Sunday, May 22, 2016

Bajka

U jednom kraljevstvu ,iza  sedam gora ,sedam mora ,zivio Kralj ,,,,,,,,,,,,

Odselili su u San Francisko prije godinu dana,Kazu ne vole klimu na Floridi.Covjek je rodjen za 4 godisnja doba.Njih dvoje ,On u kasnim pedesetim ,ona nesto mladaja.

Previse su me dzavoli ganjali da bi  vjerovo u andjele.

Vidjali smo se bar jednom sedmicno ,tako da sam znao  i da su kupili kucu ,sa pogledom   na ,,most,, i da je moraju ,,srediti,, po svom ukusu.Vidio sam i slike.Takvu kucu kupuje samo onaj sto ima  ,,ukusa,, i para naravno.priredili su i ,,oprostajno,,  sa prijateljima kod mene u restoranu.Zagrlili smo se na  izlazu.Sutra idu i mislio sam ,nikad ih vise necu  vidjeti.

,,Razmisljao sam nesto ,kaze mi on ,na vratima ,Dodji u San Francisko,Kupit cu ti  restoran koji  hoces ,cijena nije bitna ,a ja cu  jednom sedmicno  dolaziti ,ko sto sam i ovde ,naravno platiti ,jer restoran je tvoj,Hahahah  jest  mi bilo  smijesno ,Ko neka sala ,al od pogresne osobe.Ko da te neko zajebaje  ,bez razloga ili sa  razlogom ,znanim samo njemu.

Vratili su se nakon 3 mjeseca ,prvi put,Kuca skoro  gotova i sad uzivaju u ,,klimi,, i pogledu.On je bio advokat i ,,rijalstejt,, ona  nedokazana umjetnica,Slikarka,Izazov je za umjetnike ,,Golden gejt,, Sad moze  sa prozora  vidjet inspiraciju.Pita me na odlasku jesam li rtazmislio.O cemu pitam ja.O ponudi  za restoran.Jos stoji.Odaberes restoran u  San Francisku ,ja ti ga kupim,dodjem jednom sedmicno,platim  i to je to,Nije mi sad bilo bas ,,sega, ko prvi put ,nego sam se malo zabrino za sebe,Zar izgledam tolika  budala ,da  bi u ovo mogao povjerovati.Naravno da to nisam rekao i da sam sve opet okreno na salu i zakljucak ,da mi je dobro ovde u Orlandu.Kaze mi on ,,Do tebe je,,

Bili su i sinoc ,Tek kad ih vidim sjetim se ponude,Sta ce biti veceras,Strah me ufatio  od nesnalazenja,Bojim se  istih pitanja  i razmisljam ,,valjda nece ,,

A hoce,Nemoj molim te,Nisam naviko ,na lijepo ,da bi mi bilo svejedno,a ako se zajebavas ,,onda sam pogresna osoba ,da ucestvujem,Ni to nisam rekao ,ali sam se bojao ,,rastanka,,

,,Vidio sam  mnogo lijepih restorana za prodaju,, Kaze,Ponuda  stoji ,Vjecno,Sad mi vec nije bilo svedno.Gdje bas mene da nadje.Mene sto nikad nije nista  dobio ,a da to nije zaradio.Od 300 miliona ljudi ,on bas izabro mene  da  mi bude Andjeo,Gdje ste dzavoli  majku vam jebem,Da vidite  andjela,

Pokusavam  biti smijesan,Kazem ok dolazim al kad  tamo zaradis svojih  prvih 50 miliona Dolara ,javi mi i eto me,Gleda me covjek i veli,Zar opet  50 miliona.Jel to uslov  dolaska,Nije uslov kazem ,al bar  dobijam na vremenu ,da zaradis ili da  zaboravis .Ok kaze on,Za 3 mjeseca sam ovde opet  sa dokazima,Sta ces onda  naci,

Slabo sam spavo sinoc,Sanjo rat sanjo kako mi granata ulijce u sobu sto bas meni , ,kako me  Cacini ganjaju  oko Katedrale sto bas mene , , ,sanjo  moj prvi posao u Mc Donaldsu ,Sanjo  kako  poicajac  sa uperenim velikim pistoljem krece prema meni ,naslonjenim na auto , sa rukama u dzepu,dok smo cekali nekoga ,da procjeni stetu na mom kkrsu,, kad me jedna zena udarila na semaforu,,,Vadi ruke z dzepa,, dero se,Ja nisam razumio,hem sto je bio daleko ,hem sto sam  slabo govorio engleski,Sto bas ja.

