još takvih samo što se o njima ne piše. Nisu zanimljivi.
Ubojice su puno zanimljiviji, oni su vijest koja pali maštu, prodaje novine. Političari također, a nikad nisu pomogli nikome osim sebi.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...