Sunday, February 7, 2016

Super

Fudbal je  americki nacionalni sport.Kosarka i bezbol,ni blizu.Ostali daleko.

Veceras se igra  finalna utakmica ,americkog  fudbala ,poznatija pod imenom ,,Super  bol,, i to 50, jubilarni.

U Ameriku sam dosao ,na 28, Super  bol i mada se najbolje ne sjecam ,sigurno sam  sa prenosa takmice prebacio da gledam  Bonancu ,reprizu.Ni slijedecih  ,cetri ili pet igara  ,nisu  u meni probudili posebno interesovanje ,iz  mnogo razloga ,nekog otpora ,nije to moja igra ,nepoznavanja pravila  i slicno ,ali generalno  sam fudbal ignoriso  i cak mu nisam dao  ni  sansu.Nakon 35, Super  Bola ,sam poceo gledat poluvrijeme ,reklame  i muzicki shou  na pauzi.U medjuvremenu sam naucio pravila ,sto  bitnije nije uticalo na moje opredjeljenje ,odnosno ,u zadnjih nekolko  godina ,sam pustio cijeli prenos utakmice  i povremeno ,,virio,, sta se desava.Zadnje dvije godine sam gledo  utkmicu ,ali bez ,,chickn  wingsa,,Gledat cu i ovuu veceras .Pita me zena ,da mi naruci ,,Wingse,, Kazem necu ,Nisam jos u toj fazi.

Znaci igra se 50, Super Bol.Danas je u Americi praznik.Ko igra.E u tome je fol.U stvari znam ko igra ,ali  sto mi je  apsolutno nevazno .Znam i gdje se igra ,sto je takodje nebitno ,a  bas me briga ko ce pobjediti.Gledam shou  u kome je  sport ,samo jedan  njegov dio u kome su i chickn wingsi  bitan faktor ,u kome se sve zaliva Bad lajtom ,Znaci  trebalo mi je  skoro 20 godina ,da se  uklopim ,al ne ono  totalno, cim  nemas svoj tim i ne navijas, nego  dovoljno da razumijes  i one oko tebe.

Super Bol je jedini  sportski dogadjaj  na televiziji ,u cijoj  pauzi ,kad su reklame ljudi ne idu u wc ili do  frizidera  da napune tanjure.Prema nekim  istrazivanjima ,mnogi su se izjasnili ,da ovaj prenos  i gledaju samo zbog reklama ,koje  se prave  specijalno za ovu priliku.To su one reklame o kojima se prica cijelu godinu  a cak  postoji i  izbor ,koja je  najbolja.Jedan minut reklame  na utakmici  ili oko nje kosta 10 miliona Dolara a sponzorstvo  utakmice oko stotinjak miliona.Duga je lista  ucesnika  Eppea ,ali se uglavnom radi  o kompanijama koje proizvode  robu  za  siroke narodne  mase ,od recimo  proizvodjaca  chipsa Dorita ,do automobila Kia i pive Badvajzer.Nema tu Lambuginija ,ni Rolexsa.Nije  tu ispred  ekrana ,200 miliona ljudi ,njihova ciljna grupa ,odnosno  niko  tu nece poslije recimo  reklame za Lamburgini ,otici kod  dilera i kupiti taj auto,al hoce Kiju i  chips.

Gdje sam ja u  Super Bolu.U igri.Ne ,,zderem,, chips ,bas u velikim kolicinama ,al kad ga odem kupiti ,ne razmisljajuci  uzmem onaj  na kome pise ,,Dorito,, koji  nije bolji od ostalih ,ali jeste skuplji bar za Dolar .E taj Dolar ode na reklamu,koju na izgled plati kompanija ,a koji sam ja platio.Znaci  platio svoju reklamu koju gledam.Znate li vi koliko se kesa chipsa mora prodati za 100 miliona Dolara reklame. ili koliko popiti  flasa Bud lajta.

Prica o Super Bolu je prica o ,,nama,, u Americi.Iz faze u fazu ,od one da nesto na silu ignorises ,bez razloga ,do  spoznaje ,da ne moras bas i voliti ,da bi ucestvovo,ali  postati bar onaj ,,pasivni,, dio ,,shoua,, je samo pitanje vremena  i nema tu nista lose,sve dok ne pocnes porediti ,sto te vraca opet na pocetak i onu ,,reprizu ,, Bonance,, davno  vidjenu vec na crno-bijelim  ekranima  televizora ,gdje je u  dole u cosku pisalo ,,RR Nis,, 

A sto se tice Wingsa i Bud lajta,hm  mozda  slijedece godine.