Doci ce opet u Augustu ili pocetkom Septembra,Moram se spremiti.

U fazi sam da se jos okrecem da vidim ima li dzavola iza mene  i nikako da prihvatim    ,da i andjeli postoje,Valjda,

Hans Kristijan Dalibor

17 comments:

Meho said...

Ako privatis ponudu samo oprezno I " dupe uza zid "

Anonymous said...

Ne bih da dijelim savjete, jer ako bi po meni bilo svi bi bili vjecito pjani I drogirani I karali po tri 19-godisnjakinje svaki dan, ali Kalifornija je zakon, zajebi penzionersku ucmalu Floridu, a zivot je kratak, pa sto ne pokusati promjesati mocvaru? Ja se jos nisam pokajao zbog ovolikog seljakanja u zadnjih 20 godina, ni jedan jedini put, a sve su bili manje-vise iracionalni citaj hedonisticki razlozi, osim odlaska iz izjebanog Sarajeva, I osim ovog zadnjeg iz Sidneja u LA koji je dosao zbog druge osobe, to jest zbog zeninog posla. Kalifornija je po klimi nenadmasna, dobro mozda ne SF, ali ovdje kod mene u Palos Verdesu sam konacno na svom, nit grijanja nit erkondisna previse, a zivotni standard na nivou. Floridski humidity mi ne nedostaje sekunde, a uvijek biram meksikance I liberalne Amere ovdje koji gledaju svoj posao u odnosu na podle Kubance ili Amere rednecke. Zivio sam ovdje u LA jednom kratko na par mjeseci, ostavio burazera tu, I uvijek se rado sjecao, a osim Frankfurta, pa dvaput u Majamiju, godine u Brazilu i u dva navrata u Australiji u dva najveca grada tamo, rado se ovdje vratio, I mislim da znam sta pricam kad poredim sve gradove. Samo nemoj guzicom zatvarat vrata, ostavi nekog da ti radi tu, pa ako ne uspije SF, a ti nazad. U SF sto budes u pederskijem dijelu grada vise ces love praviti u ugostiteljstvu, pa nek me Micko, Kevrin Potok i evo I ovaj Meho gore slobodno napadnu, znaci centar sto blize Union Squareu, Castro, ali I sjeverno od centra gore prema Russian Hillu I dokovima. Ja se ne bih puno razmisljao, unajmi advokata da vam sastavi ugovor, a svi startupi pocinju investicijama vecih od onog koji startuje. Vidi Micka i Nusretove zene, haha. Jedan moj haver Iranac ovdje u LA nikad prebijene nema zbog navucenosti na liniju, na sunset stripu otvorio restoran, ali radi ko zmaj, a investitori bogati Iranci kao taj tvoj sto su ga doveli s istocne obale I otvorili mu restoran samo trljaju ruke.

Chole legendo, ne rece kuda selis? Ako ides van grada, s tobom bi umrla Alijina ideja u multi-kulti Sarajevu. A kad procitam sta veli Kevrin Potok ni ne krivim te. A I ja se kreten za takve kao Kevrin na Zuci djabe traumirao. Bolje da sam cistio hale po Njemackoj ili peder u SF svo to vrijeme bio, prisjecao bi se ljepsih stvari nego rova nad rahmetli Sarajevom.

nesloga

Marijan said...

Koliko vidim ovdje se radi čisto o poklonu. Vaše odnose čova je jasno definisao, faktički ih i nema, ne vidim u čemu je kvaka. Malo opreza nije na odmet. Slažem se donekle sa neslogom pa ipak... nismo svi skloni seljakanju.
Lakše ti se bilo odlučiti otići iz Sa. nego sada iz Orlanda. Iz sarajevskog haosa si otišao samo s torbom, pa se lako bilo i odlučiti.
Ni sam mnogo ne vjerujem u bajke, možda, šta ga znaš!? Ni sam nisam navikao da mi neko nešto đabe daje.

rajskadjevo said...

