Sunday, July 26, 2015

Medonja

Da sam kojim slucajem ,danas ,bio u Bosni,  nasli bi me  u Cevljanovicima ,na  koridi .To treba vidjet.Kazu bilo 50 hiljada ljudi .Mediji ,bez izuzetka izvjestavaju o  opstenarodnoom veselju.Muzike ,janjetine ,golih guzica i volova,

U Mostaru  odrzani  ,takodje tradiconalni skokovi sa starog mosta.Skakala 42  Muslimana na glavu,Ni jedan Hrvat na guzicu.Na pitanje novinara ,,Zasto medju skakacima nema Hrvata , legenda   Starog mosta Emir Balic ,kaze :Niko im ne brani da  skacu,,Mogul i Srbi.

U Banja Luci  ,Borac pobjedio  Zelju  a publika nagradila  porazene sa skandiranjem ,,Ubij turcina,,Eto i oni skakali na ,,trbuhe,,

Uvijek je taj narod dole bio veseo.Samo ga trebas organizovat.Eto recimo sjecam se da se o ovoj koridi ,prije nekoliko godina ,pisalo i govorilo ko o paradi primitivizma i  shunda  da bi danas  ispalo narodno i to opste narodno veselje.Nesto tu sa kriterijima nije u redu.Ne vjerujem  da se tamo ista  bitno promjenilo i da se ispod satora sad slusa  hor beckih djecaka  a da na stolivima  spaliraju modeli  sa kostimima  Viktorije Sikrit,ali malo pomalo stvari  legle na svoje.Ako ih ne mozes pobjediti ,pridruzi im se .A pobjedio  bik Medonja iz Olova.Kod Sarajeva.

O Mostaru   vise niko i ne pise.U stvari  jos jedino kad se  skace sa mosta i pojavi neki Ante..Tamo se nista znacajno  nije desilo  u zadnjih 20 godina a i nece.Novo je to da su  takmicari svi ko iz  hora gazihusrefbegove medrese ili da je taj hor vise  bio mjesovit ,zbog  djevojka, nego ucesnici danasnjeh skokova sa mosta.Skacu Muslimani ko laste ,a pobjedio  covjek sa imenom Lorens,prezime Listo, Nesto stariji ,naravno , iz vremena kad su se davala i ,,drugacija,, imena.

U Banja Luci po obicaju bez Muslimana ,ako se izuzmu ona 3 igraca Zelje ,kojioma  je publika  ekipe ,,Borca,,  cuj Borca, skandirala ,,Ubij turcina,,Ni to vise nije vijest,Cudna mi cuda ,Ubij ovog ,ubij onog.

Svaka cast i cestitka  Medonji.Izgleda da je to u Bosni ,ostalo jedino  ,,pravo narodno,, ime.Svi drugi kalkulisu.

7 comments:

rajska djevo said...

Dragi moji ja se vratila s mora umornija nego što sam otišla...bili smo na godišnjem kao da nam je 18...puna kuća opet prijatelja, alkohol se točio u potocima, zabave nije nedostajalo, ode kvragu moj duhovni život...Upoznali neke lude slovence, koliko te žene mogu popiti...
Na plaži su stalno bile neke zabave, potrošili smo brdo love...
Vrućine su bile nesnosne, nije se moglo uopće spavati...komarci su isto ludovali...
Odmah prvi dan me ugrizla za palac riba pauk..mislila sam da ću umrijeti dok mi se otrov širio, tako da nisam mogla vježbati jer nisam mogla stati na palac..
Dočekala me hrpa spisa na stolu....

dalibor bilic said...

Ha vidi Rajske.Evo citam ,ko ju je sve ujedo.Ribe ,komarci ,slovenci.i nije mogla stajat na palcu.Za balerinu kaka je rajska to je veliki hendikep.A sto se tice duhovnog zivota ,ne brini ,Ne kazu dzabe ,,duh u boci,,

Anonymous said...

@ rajska
slatka si pa te i ribice papaju

Micko said...

Ma Sami hljeba i igara.Pa šta drugo treba narodu.Nemoj bit na kraj srca.

Nisam ni ja imao vremena,a nekad ni prijema da se javim.Skoknuo par dana u Vjetnam na sprovod ocu od jednog mog radnika.Bio sam mu na sprovodu ocu prije 5godina,pa sad opet.Ovaj mu je otac od sestre,a kaže da ima još jednog od druge sestre.Rekao sam mu da tom zadnjem neću ić na sprovod.Sjetio sam se onog vica kad je Mujo upoznao kineza pa mu rekao da pozdravi svoju majku i očeve.Kinez mu rekao da ima samo jednog oca,a Mujo njemu:"Ma kurac si ti tako žut od samo dva jaja." Eto to je to.

Nego ima nešto što moram kazat.U ovom kraju gdje sam kupio novu farmu hoće ljudi da me predlože za seoskog šerifa.Ma nije to onaj šerif iz kaubojskih filmova,nego nekako kao zastupnik,ili kako se kod nas govorilo odbornik.Elem to ti je neko ko se u kraju najviše pita za nešto.Ja sam tim ljudima valjda ušao pod kožu svojim ponašanjem.Pomogao sam nekolicini s masinama,onda dozvolio da i njihova stoka pije vodu sa mojih demova,pa ih napio mojom rakijom.Sve su to neke sitne i beznacajne stvari na koje oni nisu navikli.Valjda me zbog toga vole.I dva mjesna policajca se navadili,pa stalno dolaze i kažu da bivši vlasnik nije dozvolio da tudja stoka dolazi pa bi pucao na nju.Meni sve smjesno,pa pozovem komsiluk na radio i svi dodju.Pokazao sam im kako se meso suši,a oni ko vanzemaljci.Japanci će uzet i njihova goveda skuplje nego što im dileri plaćaju.
Ako me krunisu za kralja onda jebi ga.Uvjek sam govorio da je bolje bit prvi na selu,nego zadnji u gradu.Istina je.

Micko said...

Rekoh li ja nedavno da Djeva luduje po moru,i pogodio.Mene je ujeo šumski pauk koji se zove redbek,a nju riba pauk.Kakva izgleda ta riba pojma nemam,a svi znamo kako izgleda pauk.Kolika su usta u te ribe.Liči li na pauka,ili je samo tako zovu.

rajskadjevo said...

Ma ta ribetina živi u pješćanim plažama i inače ljudi radi toga završavaju na hitnoj..kažu mi domorodci da treba odmah staviti mjesto ugriza u što vrućiju vodu a ja se zeznula jer sam stajala s nogom u moru i čekala muža da dopliva, a on otišao nekoliko kilometra dalje i dotle se otrov proširio po svim pristićima..ali..kako neće "grom u koprivu" prošlo kroz par dana, još malo osjećam...
E luda li ljeta....

Hashim said...


Vidim, Dalibore , neces da odgovoris pa sam mor'o malo istrazivat na tvojoj teritoriji . Evo uprostenog rezultata ( podaci 2013 ):
19.9 posto Amera zivi u otplacenim kucama, sto znaci da su Bosanci bogatiji ( u krovovima nad glavom ) skoro sedam puta!
Tol'ko o seksu

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...