Sunday, May 15, 2016

Gusle

Da nije bilo ove Evrovizije ,ja bi se zakleo,da samo jos   srpski guslari ,pjevaju o onome sto je  bilo u istoriji,izgubljenim ,dobijenim i nerjesenim bitkama  ,kad ono i Ukrajinci i to jos i pobjede,Nisam bas za ,,politicku,, muziku ,bez obzira koji  dogadjaj  ,,opjeva ,,a nisam takodje ni  za onu ,,:Sve sto dodje iz Rusije ,, je negativno ,bez obzira  so su nekad i u pravu.Poceo sam ,,poprijeko,, i Jesenjina  citat. ,al jebo Evroviziju  odo ja na kosarku ,Vrijeme je ,

Razmisljam nesto da tekst o NBA ,pocnem za ,,Dragi Darko,,  jer koga to jos zanima ,osim Darke iz Njujorka , sto se igra polufinale  ovogodisnje NBA lige.

Ispade mi Majami,Zao mi Gorana Dragica ,Ne znate ko je Goran.Ok nema veze,Obican  covjek ,izgleda ko ,,svaki nas,, Niti je napucan niti tetoviran a jos dobro igra.Inace je Slovenac,a prezime mu se zavrsava na ,,ic,,.Majami je u  majstorici izgubio od  Toronta ,jedine i naj boplje koledz  ekipe u ligi.Dobro je ovo za kosarku da jos ima  timova  u NBa ,gdje  ljudi osjecaju pripadnost ,gradu ,drzavi i gdje u Torontu , dodje  5 hiljada ljudi ,da na otvorenom ,na velikom ekranu ,bodre svoje.Inace  Toronto nije toliko dobar ,koliko je  Majami los.

Raptorsi ce za  finale protiv  Le bron Jemsa i Cavaljersa,a razlika u kvalitetu  je tolika ,da sve osim ,,lagane ,, pobjede  Clivlenda ,spada u  veliko iznenadjenje.

Na Zapadu ,,nesto novo,,Oklahoma  je  eliminisala  ,,starce,,  iz ,,Alamo,, tvrdjave .pa ce u  finalu   konferencije igrati sa Variorsima.Nesto malo o Spursima,U Americi sam 23 godine  i gledam iste igrace  San Antonija  od tad do danas.Mozda je ipak vrijeme za jedan  novi Alamo,,

Tim Oklahome mi nije simpatican ,odnosno jako su mi nesimpaticni , nisu mi nista radili,Tek onako  ,znate kad ti se neko nesvidja. bez nekog velikog razloga  ili ako ga ima ,onda je to do tebe.A jest.Do mene.

Koliko mi  Oklahoma ,nije draga ,toliko  su mi simpaticni Okland variorsi.leprsavi ,mladi ,predvodjeni Stefano kerijem  i ove  godine  najboljim igracem lige ,ali i ostali ,,pucaci trica ,,  prvenstveno Tomson ,su vec velike igracine.Nebi Variorsi  trebali imati vecih problema sa ,,nevremenom,, iz  Oklahoma  Sitija.

U finalu  bi trebali igrati Clevland i  Golden Stejt ,dva inace  najbolja tima lige ,jer ovde recimo nije  moguce ,da ko u  engleskoj  fudbalskoj ligi ,sampion bude lekester ,koji  nema i najbolji tim ,jer i Cavalijersi i Variorsi imaju  najbolje igrace.Blagu prednost ipak dajem  Keriju  i ostalim trojkasima  sa druge strane ,,Golden gejt mosta,,Na pola puta  je ,,Alkatraz,,Vjecan.

I sta velite ,Nebi trebalo politiku uvlaciti u sport ,biznis ili  unjetnost,naravno da nebi ,ali bi sve to trebalo ,,izvlaciti,, iz politike ,sto je opet nemoguce ,pa bi se moglo u tom slucaju desiti da i Rusi budu u pravu  ili brate  da se umjesto Evrovizije organizuje ,,festival ,,revolucijonranih  i istorisko politickih  pjesama ,pa da svako kaze  sto ima  i kad je i gdje vise najebo.Ovako do slijedece Evrovizije u Ukrajini ,gledajte  kosarku iz naseg  studija,,

22 comments:

Micko said...