Ništa ne valja što je besplatno ili što se daruje nekom...za sve treba postojati izmjena energije.. a pogotovo takve stvari...nisi baš detaljizirao ko, komu, što, zašto čemu ...ja to ne bih prihvatila. Ne prihvaćaj takve stvari ni u ludilu...to ne vodi ničem dobrom.

Čole said...

Nešto slično, ako ne i isto, se dogodilo najpoznatijem jugoslovenskom kuharu Karapandži. Neki njegov prijatelj mu je ponudio da mu kupi prostor na atraktivnom dijelu grada, ne sjećam se kog, mešćini Ženevi. Nije tražio nikakvu protuuslugu, samo druženje, bez ikakvih obaveza. Slušao sam na tv-u intervju sa Karapandžom, kada je opisivao taj događaj. Čovjek je prihvatio i dan danas mu restoran radi i to vrlo uspješno. Treba napomenuti da je Karapandža, sem što je vrhunski kuhar i veoma zabavna i interesantna osoba, višestruko talentovana. I imati takvog čovjeka za prijatelja, dobitak je ravan dobitku na lotu.
Novac jeste bitan do izvjesne granice, kada njime obezbjediš sve svoje osnovne potrebe. Onaj višak, kada se počneš proseravati i kupovati i što ti treba i ne treba, on tada gubi svoj značaj i tada je od novca puno vrijedniji dobar prijatelj. A ja mislim da se u tvom slučaju radi upravo o tome. Čovjek je u tebi prepoznao dobrog prijatelja. E sad, ako se neko zajebao, onda je to on a ne ti ako bi prihvatio tu ponudu. Đe nađe tebe za jarana, Bogo moj, cccccsssss???!!!...
A sve nešto kontam da tu nema kakve veze Dijana, ccccssss!

A u tebi Nesloga mešćini najviše ima firaunske krvi, dok se ne možeš smiriti na jednom mjestu.
Što se mene tiče, samo je smrt gora od selenja! Ne radi se o tugovanju za starim stanom, dapače, jedva sam čekao da naleti mušterija da ga se kotarišem. Ali pakovanje stvari i odabir šta baciti a šta ostaviti, to je ubitačan posao. Nevjerovatno koliko se čovjek veže za stvari.
Već peta godina kako najveći dio vremena provodim podno Romanoje, na osamljenom mjestu daleko od civilizacije a samo pola sata lagodne vožnje do Čaršije. Sumbulovac je najbliže “veće mjesto”, ccccssss, samo 3 km od moje brvnare. U fazi sam dogradnje jedne prostorije, čime ću stvoriti komfornije uslove i definitivno se preseliti tu. Da nisam probao i vidjeo kako je ovdje prelijepo živiti, nikome ne bih vjerovao ma koliko me ubjeđivao. Ujutru me bude srpske ovce i pravoslavne ptice, umjesto dreke onog balije s munare cccsss... Prošlu zimu sam ovdje proveo. Bilo je prelijepo. Ujutru je malo guravo dok se vatra ne razgori ali kad vatra proradi, mrak. Malo lopatanja odlično dođe kao fiskultura. Ptice zimi nemaju hrane pa navale na moj “kazan”.
E neka sam Kevri oslobodio još jedno mjesto za još jednog vehabiju.

dalibor bilic said...

