Saturday, February 27, 2016

Kadaif

Ipak sam za  Trampa.Jebe me se i za izbjeglice ,Mexsikance ,Muslimane i ostale  ili  toliko mi je stalo do ovih ,koliko i njima do mene .

Ne treba cekati kraj godine ,da se proglasi  opsta  globalna glupost tekuce ,  jer su se u Saudiskoj Arabji ,potrudili ,da vec u Februaru ,pobjede na tom izboru.


,,Na deset godina zatvora ,2 hiljade udaraca bicem i 5 hiljada Eura kazne ,osudjen je covjek koji je propagiro ateizam  na  drustvenim mrezama.

Ok mozda niste razumili.Covjek je propagiro ,,ateizam ,, a ne ,,terorizam ,, i  nije terorista nego ateista.Isto,Deset godina ,2 hiljade udaraca  bicem i  5 hiljada Eura kazne.

Bez  dileme idem glasat za Trampa i necu cekat  Septembar ,nego vec u Martu  cu na one  prijevremene izbore stat u red.Tintoblajku i zaokruzit ,,Donald,,

Hm .Mozda se moze  i zaliti,taj ateista ,taj terorista .Mozda mu smanje kaznu u ,,pola,,Pet godina , hiljadu udaraca bicem i  dvije hiljade Eura.Mozda mu i oproste ove 2. hiljade  i mozda napravi neku nagodbu ,da se pokaje  sto je ateista -terorista  i dobije samo 7 godina zatvora i hiljadu i po udaraca  bicem.

Ne kontate sto sam za Trampa.Ok nema veze,al ima vremena.

1 comment:

Anonymous said...

ccc
i ti si puko

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...