Tuesday, April 26, 2016

498

Jeste li gledali film ,,Mad Max,,,,Strasan ,, film,Dobio 28 Oskara.Niste,Jeste,Za one sto nisu  da ga prepricam ;Mad Max je americka verzija bosanskog   filma ,,Kod  amidze Idriza,, i samo je razlika sto se u ovom  americkom Idriz zove Max.Kontate,Gdje bi  valjlo da se  film zvao ,,Mad Idriz,,ili ovaj drugi ,,Kod amidze  maxsa,,Nego ako niste i nemojte al morate svakako  vidjeti  film ,,Big short,,Ja  glumio naturcika,

Pocela kriza u Americi a poslije i u Svijetu.Legnem ja  navece da zaspem  u svojoj kuci ,koju sam platio ,hajde recimo 100 hiljada da se  lakse racuna,i spavam spavam i ujutro se probudim  u kuci koja vrijedi 50 hiljada ili  upola manje ,sto nebi bio veliki problem ,da ja i dalje ne moram  placat ratu ko da kuca vrijedi  100 hiljada,E to vam je radnja  filma ,,Big  short,, koji jeste bio kandidat za Oskara ,al ga Max zajebo.

Dok sam ja spavo  ko zna sta sanjo ,vrijednost kuce polako padala .Mozda i nebi da sam osto budan.Ma bi garant, .Ako vas zanima  sta se to desilo  da 6 miliona ljudi ,samo ovde u Americi ostane bez posla ,preko noci i da jos 8 miliona izgubi svoje kuce ,pogledajte ,,Big short,,Naravno da sve necete razumjeti ,a nisam ni ja ,Zato se spreman da ga gledam jos nekoliko puta ,da probam  ,,skontati,, sta se to desavalo  i kako to da je moja kuca i 10 miliona ostalih ,izgubila  preko noci na vrijednosti za pola  a ja samo  spavo.

Hm ,mozda ,,Kod amidze idriza,,  nije Mad max,Kod amidze Idriza je ,,Big  short,,

Sto je sad sve to bitno ,kad je proslo.Zato i jest vazno sto je proslo,a ti spavo  ili ne spavo ,isto ce ti se opet ponoviti ,kad se pokaze potreba  i onda je bolje da  prespavas ,ko eto  lakse ti ,jer da si bio budan ,sve bi to bilo drugacije Mozda i bi  i vjerovatno ti kuca  nebi vrijedila 50 hiljada nego 25.Zato je najbolje prespavat  ono na sta ne mozes uticati.Il se bar praviti da spavas.

Kralo se nekad po  vozovima,specijalno po spavacim kolima.Negdje u noci na ,,streki,,  izmedju Minhena i  Frankfurta ,otvara ,,nas, lopov vrata spavacih kola i zavlaci ruku pod jastuk  jednog putnika ,opet naseg sto spava,Ovaj se u tom trenutku budi a lopov tihim glasom kaze ;Spavaj  i uzima novcanik ispod jastuka.,zatvara vrata i odlazi.E to je jedina razlika  izmedju filmva ,,Big short,, i ,,Kod Amidze Idriza,,Ostalo je sve isto,Spavaj.

5 comments:

Anonymous said...

Dragi Dali,
Je li mislis na Internacionalni biznis?

https://mybcom.sauder.ubc.ca/courses-money-enrolment/courses/comm-498

Feniks

Micko said...

E vidis ovde je obratno.Zaspis u kuci od 200000 i probudis se,u istoj od 600000.Pa kad zaspis u toj probudis se,a ona vec milion.Ovde su dosli braca Kinezi i pokupovali sve,i oprali pare.Kupljeno zakljucali i otisli.Kupili su citave zgrada,a jos rovokopac nije poceo kopat.Mladi vise nemaju nikave sanse kupit ni garazu.Za kucu ili stan treba najmanje 150000 depozita,a ne mogu ga skupit za 30 godina.Renta je minimalno 450$ nedeljno,pa do 5000$ nedeljno.Nadaju se da ce bit neki kras,ali i ako bude mozda samo u pola.Opet nista.Da imam vremena ja bi to objasnio bolje,ali imam goste Japance pa ih moram pripazit.

ODOZGO_77 said...

I ovde sve Kinezi pokupovase
Vrlo interesantno, vecina zemlje oko Toronta i sire je u njihovim rukama.
U stvri Kinezi ne biraju- sve pokupovase.
pozdrav

dalibor bilic said...

A vidi one ,,Ozgo,,Nije je bilo dugo.Ja se prepo da je Kinezi nisu kupili.
Sto se tice ,,sve pokupobase,, nije to nista novo.Rusi ,Arapi ,Kinezi i svi osim Amerikanaca.Ja sam cuo da je Cmore prodo stan na Breci ,nekim Arapima i da seli u Arandjelovac.Kazu da je Rajska ,,bacila oko,, na vikendicu u Sumbulovcu.Sad ce svi rec ,,eto Hrvati kupise sve ,,oko Sarajeva.

Anonymous said...

I ovde Hong Kong i pratecca ekipa sve pokupovasse i kupuju i dalje; pranje novca, jednostavnije recceno.

Takav zakon pa mogu.

Feniks

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...