Sam bi opet i danas iz Sarajeva ,al kad ode neko drugi ,bude mi tesko.Znaci ,,Zumbulovac,,Nisam znao ali je bila jedna od varijanti.Cime uslovljena ,nije moj biznis,ali sam uvijek ,da podrzim neciju odluku,ako ce bit bolje,Nije ni daleko.Ko ,,tu si,, a nisi.Sretno .
Znate onaj stari vic ;Sjedio covjek i peco.Pridje mu neki biznismen i pita :Zasto ne kupite camac i otisnete se u more ,bacite mrezu i ufatite vise riba,Poslije ih prodate i onda kupite veci camac ,a malo kasnije i ,,brodicu,, pa onda i nekoliko njih,
Zasto ,upita ribar,
Da zaradite vise para ,pa da na miru onda sjedite i pecate.Pa ja to sad i radim ,odgovori ribar,
Nesloga je uvijek zanimliv i kad pise i kad razmislja .To je onaj sarajevski mentalitet ,kad ga izneses vani ,na propuh ,pa proradi na pozitivno.
Moj Meo ,ako me dosad niko nije jebo ,ne vjerujem ni da hoce,a vala nebi ni ja.
Za Marijana .U principu nista nije ,,dzabe,,Necim si to platio ,a da ne moraju bit pare,Zaradio ,kod nas se tako govorilo.
Dragom Cmoretu sretno preseljenje zeli raja sa bloga pjesmom ,,Odlazi cirkus iz naseg malog grada ,,

rajskadjevo said...

Čolek hoćeš li ti sam tamo živjeti ? U toj divljini...

dalibor bilic said...

Rajska .Ipak su to intimna pitanja ,al ,,pravi,, Srbin nikad nije sam ,Tu su knjige ,poezija ,muzika ...svemir ,al nebopj se sam ili ne za tebe ce se uvijek naci malo ,,slame,, iza vrata da prilegnes,

Hashim said...

Vidim , na ovom blogu se rodi novi slogan
" samo Nesloga srbina spasava " ( Od Kevre )!

Čole said...

Rajska dušo, dobro ti Dalibor reče. Srbin nikad nije sam, što važi i za pripadnike ostalih naroda i narodnosti. Postoji više razloga za ovu moju odluku ali ni jedna nije ona za koju vi mislite da je. Nema apsolutno nikakve veze sa političkim stanjem u Sarajevu. Gledajući na to, moguće da dolazim u još goru situaciju ali sam ovdje izolovan, tako da da ne bih trebao imati nekih problema. Dva glavna razloga su, prekrasan okoliš i djelimično razlozi finansijske prirode. Što se para tiče mogao sam kupiti u Lukavici stan i da mi ostane. Uz penziju bi mi bilo dovoljno za pristojan život. Ali kontam, taj stan bi mi bio samo na teretu, kao što je bio i ovaj u Sarajevu.
Odluka nije bila laka i nije donesena preko noći. Zato mi je veoma potrebna podrška i hvala Daliboru i ostalim na njoj. Živim na prelijepom mjestu, imat ću sve što mi je potrebno za vrlo ugodan život a guta para koja mi je ostala, omogućit će mi vrlo lagodan život, ovih nekoliko godina, ccccssss!
Vratimo se na temu. Dalibore, pokušaj kontaktirati Karapandžu, nije nemoguće stupiti u vezu s njim putem interneta. Slušao sam ga i slučaj je bio isti kao tvoj. Neka ti prenese svoja iskustva. Vrlo je moguće da tip ima lovu ali mu prijatelji znače mnogo više od nje. Ja se s tobom zezam ali si ti osoba koja bi mogla zavrijediti tako što. Ovo velim sasvim iskreno i ozbiljno. Pa ja bih prvi to ponudio nekom dobrom jaranu da imam dovoljno novca. Evo, i ja sa ovo malo svoje sirotinje, nudim Kevri dunum zemlje, šator i pet rasnih krmača, da započne biznis. Prve prasiće ću mu ja lično otkupit, dok se poso ne zalaufa! Valja li ova?

dalibor bilic said...

Jos bi mi pored zene ,,karapandje,, trebo samo i Stevo.

Anonymous said...

Ako odes postoje dvije opcije u svezi sa ovim blogom. Prva je da ce da se ugasi, druga da postane jos intresantniji. Mense cini da je ova prva izvjesnija, jer dok se povezu mnoge vaznije stvari (zatebe), nes imat vremena jos se i sovim zajebavat. Iskreno vjerujem da te ova "zajebancija" fino zabavlja, kao i nas. Zato bih volio da se ne mrdas i da ostane vako kako je. Stipu ba lovu, nije svak rodjen za nju. Pisi nam jos dugo i zdav i ziv bio, dragi bogo te blagosovio.