Svaka ti je na mjestu.Ovdasnjim mediima nije krivo sto nasa Dejmi nije pobjedila,nego im je krivo sto nije znala da u Evropi jos nije objavljen kraj drugog svjetskog rata pa da i ona zapjeva neku borbenu.Ona i onako ne pripada Evropi i nema ljutnje.Da je s onim glasom zapjevala "Ide Tito preko Romanije"dje bi joj bio kraj.Ili onu "Pavelicu jel ti dosta garde sto ti Grude i Ljubuski dade."Ili onu "Spremte se spremte cetnici".Uglavnom glasalo se protiv Rusa.Mogu ih usput i za kitu povuc svi tatari koliko ih ima.Bolje je da sute.

Sport.
Dugo ne pricam o mom jaranu Nusretu i njegovoj pametnoj zenici Muneveri kojima sam dao otskocnu dasku u ovoj zemlji.Ne druzimo se vise.Nusret dade zadnji dolar za kladionice o sportu.Probao sam ga savjetovat da se niko od kocke usrecio nije,ali djaba.Obecao da nece a ja ga upratio par puta i sazvo kucni savjet izmedju mene,moje i njegove zene.Meni je Munevera vratila 80000$ sto sam joj pozajmio za otvorit muzicku skolu i kad treba da ide naprijed on poceo s kladjenjem u sport.Nasjeo na ovdasnje reklamiranje.Ovde je zabranjeno reklamirat kocku,duvan,alkohol,ali to sport bet nije.Cak se i djeca klade.Ja to zovem pica sa dva lica,a neko kaze da je to noz sa dvije ostrice sto meni zvuci malo brutalno.Tako je moj Nusret trosio na opklade,a Munevera radila po 12 sati sa djacima i pukla.Istjerala Nuneta vani i sad zivi s djecom ko kraljica.Nune negdje koji dan ko hamal pomaze nekome nesto i spava pod cuprijom.To je i zasluzio.

dalibor bilic said...

Oklahoma je sinoc na gostovanju kod Golden Stejta ,povela sa jedan nula ,U jednoj opstoj jurnjavi ,zakazalo je najubojtije oruzije igraca iz Oklanda -trice ,pa se pokusalo ,,vaditi,, i stizati rezultat i sutevima gotovo sa pola terena ,sto nekad i prodje ,al sinoc nije.Nista ova pobjeda oklahome ne znaci ,jer tesko je vjerovat da Keri i ostali mogu ovako lose igrati u seriji i da Tundersi ,mogo ovako dobro odigrati i u slijedecim utakmicama.
Niste gledali,Ok nema veze ,al sad znate.
Udje sinoc covjek ,jedno dva i 5 visok ,Savrseno gradjen za kosarkasa.Pitam ga za koji tim igra ,kaze on ,,Vozi kamion,, na putu je od Merilenda za Majami.A sta je sa kosarkom ,pitam ja,probo sam i ne volim.ne volis .No ,kaze on,A sta volis ,vozit kamion ,nastavljam,Volim voziti kamion,Svasta.
Sto mi je ovo interesantno.priroda te iloi bog ,,napravi,, za nesto i imas ono sve za dobar ,,start,, dodas malo talenta ,nadgradnje i eto uspijeha ,pod uslovom ,,,,e sad dolazi ona njegova prica ,,Ne volim ,,
Kako je lijepo sresti nekoga ,sto ne radi ono sto ne voli a radi ono sto voli.E ljudi sa onakom ,,konstrukciom ,, prosjek negdje 20 u NBA.Ode za Majami,

Darko s 63.sprata said...

