Tuesday, May 24, 2016

Kornjaca

Pobijeci od ljudi ili pobjeci medju ljude.Radi se zapravo o razlicitom  tumacenju istog pojma -bjezanje ,sa razlicitog nivoa svijesti ,gdje u prvom slucaju ,onaj sto bjezi od ljudi ,misli da  vise nema  ni sta za kazati a ni sta za  cuti ,a u drugom ,pobjeci medju ljude,znaci da ti je postalo svedno  i sta kazes i sta   cujes .

Ako je i pad let ,onda je bjezanje ,,spas,,Tehnicki nema dileme ,pad jeste let ,a u bjezanju jest spas.Prije nego  dublje udjemo u ,,bjeg,,  treba ga i definisati.Od koga covjek  najcesce bjezi,Od drugih ljudi jedino ,od sebe samog nikad ,bez obzira sto  tako vole reci  i zakljuciti da je to nemoguce.Bavim se  teorijom bjekstva od ,,ljudi,,Vezana je  za  godine i iskustvo.Ko je to sa 20 pobjego od ljudi.Niko.Znaci bjeze oni sto vise znaju i sto ih je vise strah.Ne nalaze smisla ni u odjeku  svojih  ni tudjih rijeci  i jedino rijesenje vide u tome  da pamte  svoje.Ko blago. cuvaju.Svi ostali su u krivu  a kako ja ne mogu promjeniti nista onda idem,Jebite se svi,

Sto se mene tice ja sam uvijek za  bjezanje.Takav mi ,,karakter,,samo sto bi ja na pusto strvo a ne u planinu.Vise volim  vodu nego  sumu.Eto , ne samo da bjezis nego  sebi pravis  i ,,uzitak,, za bjezanje.Pobjeci nikada nije tesko ,mada se  tesko odluciti.U varijanti bjezanja od ljudi ,najbolja je ona ,,sa rokom trajanja,,Pobjegnes malo  i vratis se da vidis kako je  bilo.Toliko o onima sto bjeze od ljudi.

Pobjeci medju ljude je daleko teze.Docekaju te isti ili jako slicni  bilo gdje,Bjezanje nije herojski cin  u principu ,ali je  veca hrabrost ,nego kukavicki ostati sa nerijesenim racunima i prema sebi i prema drugima.Bjezanje je  ,,olaksanje ,dobijanje na vremenu  za neki trajniji status ,jer bjezanje samo po sebi nije cilj i ako stalno bjezis  nisi u bjegu nego u zabludi  da ,,totalni ,, bjeg-spas , postoji.

Kazu da covjek ne moze pobjeci od samog sebe.Moze ,Sreo sam ovde u Americi  dosta ,,nasih,, sa tom  dijagnozom,Preventiva je vazna ,al kad se zapusti  onda nema smisla.Pobjegli  a da se nisu ,,pomakli,,

Mi smo narod  koji je volio psovati i kad treba i kad ne treba,Za ovo prvo je bilo vise razloga ,al  zar ima gore psovke od one kad ti neko kaze ;Bjezi u picku materinu,,Jedino mjesto  gdje vise ne mozes  pobjeci i sakriti se,Nema,

15 comments:

Čole said...