Anonymous said...

Chole, nek si napravio rez kad vec tolike godine planiras, podrska I od mene. Barem ces bit na cistom zraku a ne u onom smogu. Mada te ne shvatam u potpunosti, ni tebe pod Romanijom, ni Micka u vukojebini s magarcem, jer se I sam jos navikavam na ovaj suburbani zivot zbog djece, gdje je sve u kolima, sterilno, uredjeno, od travnjaka sa sprinklerima do cistoce I odrzavanja, a na taj totalno ruralni bih se zivot navikao skroz tesko, samo kad bih bas morao. Ipak smo svi navikli ako nista da nam je granap na par minuta hoda, I ambulanta ili tramvaj na desetak minuta maksimum. Svom starom koji je pod stare dane u krizi slicnoj da mu se ide iz Sarajeva sam predlozio da ide na more u Herceg Novi, ponudio cak da mu I stan kupim, jer su mu neki prijatelji dole, pa nek bude malo tamo gdje su "njegovi" kad mu prekipi u Buchi. Ko Zuko Dzumhur, Ivo Andric I mnogi drugi tamo sto su bili, jer jebes Sarajevo ovakvo kakvo je sad sa kerovima lutalicama, papcima na svakom koraku I smogom koji smrdi na goretinu, jer ipak je I klima bitna. Stara ne pomislja nigdje da ide, a meni zao kad ih vidim nekompatibilne, jer da su negdje na zapadu zivjeli razveli bi se davno, I to ne samo zbog razlicite etnicke pripadnosti.

Dalibore, sto ovaj iznad rece, s vise posla I trcanjem za parama bi se haman desio I kraj ovog bloga, jedinog na nasem jeziku kojeg posjecujem. Pa me moj prethodni savjet da razgulis u Cali evo sad kad procitah komentar malo pecka. Zao mi je da ne nadjoh vremena da te upoznam kad sam dolazio na Floridu prosle godine, a u seriji ovih odmetanja od civilizacije samo nemoj I ti da otperjas u neku vukojebinu, pa makar tamo I dvostruko cesce pisao. Jos samo da Marjan odseli negdje izmedju Ljubuskog I Posusja, a Kevrin moze u Sirijsku pustinju komotno, nikom nece nedostajati.

nesloga

rajskadjevo said...

Meni se to isto čini idealno, dok je čovjek u mirovini, otići živjeti u prirodu...jedino je problem ako je fakat neka vukojebina i nigdje žive duše što kad bolesti krenu...jer samoća u vukojebini je za zdrave ljude...
No Čolek sad se možeš posvetiti malo i duhovnom životu...najbolje da ti pošaljem knjige od Lazareva da čitaš...

Čole said...

Rajska dušo, dobro ti Dalibor reče. Srbin nikad nije sam, što važi i za pripadnike ostalih naroda i narodnosti. Postoji više razloga za ovu moju odluku ali ni jedna nije ona za koju vi mislite da je. Nema apsolutno nikakve veze sa političkim stanjem u Sarajevu. Gledajući na to, moguće da dolazim u još goru situaciju ali sam ovdje izolovan, tako da da ne bih trebao imati nekih problema. Dva glavna razloga su, prekrasan okoliš i djelimično razlozi finansijske prirode. Što se para tiče mogao sam kupiti u Lukavici stan i da mi ostane. Uz penziju bi mi bilo dovoljno za pristojan život. Ali kontam, taj stan bi mi bio samo na teretu, kao što je bio i ovaj u Sarajevu.
Odluka nije bila laka i nije donesena preko noći. Zato mi je veoma potrebna podrška i hvala Daliboru i ostalim na njoj. Živim na prelijepom mjestu, imat ću sve što mi je potrebno za vrlo ugodan život a guta para koja mi je ostala, omogućit će mi vrlo lagodan život, ovih nekoliko godina, ccccssss!
Vratimo se na temu. Dalibore, pokušaj kontaktirati Karapandžu, nije nemoguće stupiti u vezu s njim putem interneta. Slušao sam ga i slučaj je bio isti kao tvoj. Neka ti prenese svoja iskustva. Vrlo je moguće da tip ima lovu ali mu prijatelji znače mnogo više od nje. Ja se s tobom zezam ali si ti osoba koja bi mogla zavrijediti tako što. Ovo velim sasvim iskreno i ozbiljno. Pa ja bih prvi to ponudio nekom dobrom jaranu da imam dovoljno novca. Evo, i ja sa ovo malo svoje sirotinje, nudim Kevri dunum zemlje, šator i pet rasnih krmača, da započne biznis. Prve prasiće ću mu ja lično otkupit, dok se poso ne zalaufa! Valja li ova?