Konacno! Gazda Dalibore svaka cast! Obradovao si me ovim tekstom o onome o cemu bi gledajuci na svoju proslost trebalo puno cesce da pises, a i imao bi o cemu. Koga jos interesuju neke krestave predstavnice Azerbejdzana ili jadikovke krimskih Tatara na politizovanom takmicenju bez cistih kriterija gdje je Deen s nekim reperom sto izgleda kao Taliban predstavnik Bosanaca. Bolje da su Halida poslali. A kosarka je kraljica igara, univerzalan jezik bez primjesa politike. Osim prije par dana, gdje su u finalu Eurolige igrali Ruski i Turski klub (s tek pokojim Rusom ili Turakom u sastavima) pa su se tajkuni pokoskali po politickoj liniji kraj aut linije ko zadnji majmuni. Trebas pogledati video ako vec nisi, ako nista zbog domacice s "lijepim ocima" koja je bila razlog koskanju.

http://www.youtube.com/watch?v=czzOR-UASVQ

Uglavnom, kosarka nije magnet za seljakluk kao nogomet, pa i ne izbiju prave tuce, urbani je sport gdje nema mjesta rasismu i ksenofobiji, skoro kao Evrovizija :). Moji Celticsi su ispali, pa sad zdusno navijam za Warriorse zbog suterskog stila igre, mada ih je Thunder odbrana sinoc poklopila ko Mutapcic Drazena nekad, pa ko zna da li ce i doci do finala. BTW, upoznao sam slucajno Dragica i njegovog burazera koji je isto kosarkas preko nekih prijatelja prije dvije godine u Barseloni na svjetskom. Super momak, down to earth sto se kaze, kojem su usput budi receno i otac i majka iz BiH.

Mahanje iz kisnih oblaka!

Hashim said...

Najzad nesto " bitno "("usput budi receno i otac i majka iz BiH ").Evo sta pise na internetu
"Goran je otrok srbskega očeta in matere slovenke. Poleg slovenščine govori še srbsko, špansko in angleško. Avgusta 2013 se je poročil z večletno prijateljico Majo..."
Ajmo se sad malo svadjat , nije nego je Novaku majka htvatica, itd...

ODOZGO_77 said...

Evroviziju odavno ne gledam a vjerijem da je sve istina sto pises.

Raptorse veceras gledam i ne vjerujem svojim ocima... koliko su losi...

Od muke sam otisla u kuhinju i pravila kiflice sa sirom i domaci kruh.
To znaci nema meni opet na dijetu.Uffff.

Cole hvala ti sto me se pokadkad sjetis- ti si pravi jaran.

Kod mene je najnovije da sam se preselila u grad i hvala dragom Bogu nema vise
radova oko kuce, niti zivine niti zimnice. Bome sad se sve kupuje.
Kad zapada snijeg ispred kuce mogu ga i kasikom ocistiti ako teba
[nema tog vise mucenja].

sve u svemu sretna sam
i u svoj toj sreci pocela sam volontirati u jednom starackom domu
nekome je to glupo ali meni nije
imam prijateljice koje ne mogu pogledati stare ljude a kamo li da provedu neko vrijeme s njima

U tom starackom domu ima oko 100 stanovnika [zgrada je na 3 sprata]
Stanovnici [ da ne kazem pacijenti] vrlo interesantni i s vremenom ih sve upoznas
i jednostavno ih zavolis.Ima ih od svakud:Hrvatska, Slovenija, Srbija, Makedonija,
Njemacka, Italija, Kanada,Iran,Indija,Engleska,Juzna Amerika, Jamaica....
Vrlo interesantna skupina ljudi.

Vrlo mnogo ih je zaboravljenih od djece i rodbine.
Neki sreckovici imaju cak posjetu svaki dan. Najcesce su kcerke te koje redovno posjecuju roditelje,a sinovi,,,,, POKOJI.

Kad pogledas koliko su svi ti ljudi stvarali u zivotu i na kraju se svelo da imaju samo jedan mali krevet, manji ormar za odjecu i nocni ormaric.

