Wednesday, May 25, 2016

Ja se zovem Dalibor

Imo sam tu nesrecu ,da sam  djetinjstvo  proveo u dva razlicita djela grada.A sto nesrecu,Pa eto recimo  zato ,sto se  ,,naviknes,, na jedno a onda opet moras na drugo.,

Ono ,,rano,,al pamtim ga dobro ,u ulici Vladislava Skarica ,To vam je bila ona ulica ,kad se predje preko Cumurije ,na  stranu parka Cara Dusana ,pa onda desno  iza ledja kafane   ,,Romanija  i nakon tridesetak metara,kuca na lijevom cosku, ,Pravo je bila ,,,Cikma,, a gore   jos kojih  dvadesetak metara ,pored  prvog  servisa  za popravku telefona u Sarajevu,sto ga je drzo ,,Serif,,  izadjes na Dobrovoljacku.

Tu su me zvali ,,Sokac,, al ne uvijek ,Znaci nije  niko  doso pod prozor od  djece i dero se ,,Sokac  haj napolje,,  nego su me tako zvali  samo kad su bili ljuti ili kad me nije bilo.Djecija posla <Jos bi neko reko da su  od nekog  culi.Trazio sam i objasnjenje  tog nadimka ,al eto  ne sjecam se jesam li ga i  dobio.

Poslije sam preselio na Ilidzu.Ista djeca ,drugi obicaji.Nije trebalo dugo cekati za novi nadimak.Tamam se bio naviko na  ono ,,Sokac,, a vec me zvali ,,Balija,,ma  ne uvijek,Znaci nije niko  dosao pod prozor da me  zovne da izadjem i da se  dero ,,Balija izadji,, nego samo kad su bili ljuti  ili kad me nije bilo.Djecija posla,Jos bi neko i reko da su od nekog i culi,Trazio sam i objasnjenje  tog nadimka ,al eto ne mogu se i sjetiti ,jesam li ga i dobio.

Malo je vako ,,sretnih,, ko ja .U par kilometara od Sokca -Vlaha do Balije. sto znaci znam kako je bit  i jedno i drugo i trece,Lako ako ne   trazis i objasnjenje.

Danas  me ovde zovu Bili ,Skonto sam i zasto.Nisam trazio objasnjenje.Samo skratili  prezime.Kad nesto bolje razmislim,problem je bio sa imenom, ,Nije ime Dalibor ,da se lako zove,  ,Lakse je    ,,,,,,e sad  

6 comments:

Micko said...

Kad sam zivio na Bistriku i isao u snovnu skolu Vlatko Foht uciteljica me zvala dugonja sto sam bio najveci u razredu i tako i ostalo.
Kad sam preselio na Visnjik dobio nadimak duh.Krali mi jednoj zeni ribizle i ona nas tuzila u miliciju pa mene opisala ko duha sto se odjednom stvori u basti.Kad bi krali jabuke kod Curke,gdje je danas Coletov stan,oni strasljivi bi kazali da je duh pokro jabuke i milicja bi meni na vrata.Nisu oni nas tukli nego ocevi nasi kad dodju s posla.
Ne mogu rec da me je iko zvao nekom vjeskom pripadnosti,niti ja koga.Nismo valjda tako uceni u kuci kao danas.

Anonymous said...

Kod mene su u familiji ali samo kad su sa svojima jedni druge zvali vlasima I balijama, nista cudno. Pokojna baba nikad nije htjela jesti kod allah rahmetile nane mi jer se nana plakala poslije velike nuzde pa razvijala pitu, samo kafu I neki rahat lokum ako je kupovni a nana nebi isto tako nikad nista kuhano kod babe pojela jer vlasi jedu pascetinu, allegedly sto bi Amer reko. Ja kad sam jednom doslji svedjaninu iz IB s kojim sam se potukao u drugom osnovne u sred razreda pred uciteljicom rekao da mu materi smrde dimije jer je zaostala muslimanka htjeli su me I jedni I drugi u familiji u top stavit, kod pedagoga isao taj dan. A kad sam negdje pred pofalicku bitku pred pokojnom babom rekao da idem da I ja uzmem pusku od SDA balijanera da pobijem vlaske djikane gore na Zuci samo me gledala I vrtila glavom. Kad bi stari rekao njoj to su nasi sto su Gore starosjedioci po Orlicu, Grahovistu, Zucu, Jezerima, tek joj nista nije bilo jasno. Malo bila vec gluha kad su pocele padati granate pa se jadnica stalno cudila sto niko ne zovu miliciju.