Imam osjećaj de te je moj slučaj naveo na ovu temu. Ako jest, onda nisi ubo. Možda sam bio malo nedorečen. U mom slučaju se nije radilo o bježanju, pogotovo ne od ljudi. Čak ni od ljudi poput Kevre. Siguran sam da bih se s Kevrom sjaranio da nam se pruži prilika, bez obzira na njegove “nastupe” a po nekad i moje.
Po meni, bježanje nije zdravo. Ako nešto ne valja, to treba popraviti, bar se potruditi. Kada si primoran, kao što je bio slučaj s našom rajom, onda je to druga stvar, potpuno opravdano. Ali pobjeći, sama riječ zvuči nekako ružno, oportunistički. Što Davor reče, kada bi morao pobjeći onda bi to bilo negdje uz more, bar uz kakvu vodu može i bara sa krokodilima, kao u njegovom slučaju. Ja bih se naglavačke mijenjao za predgrađe Ploča, nekadašnjeg Kardeljeva, ako bi to ikako bilo moguće.
Onako lijepom gradiću dadoše tako ružno ime. Čuj, Kardeljevo!
Kada sam kod Ploča, koristim priliku da tom gradiću uputim pregršt komplimenata. Sarajlije to mjestašce doživljavaju kao tranzitno, usputno, bezlično i krajnje neinteresantno, što je katastrofalno pogrešno. Za njega me vežu najljepše uspomene. U vrijeme sarajevskih magli i smogova, odlazio bih vikendom na samo jedan dan. Izlaskom iz voza, udahnuvši onaj morski zrak, doživljavao bih pravi šok. Gradić je predivan, urbanistički dobro riješen, geopolitički još bolje. Iza hotela, na stijenama se može naći dovoljno ugodnih mjestašca za kupanje i sunčanje u čistoj vodi. Blizina Baćinskih jezera, jedinstvene ljepote ga čine još atraktivnijim. A sarajlije kad im spomeneš Ploče, odmah naprave facu. Šta papci znaju!
Zapazio sam da je Dalibor podigao literarnu letvicu. I ako težak na komplimentima, morao sam ovo priznati. Nešt se poremetilo, od kada je dobio ponudu za restoran na guzove.

Hashim said...

Dzaba se Rajska trudi oko Coleta , on se nameracio na Dalibora !
Pozdrav sa Sene , od nje se ne bjezi cak ni u Ploce.

dalibor bilic said...

E ljudi vako se dugo nisam ismijo.Izvinjavam se autoru ,price o ,,bjezanju,,al citam vijesti kad ono Reis , Nazvo Srbe , Vlasima ,hahhahahaha a jebo te ,hahahahah ma nema veze sa bjezanjem ,Cuj vlasi hahahahahahah ,ma nikakve veze hahahahahah

Anonymous said...

Vlasi su porijeklom Rimljani . Sta tu ima toliko lose da ih se poistovjecuje sa Srbima ?

dalibor bilic said...

A jel vidis nisam to znao ,Za porijeklo. mada bi bolje zvucalo da je reko ;Nece nikad nacelnik Srebrenice bit Rimljanin.
Pitam se samo kako Reis ,,zove Jevreje ili crnce i sreca da nije govorio o njima,A jes sega ,sa porijeklom ili bez .

Micko said...

Sretan vam 25.Naj.Zna se koji je to praznik.I tebi Djevo.
Objasnit cu drugi put Paprici sta je vukojebina.Nemam sad vremena za djecu sa asfalta.

Anonymous said...

Ovo mi se svidja," djeca sa asfalta"-iz Buca , Kevrinog i inog Potoka ...

Meho said...

Zaboravio se potpisat
Meho sa Hillsborough Potoka

Marijan said...

Pozdrav svima sa Koševskog potoka!

Čole said...

Muslimani SVE nemuslimane zovu vlasi. To je odavno poznata stvar. Mi smo u gimnaziji iz zajebancije igrali lopte, vlasi protiv muslimana, ha,ha,ha... I naslutismo, jebajiga. A pravi Vlasi su jedna omanja etnička zajednica koja živi na istoku Srbije, na jednom malom području, na samoj granici sa Rumunijom.
Po meni, Kavazović nije rekao ništa što i Srbi nisu rekli za Muslimane i ne samo rekli, nego i uradili. Razlika je jedino u terminu, što Kavazović računa vrijeme od dolaska Turaka a Srbi prije njihovog dolaska. Ovo dolaska, nekako ljepše zvuči Kevri ali to ipak treba nazvati pravim imenom, dakle, prije porobljavanja Srba. Da Turaka ne bi, mi danas ovih problema ne bi imali.
Dok god "postoji Bog", na ovim i mnogim drugim područjima, neće biti mira. A vi i dalje vjerujte da postoji.

Micko said...