Micko, pomislila sam i na tvoju majku, da mi je blize ja bi se brinula za nju.

Ima jos nekih novosti kod mene ali to cu ostaviti za neki drugi put.
Pa ne mogu vam sve odmah ispricati.

Veliki pozdrav svima sa gornjeg sarafa

rajskadjevo said...

O...Odozgo kako si dobru karmu stvaraš..baš lijepo...i ja ponekad imam potrebu za tako nekim volontiranjem ali uz ovakav posao i obaveze oko djece nemam stvarno vremena, zapravo nedostaje i ona prava volja, pa onda pokušavam tu i tamo neku novčanu donaciju..no sve je to još uvijek premalo, još sam dosta vezana uz materijalne stvari ponekad..ali eto...puževim korakom napredujem...i radim na tome..
Kažu da je jedna od važnjih deset zapovjesti ova „Poštuj oca svojega i majku da dugo živiš i da ti dobro bude na zemlji"...

Micko said...

E moja drugarice sa sjevera.Hvala sto si se sjetila i mene,pa i moje problematicne mame.Ona mi je njveci problem od svega drugog.Do sada seizredalo 14 zena koje su spremne da je paze ili za platu ili da im prepisem stan poslije njene smrti.Ona se dobro napije,pa se posvadi i istjera zenu iz kuce.Nece u staracki dom jer kaze da se tamo umire.Nece nigdje i nista,ali samo dajpare.Koliko god ja posaljem nije dosta.Da neko od 85 godina moze danas popit litar alkohola i 10 piva malo ga ima.Ja ne mogu ni trecinu.Svi doktori su je odjebali jer dolazi mahmurna da joj daju infuziju.Nije bolesna po nikakvom osnovu nego dobro bezobrazna.Raskidao sam 14 ugovora do sada sa raznim zenama dobrotvorima.Nije meni zao ni dat ni platit,ali niko ne zna sta hoce.Ima tamo rodbine cak i u nekim ministarstvima koji mogu cuda napravit.Nista ne pali.Samo palim ja sto saljem 6000 kuna mjesecno i opet malo.
Ja znam da svak misli i govori sve najbolje o svoj majci,ali ja ne mogu lagat ni sebe ni druge.Ako postoji neki recept da joj pomognem kazi.Moji rodijaci kazu da je najbolje rjesenje kupit kamion rakije i kamion pive i ostavit pred vrata pa da crkne pijuc.Ja stvarno ne znam sta je rjesenje.
Hvala jos jednom.

Marijan said...

Nisam se mislio javiti, samo da pozdravim ODOZGO_77!
Evo ja i žena se bavimo humanitarom - volontiramo oko sebe!

dalibor bilic said...

Uh dobrih komentara ,a ja prico samo o kosarci.
Sto se Darke tice ,mislim da nema Bosanca na visem ,,nivou,, od njega ,-62 sprat.,,Ozgo,, se bolje vidi.Da mi je onog Cmoreta popet bar na 31, uso bi u Ginisovu knjigu rekorda ko prvi Srbin u Svemiru.
Lijepo je vidjeti i ovu ,,orginalnu,, Ozgo.Nema je dugo ,pa se onda raspise,fali joj ovo ,fali joj ono ..
Samo Micko moze napisati ovako istinitu pricu i to bez obzira koliko ga ,,kostala,,Dovoljno ga poznajem ,
Ja mislio onaj Hasim Francuz ,kad on Slovenac,An pak zegre na Seno.
Nasmija me Marijan .Mislim nisam se ono grohotom smijo ,al jest sega ,
Rajska i dalje ,,vjeruje, Ok,

ODOZGO_77 said...

Veliki pozdrav Marjanu i u njega zeni

@ Micko
volila bih da ti mogu dati savjet za tvoju majku ali to je tesko,jer mi smo svi unikatne osobe i tu formule nema.

Vidi se iz tvoje price da si sve pokusao i nije uspjelo.