Svi ste donekle upravu. A nije da sam i ja skroz ukrivu. Što se tiče tramvaja, on mi garant neće nedostajati. Ne sjećam se kada sam zadnji put u njega sjeo. Moguće da će mi nedostajati ono: ”Ima izać” ili “kretenu, otvori zadnja”, ha, ha, ha... Ali takvi mi često navraćaju na roštilj i druženje, pa toga ima i ovdje napretek. Ako mi bude kao i do sada, ni ambulanta mi neće faliti, jer ne znam ni kojoj sam pripadao. Bar ću to sada znati. Granap i ambulanta su mi 3 kilometra od mene i usput su, kad se vraćam iz Sarajeva. Problem mi je, skučen prostor. Imam širok dijapazon interesovanja a to zahtijeva i više prostora za rekvizite, knjige, alate i slično.
Draga Djevo, otkrio sam i tu meditaciju, silom prilika i mogu ti reći da je super. Čovjek se opusti, što je umijeće u današnjem vremenu svega hiper. Ali se to može i bez Lazarova. Kao što rekoh, sfera interesovanja mi je stvarno velika, bez namjere da se hvalim ali ta religija će mi definitivno ostati neshvaćen fenomen. Pametni ljudi a budale, u tri riječi sve stalo, bez namjere da vrijeđam!
Ti Nesloga si bez sumnje pametna osoba i vrlo interesantna, pa me tim prije čude neki tvoji rezoni. Neko voli vukojebinu, neko gužvu, ljudi su različiti. Za obje skupine postoji metar opravdanja. Kada sam nekad putujući, prolazio kroz Beograd, kratko se zadržavajući, obišao bih par antikvarnica, kupio sendvič, dvije pive i razgulio na Adu Ciganliju, sjeo pored nekog ribara i proveo par sati u super atmosferi, dok su moje kolege padale s nogu obilazeći Beograd. Eto, kratka pričica o vukojebini i civilizaciji. Može biti i poučna.
Jučer mi buraz posla poruku, Muhamed Cico umro! Moj komšija s Bjelava, dobar ko hljeb. Otišla mu žena u Ameriku, ćerka im se porađa a on umro sam, Boga pitaj kad, u sred “civilizacije”! A ovdje bi znali isti dan da nešto sa mnom nije uredu. Nema ga na terasi da pije pivu, garant mu je nešto, ha,ha...
Ovaj Anonimus ako vako nastavi još će mi postat simpatičan. Sad mi je jasno na šta je ufatio Dalibora, ha,ha... Par komplimenata i moj si, dobar mu rezon. Ne padaju na to samo žene.
Nego muškarce niko ne fali, pa se ne zna.

Čole said...

Jebajiga, greškom ode i ono od ranije! Soryyyy...

rajskadjevo said...

Čolek kad ćeš ti jednom shvatiti da se čovjek sastoji od tijela, duha i duše..i da se Boga ne može spoznati razumom..prema tome pamet nema tu nikakve veze...ja se tebi čudim što ti to nikako ne možeš razumijeti...vrhunski znanstvenici i intelektualci su vjernici...pa nisu valjda svi blesavi...
Čitaj malo samo što ti Tesla piše...kao da je čitao Lazu...
Valjda će ti se u prirodi i treće oko malo otvoriti..da ne skončaš tako zatucan...
Pusa...

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...