Svaka ti je na mjestu Colek.Jel demokracija ili nije.Pravo govora i misljenja je tu.Svaka cast majstore.
Sad da kazem par rijeci djecacima sa asfalta o vukojebini koju oni ni u snu nebi pozeljeli.Ne zato sto je ne vole,nego im je ponizenje da budu blizu.Bolje je u betonu,jer si tamo gospodin,a tramvaj blizu.Sto si kokuz pored tramvaja,ma jebo to.Tramvaj je tu.
Necu puno pametovat,ali moram kazat da je sva tehnologija,crna metalurgija,i ostalo sve vezano za asfalt otislo u kurac.Treba hrana.I ja sam odrasto na bjelavama i isao na izlet na grbavicu,buca potok,Ilidju,ali sa sendvicem sto mama spremi i kurcio se kako sam ja s bjelava.Ti potoci su bili sela tada.Prava pravcata sela.Znate vi koji ste preko petobanke.
E vidite kupovinom vukojebina sad se kurcim kako imam 6000 goveda,3000 ovaca milon jaja nedeljno,i 30 tona tresanja,a da ne spominjem ostalo voce.Budio me tramvaj,budio me voz,budio me gratski autobus niz visnjik,budili me Kalimani kocijasi,a sad me bude horozi,ptice,revanje magarca,mukanje goveda,blejanje ovaca i sum vjetra kroz brda i doline.Sta ti je zivot.Ko bi reko za nakog momcinu s bjelava da ce vako past kurcu za usi.Ali ja jos uvjek imam 4 kuce u Sidneyu najskupljem gradu u svjetu.
Ma jebo sve dje asfalta i betona nema.Pumpe za beton jos uvjek radim,ali vukojebine su buducnost.Imam ih sad tri.Izvoz samo raste,a tramvaji prolaze.Dje cu ja u tramvaj,a smrdim na kravlju balegu.
Najsretniji su ljudi koji nadju zenu da ih hrani.Stari ljudi su govorili "jebo cojeka kojeg zena hrani,niti u njoj zene niti u njemu covjeka.Nebi da se neko nadje uvrijedjen.To mi nije cilj,nego nako usput.

Ti urednice o ponudi tog jarana dobro razmisli.Ja po onoj narodnoj.Vuk se mesa nije okusio dog nije sam ulovio.Pa ti kontaj.

Micko said...

Ja uvjek nesto zaboravim,kao Meho da se potpise.
Htio sam samo napomenut.Kad sam se okrenuo vukojebini kila zive vage govedine na otkupu je bila 1$,a sad 6$.Janjad bila2$sad 8$.Kila tresanja bila 6$,a sad 25$.Nisam ja iso na par fakulteta da se kurcim sa diplomama,nego nako kud puklo da puklo.A eto puklo dobro.Jos ce to gore.Svi hoce da zive na asfaltu i da se voze u tramvaju,a karinu Mehinu za veceru.

rajskadjevo said...

Sve ima svoje prednosti i nedostatke..u vukojebini i prirodi ne možeš u subotu ujutro odšetati na plac, i onda na kavicu, sresti puno poznatih i sa svakim izmjeniti par riječi i uživati u onom metežu grada, opet i u prirodi je lijepo kad čovjek uživa u miru i tišini, ..a što će Čolek sada u tim godinama, više nije za ganjati ženske hehe,,njemu je i tamo dobro....

Čole said...

Rajska dušo, ti si izgleda osuđena da živiš u zabludama.

ODOZGO_77 said...

@ Rajska,
zelim ti reci pricu moga oca.

Ostao je Udovac sa 65 god.
Ponovo se ozenio kad je imao 73 god.
Zaljubio se do usiu i tako je zaljubljen vec 12 godina

Naravoucenje je:
godine nisu bitne, vazno je kako se osjecas u dusi!!!

@ Dalibor,
u sjevernoj Americi cesto ponavljaju jednu izreku:
OVDE TI NIKO NECE DATI $1 AKO NE PLANIRA DA OD TEBE IZVUCE $2

a isto tako kazu:
NO RISK NO GLORY

pa sad je na tebi da odlucis.


pozdrav ekipi

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...