Vjerovatno ozda tvojoj majci treba LJUBAV - kao i svakom ljudskom bicu !!??

Moj otac je ostao udovac i bilo mu je veoma tesko biti sam.Pio je i unistavao sebe.
Onda je u 73 godini zivota sreo LUCU [ takodje udovica]
srecu njegovog zivota, zaljubio se.

Ona je 8 godina mladja od njega. Pitao je da li zeli da zivi s njim?
Ona je pristala pod uslovom da on prestane piti.

Od tada sretno zive i ljubavi i veselju.Znaci vec 12 godina on ne pije, ona se brine za njega i milina ih je pogledati.

Luca je nas ANDJEO koju svi vole i obozavaku a moj tata najvise.
Taj andjeo moze da prica ufffffff, ali ako je to jedina mana, onda ona mane NEMA!!!!!

Micko , posto si sve probao i nije uspjelo
Mozda bi trebao naci muskarca - mladjeg od nje koji ce je paziti i maziti.
Naravno mora se i njoj svidjeti.

Eto to ti je moj savjet ili je dovedi meni u Kanadu (-:

veliki pozdrav svima vama
i do citanja

Darko said...

Hashime, neznam jel kao Djokoviceva mama, ali tako mi Goranov burazer Zoran rece pricajuci nasim akcentom, a ne slovenackim. Rekose da idu kod dede u neko selo kod Karakaja redovno, pa smo nastavili o protjeranima, pa do Srebrenice prica otisla. Uvijek se o ratu sa Balkancima zavrsi, a u Balkance i Slovence ubrajam, a ne o finim stvarima kao sto je kosarka. Micko, ja imam u Sarajevu tetka udovca koji godinama radi za strance u Butmiru, ali poslije posla i vikendom je nezalost pjano, dok se ujutro pred posao ne otrijezni, pa nikad dosta para. Milion stvari je pokusano, ali nema tu velike pomoci, to je kao kladjenje ili droga. Sreca je da kod nas ima sluha za takve, familija je uvijek na ispomoci ako zatreba, a u ovom sistemu gdje nema dusevnosti i brige za ljude bi takvi bili na ulici kao taj Nusret.

Čole said...

Šta vo bi narode?! Koji komentari! Šta komentari, komentarčine! Odavno vako ne bi. Hvala vi iz sve snage. Ja sam u fazi selenja. Najgora faza mog života. Ako preživim, eto i mene. Ako vako nastavite, biće opet kao prije. Ali nikad više kahvić, ono kad je Skenderija bio šef sale i izbacivač, ha,ha,ha... znao sam da je Ozgo prva liga ali da je vako dobra, ma ni sanjoooo! Pravo otkrovenje. Micko ni malo ne zaostaje. Malo stilski, cccsss, ali zato iskrenošću narađuje. Ovo bi bilo neponovljivo, samo da ne bi one priče o košarci, cccccsssss!
Pozdrav svima!

dalibor bilic said...

Cuj seli.Hm ,novi momenti.
Sumbulovac ,,,, Ne vjerujem .Jes da se gore osjeca bolje ,al ipak mislim da nije bas toliki Srbin
Kursumlija ,,,, ili Sabac ,,, ne vjerujem ni to .Jebo bit Srbin medju svim Srbima
Da se ne zeni slucajno.Ova varijanta je moguca ,mada je u nju tesko povjerovati jer ako se zeni valja i bracne duznosti ,medju kojima je i sex ,ponekad obaviti,Ovako dok ,,fura-zabavlja se,, moze uvijek naci ispriku.Ko boli ga glava i ,,sutra cemo,,

Anonymous said...

Super da se raja probudila s komentarima.

Dalibore, vidis da je tvoj blog terapija mnogim.

Chole, rekoh ja nedavno da ne pripadas u Sarajevu. Nije valja u (i)stocno Sarajevo da preseljavas? Umjesto da mjenjas ime u CIPSu I ostanes gdje jesi kad je vec zagustilo, sto je kudikamo lakse.