 

                                                   Bowl

Nisam  siguran ,jel ,ona ,,Lejdi  Gaaagaaaaa,,  losije izgleda il gore pjeva ,al jesam da  od kad gledam prenos ,niko nije ,,bledje,, otpjevo  americku himnu ,nego ona,Zena idealna  za pjevanje  bosanske himne.

Pepsi poluvrijeme nije bilo lose.Cold Play ,Bijanse i Bruno Jupiter.Ko voli naravno,Bilo je i dobrih reklama.Tesko je reci ,koja je najbolja.Mozda ona za Audi R8,a gdje nebi i bila ,kad je taj model  Audija  oko 200 hiljada Dolara.

A pobjedili su , bolji u dosadnoj utakmici.

8 comments:

Darko said...

Kod mene je bilo obratno. Poceh gledati football prve godine jer se nadjoh u Kentakiju, cak pomalo i kretenasti baseball, uz naravno kosarku, valjda da bih sam sebe pokusao sto prije amerikanizirati na silu i odvojiti od balkanskih korijena. Poslije godinu dvije ostade stara ljubav, a od samog sebi nameta ne bi selameta, tako da baseball i football poslije preseljenja u NYC otpadose, pa ni superbowl nikad ne gledam.
Lijep pozdrav!

ODOZGO_77 said...

sport pa ni Superbowl ne gledam ni slucajno...

Veceras se muskarci skupljaku po kafanama i ispred TV
spremne su velike zalihe pilecih krilca [ joj i to im je neka meza)
+ gajbe piva i ozezi!

Ja sam se dogovorila sa prijateljicama izaci van [ bilo gdje samo da smo daleko od sporta]

Inace [ ako nekoga zanima] kod gornjeg sarafa je sve pod kontrolom. Zivi se, zivotari i uziva.

Veliki pozdrav svima a posebno za : C,M,M,R,,,,,,

p.s.
@ Micko nemoj mi se puno sikiricati, trenutno ne idem na humanitarna putovana- samo ona putovanja za ZABAVU (-:

@Cole,
mozes li zamisliti u Americi ja glavna meza PILECA KRILCA,hahaha
oni nemaju pojma sta znaci:
"okrenuti nesto na raznju"
ili cak "dobra riba na naglo"


Hashim said...

Ovo me ponukalo ( smjesne li rijeci " ponukalo "), da malo istrazujem po internetu i dobijem , za mene , malo iznenadujuce podatke o najpopularnijim sportovima u svijetu :
1- Fudbal
2-Kriket
3-Hokej na travi
4-Tenis
5-Odbojka
6-Stoni tenis
7-Bejsbol
8-Golf
9-Kosarka
10-Americki fudbal

dalibor bilic said...

Mora da si ove podatke pronasao na web stranici :kengur,sport.com sto te mozda ,,ponukalo ,

Micko said...

Čuj kriket mu na drugom mjestu,a igraju ga samo 5 država.Australija,Zeland dvije Indije i Južna afrika.Jaka sporta da poludis.

dalibor bilic said...

Hm ,najpopularniji.Hajde dobro za pjevaca ili glumca.Postoje kriteriji popularnosti.,pa cak i za pojedinca u sportu.Najpopilarniji ne znaci uvijek i najbolji.Eto primjer Novaka Dzokovica ,koji jeste najbolji ,ali je najpopularniji Federer,Sto se tice sporta mora se uzeti iste kriterije pa recimo :Dali je najpopularniji sport onaj kojeg ljudi najvise praktikuju ,ili onaj koji ioma naj veci broj registrovanih igraca ili onaj sto ga prati najveci broj gledalaca.Mislim da jedino klasicni fudbal jos nema premca -prvi ,a svi ostali mogu biti i drugi i deseti. ,

Marijan said...

Sex je prvi i najpopularniji sport, pitajte Micka, on je to doktorirao... ma šta pitajte, znam!
Ipak, kao u svakom sportu godine čine svoje... nema više aktivno, samo rekreativno!

Anonymous said...

Stalno Micku pada, ne moze zenska ni veker objesiti

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...