Micko, ti onako usput pa privali da me zena hrani, a ja ovdje od svoje love I prodaje stanova u Majamiju I na B.Junctionu dao masan deposit, nisam bas sve ni iskesirao nego na svoje ime bez zene otisao u banku I dobio jos krede pa kucu od milion kupio. Ona hoce karijeru, to je ok, ja ne, dao bog da sam od kad se Cysco Systems podigao, podigao I ja jos 1999 bez puno truda, ali da je do nje I njene karijere I da me kako kazes hrani od svoje plate koja je jedva 120 hiljada, sto je nista recimo u poredjenju s mojim burazerom koji mlati veliku lovu ovdje, slabo bi mogli I kredu otplacivati, a kamoli sta drugo. Covjek treba da tezi urbanoj eliti, a ne seljakluku, to je moja poenta. Odmetnistvo od ljudi nije u socijalnoj prirodi covjeka. Ja veceras odoh na koncert, sutra letimo na Havaje da se vidim sa starom rajom tamo, a ti se hvataj magarca I puske. Mogao si tako negdje I po nekoj nasoj vukojebini a ne ici preko svijeta. Ja bi prije kuckao za kafu od roditelja u Sarajevu nego u nekoj vukojebini pravio milione. Steta samo da Trump nije tamo, takvi kao ti ovdje za njega glasaju.

nesloga

Micko said...

Ovde mole boga svih 22 milona ljudi da bane kakav Trump da napravi reda.U proizvodnji hrane je bogatstvo moj Paprica.Ostalo sve propada jedno za drugim.Samo budala ne vidi.Kinezi su zlatom poceli placat vukojebine da obezbjede hranu.I ja sam bolan medju ljudima svaki dan,i niko me ne gleda krivo sto nosim cipele sa gvozdenom kapom.

Kevrin potok said...

Koji ste vi islamofobi, kako vas nije sramota. Evo kafa mi jutarnja prisjede kad vidim ovo o dimijama. Za Micka sam znao a sad i ovaj napolitanac nesretnik. Ona stara da nema vlaha krvavijeg nego kad muslimanka rodi ovdje dobro pristaje. Neka vas daleko od Sarajeva a milioni i kamioni samo vam smanjuju izglede da se vratite, a to je vrlo pozitivno za ovaj grad.

Micko said...

Tako je brate Kevro iz potoka.Nema veceg turcina of poturice.Nego kod nas ovde ti je najnovije da se ukidaju sve islamske skole zbog radikalizma.Muslimanski fasisti traze halal estate.To ti je komad drzave gdje bi oni pravili kuce i djamije i imali svoj sarijetski zakon.Vidis dokle je taj fasizam doguro.Ako se fasizam vrati fasizmom sto nije iskljuceno bit ce im tjesan halal estate.Cita se halal estejt.

Samo za Coleta.
Sjecas li se Colek kad si mi dao onu pistaljku sto ti s njom plasis pse lutalice.E ta pisca je bog za ubijanje lisica po noci.Osvjetlim je i kad pocne bjezat samo zviznem i stane.Imam pola minute da je nanisanim i povalim.Veceras smo isli nas cetvorica i ubili desetak na isti fol.Sad pravimo rostilj i zajebajemo se,pa onda opet oko ponoci u lisice.Sad se ovce janje po drugi put pa one namirisale krv i eto ih ko djihadlija.
Muslio sam davno da te pitam kako bi ja mogao kupit onih pisca,jer su lovci piludili za njima.Nema in na internetu.Ako ti mozes nabavit poslat cu ti pare pa mi posalji barem desetak komada.Bit ce nesto i zarade jarane.

Anonymous said...

Koji uzasan izbor rijeci, sta je vama ljudi, zar vam nije bilo dosta jada.
Ovaj Nesloga, odakle si zaboga cuo da dimije smrde. To si ti izrekao kao dijete. Od koga si to cuo? Za nanu I sumnjcavost pokojne babe, da jede pitu kod nje, vjerovatno si cuo od babe ili od nekog drugog mozda. Jesi li ti jeo naninu pitu?
Fuj, gadi mi se sve ovo.
A Kevrin odgovor da nema vlaha krvavijeg....itd....I ovo je fuj. onda kaze napolitanac nesretni.
Koji je to fasizam, cistoca krvi koju mjere muskarci nesretnici identifikujuci se sa plemenom a samo preko religije koju su im strani misionari donosili otvarajuci put osvajacima I izrabljivacima. I sada ste se pretvorili u buduce topovsko meso onima koji ce preko daljinskog da vas koriste I zavadjaju dok vas izrabljuju I koriste.
Sram vas bilo kakvu zemlju djeci pravite. Glupani glupi, zadrigli balkanoidi.
Strasno, prestrasno.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...