Gdja Odozgo, super to za volontiranje, svaka cast, I ja sam nedavno poceo dva puta sedmicno po 3 sata isto volontirati sa drogerasima I ex drogerasima koji se pokusavaju odvikavati ili imaju naznake relapsa, tako da smo takorekuc kolege uz stovanog gosn Marjana volontera, I super mi je kad nekom mogu barem pomoc rijecima, iskustvima, jer jebo pare kad se svjetovi ruse.

Skolski, ti bi samo o basketu, jebo te basket, a to za nemogucnost odvikavanja od poroka nisi u pravu. Od alkohola se najlakse izlijeciti - islamom, haha. Nego, slao sam ti poruke, dvaput su vec bounced back, pa posalji mi novi broj telefona da ne gubimo konce.

Micko, 100 zena, a nijednom da si pokusao s muskom rukom. Mozda bi dobro bilo da nekako spojis Choleta s starom majkom, pod uslovom da u medjuvremenu stvarno ne preseli u (i)stocno Sarajevo I pusti bradurinu. Zadnja je prilika da ostane u svom na svom I ako treba I promjeni ime. Ocigledno je starica usamljena, mogla bi I ona malo kod njega u Rajvosa, da budu I tamo I vamo, tako snow birds rade na Floridi i ovdje u Californiji, a Chole bi sa 6000 kuna mjesecno procvjetao, sve doveo u red I prestala bi piti 100%. On je ribar ionako pa ce mu prijati more, ima iznad Biokovo kad zimi budu dole ako mu bude nedostajala Romanija, a u Europskoj Uniji jelte ime I prezime nisu bitni, bio Ljubo ili Meho. Nije bitna ni razlika u godinama kad je 6k kuna u pitanju, a I ti bi nekog mogao zvati skajpom ko sve zna iz prve ruke I pitati "babo, deder reci pije li?".

nesloga

dalibor bilic said...

Ako je bar djelomicno tacno ,da je ovaj blog ,,terapija,,mnogima ,mogu samo da kazem ,,to je too ,, i da ne dobih nikad veci kompliment.

rajskadjevo said...

Ja sam zaboravila napomenuti da volontiram već dvije godine i pokušavam onog Galeba odviknuti od ganjanja udanih žena...ali ne znam što ću s njim jer mi je jučer rekao da on nije nikad volio nikog...beznadežan slučaj ali ne odustajem...

Micko said...

Pusti Djevo Galeba na miru.Zna on sta radi.Udane i udavane imaju iskustvo i ne treba puno molit,trosit,i obecavat.Pametan kao da mi je rod neki.Samo ti volontiraj dok ti ne prisjedne.Ja osjecam da ces mu i ti dat onako volonterski.Pa zar nije zasluzio poslije tolikog truda.

ODOZGO_77 said...

@ Rajska,
to je tako divno od tebe da ulazas svoj trud i vrijeme da Goluba izvedes na pravi put
ali mislim da ulazes svoju dragocijenu energiju na pogresnu stranu.

Ako je Galeb zatrazio pomoc i treba pomoc onda mu pomozi,
ali u ovom slucaju mislim da je krajnje vrijeme da shvatis da on u stvari ima FUN!
Njemu je lijepo dok ih ganja, njima je lijepo kad mu bjeze a vjerujem da poneku i stigne uhvatiti...

Mozda bi smo se trebali vise fokusirati na ljude koji traze i trebaju pomoc?
a mozda i grijesim.

@ nostalgija
svaka cast sto nesebicno volontiras , to treba pohvaliti!!!


Evo jedne price...
imam neke prijateljice koje ne vole Angelimu Jolie
a ja im kazem da toj zeni treba skinuti kapu.

Ona moze svije slobodno vrijeme uprazniti na milion raznih nacina ali je ipak odlucila da se
posveti humanitarstvu.
I kad vidis koliko je djece usvojila,
UZMI TI TUDJE DJETE I CUVAJ ga samo 24 sata, PA CES VIDJETI KOJE SU TO ODGOVORNOSTI.

Ljudi su veoma brzi kad trebaju da nekoga osudjuju i mrze, a veoma im je tesko da shvate
da nije lako baviti se humanitarstvom i da za to treba ljubav i veliko SRCE.

Izvinite ako sam bila dosadna
veliki pozdrav svima koliko vas ima

rajskadjevo said...

Ma nije baš da ulažem nešto previše energije u to..haha...trebalo bi da, ali onako kad ti dolaze situacije u životu spontano,,,onda se primiš toga...ovako dok njemu čitam bukvicu odmah se prisjećam nekih stvari koje su dobre i za mene,,ne,,hehe,,,,odmah i sebi radim psihoanalizu..
Micko ne pričaj gluposti...ja imam kriterije malo više nego ti...prije bi ti spavao s njim nego ja..eto takve su šanse da se to dogodi...

Marijan said...

Kada je došao na dužnost prvog veleposlanika RH u Sarajevo, nađe čovo u nekim svojim izvorima da negdje pod Špicom živi jedna stara Muslimanka, obrazovana žena koja je radi svoga "velikog" hrvatstva mnogo ispaštala za vrijeme prošlog sistema.
Zaduži jednu ć. sestru da je pronađe i pomogne joj koliko može, a on sam joj je slao svaki mjesec 100 DM.
Starica je živjela kao pustinjak, svuda po kući gomile smeća, a desetak mačaka koje su se slobodno šetale po kući činile su joj gotovo jedino društvo. Odlazila je ć.s. kod nje povremeno, pomalo joj pomagala i donosila hrane. Jedne prilike skrenula joj je pažnju na nehigijenski način života:
- Ne dozvoli bar mačkama da skaću oko suđa, hočeš li se inficirati?
- Slušaj sestro, ako ćeš mi pomoći nemam ništa protiv, a u moj naćin života se ne petljaj... što se tiće mačaka, neću se ja inficirati od njih nego od ljudi!
---
Nakon par godina, upitam sestru šta joj je sa Hrvaticom?
- Ma pusti je, premazana je svim mastima, prilagodila se trendu! Više je ne obilazim.
Od ovoga je prošlo petnaestak godina.

Čole said...

@ Odozgo
Glede volontiranja, BiH je zemlja, u svijetu bez premca! Ja hranim ptice i u tome uživam, ako se i to može podvesti pod volontiranje. Pse i mačke tjeram, jer su mi razjebali brak. Imao sam dva psa i čopor mačaka. Zavoli se to i kad uginu, tuga. Rekao sam, nikad više! Sem toga, to su preozbiljne obaveze. U ratu sam vozio veterinaru, na biciklu, jednu macu koja se porađala, pa se mače zaglavilo. Sa Bjelava do Stupa (3km), gdje je bila ambulanta, trebalo je proći nekoliko veoma opasnih mjesta. Na stranu što smo dali zadnju marku, već je to bio i ozbiljan šok, dok sam čekao ishod operacije. Ove divlje mačke i psi se uzbezobraze, pa ne možeš smirom jesti. Broje mi zalogaje pa mi prisjedne svaki zalogaj. Ponekad mi neko od gostiju i zamjeri, kaže da sam nehuman. A humanost je širok pojam. A to što ti Odozgo radiš, veći bi ti sevap bio da im daš nešto da se ne muče, ccccssss!
Ili Rajska, ako bi stvarno želila pomoći tom fratru, najbolje bi mu pomogla kad bi mu dala. Vjerovatno bi mu se tada ogadio seks zbog tvoje „vatrenosti“, ccccssss.
Razmišljam, kako bi se moglo pomoći Daliboru?! Ništa pametno mi ne pada na pamet, ccccssss!

dalibor bilic said...

Potrefi i ovaj ,,Cmore,, ponekad,Cuj ,,zgadio bi mu se sex,, a razlog nije bitan hahahhahaha Jovandicu sjedi 4 minus,

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...