Monday, May 30, 2016

Memorijal Dej

Volim ja  plaze ovde  na Floridi ,bez obzira ,sto svaki pomen ,na plazu ,asocira ,E  kake su kod ,,nas,, plaze bile  i da ,,borovina ,, ubija mirisom,Ovde na plazi nista ne mirise  i ako nesto nosom mozes osjetiti  su izduvni gasovi  auta ,parkiranih na pjesku ,skupa sa ljudima ,Bio sam veliki protivnik  ,,auta,, na plazi  dok nisam svatio dvije stvari.Nije to da Amerikanac ne moze ni u WC bez auta  nego se radi o tome  da Amerikanci nose toliko  toga  na plazu ,da bi im trebalo pola dana  da sve to prinesu ,a pola ,da poslije i odnesu .Ovdje je odlazak na plazu ,,kult,,a kako uz njega  obicno ide i ostala ,,skalamerija,,od lezaljki ,suncobrana ,frizidera , auto je najbolja varijanta Vidio sam juce kako cojk iznosi iz auta punicu na plazu.,a kako znam da je punica.Lako,Trehno je u pjesak,.Gledam  ,njih trojca ,odrasli ljudi ,napravili  dvorac od pjeska ,toliki ,da samo ubacis  ves masinu i princezu   i da stanujes.Lijepo stvarno .Od alata ,prave lopate ,motike ,krampe,Valja ovo ponijeti.E sad zamisljam sebe  kako pitam : Zeno jesil ponijela  ,,krampu,,ili nam ne treba , Mislim hm , ,valja se sjetiti,Ja i  naocale zaboravim ,

Ulaz na plazu je besplatan ,Ljudima,Autima nije ,Ove godine  za ,,ljubimca na plazi,, 10 Dolara.Od tih 10  se placaju i ,,spasioci,, i  odrzava plaza ,sto je daleko bolja varijanta ,nego nicije plaze bez popratnih sadrzaja ,od kojih je samo  borovina besplatna,

Danas je  Memorijal Dej , dan kad se svi sjecaju  onih sto su im omoguclili  da ovaj produzeni vikend provedu na plazama,Ok ,Eto i ja sam se sjetio,

Dajtona  bic mi je najbliza,Nesto vise od pola sata voznje  i pobjeci od  ovogodisnjih rekordnih 40  u hladu,U Dajtoni je  na plazi uvijek  guzva,Tu idu oni ,sto to vole ,Tu idu oni ,sto hoce da  ,,vide, i sto hoce da ih se vidi,U Dajtoni se ,,pare, oci na sadrzaje  kupacih kostima,u raznim bojama i sadrzaja i kostima,United  color of Dajtona,

NJu Smirna je svega nekoliko  milja daleko ,ali su plaze spojene  i tu i slijedecih  dvadesetak ,je nesto mirnije mjesto.Kombinacija ,ali i manje izbora ,a onda Ormond Bic , e tu sam juce bio i  Flager bic ,pa Plam Cost,

Ormond Bic je  mmalo mjesto na obali  Atlantika ,a kad bi zelio  da vam ga  priblizim ,onda je Ormond ,onaj gradic , iz  filma Ajkula , 1,2, i 3 , i zivot u njemu  je isti  ko u tim  filmovima ,kad ajkule ne jedu ljude.Znaci imju i  Mc Domaldse i  ,,Mol,, i Home Depo i sav smisao  ostalih   slicnih gradica ,stim sto imaju i Okean.U ostalom ne dolazi u Ormond niko zbog Home Dipoa ,nego zbog  Okeana,i plaza uz njega.

Na Ormondu ,mozes naci ,,svoju ,,plazu  i da ti je prvi  komsija  pedesetak metara daleko,Da te niko ne gleda ,ali i da nista ne vidis,Temparatura ,okeana je  25 Celziusa  a valovi  visoki  po dva metra i jedini nacin da se  malo kupas je da ,,surfas,,  ili da stojis u vodi do pojasa ,pa te val trehne i izbaci u  pjesak plicaka,E to sam radio.Namlatili me valovi ,,Ko Vlaha u kupusu,, Jel se ono tako  kod nas  govorilo.Nisam  ovolike batine dobio od 92, kad su me na pijaci  Ciglane  namarali ,,branioci grada ,oteli pare i poslali me u 100 picki matera ,,Bobanovskih,,

Danas  je  Memorijal  dej ,eto i ja se sjetio  ,nekog ko me banio i omogucio ,odnosno doprinjeo ,da  sam tu gdje jesam ,Izmedju ostalih.

Ovaj dio Okeana ,izmedju Dajtone i  Palm Kosta je  ucrtan i  u svim kartama ,onim koje se bave ,ajkulama ,kao mjesta sa najvise  napada  morskih  cuka , na ljude u Svijetu.Juce nisu lajlae i ujedale,,Mozda zbog ovih valova.Gdje ces  nekog ujesti u valu od 2 metra,Ne mozes ga nanisaniti.Tamam ga ti fokusiras  a val ga baci  deset metara.

Volim ja ove plaze na Floridi ,a i borovina mi ne fali puno,a ajkula ima i u Sarajevu ,a Memorijal Dej je ok ,da se sjetis ,da odes na plazu ,da se sjetis ,kad si  dobio zadnje batine ,a da nisu od valova,da je faza ,,bobanovac,, zapravo ,prduslov  ,clanska karta da postanes Amerikanac  i da je zapravo sve toliko nepredvidivo  i da pobjegnes od tamo,  da te ne  ubiju  ili zakolju ,a da te  u Ormond bicu  pojede ajkula.

Svega se covjek sjeti ,a kad ima povoda -Memorijal dej ,narocito.Zaboravit mozes i bez praznika.

4 comments:

Marijan said...

Čuvaj se, nemoj se prehladiti ili vruć vode napiti, a ima i ajkula...
Ima ih i kod nas, ima ima... 'fali more, drž' se kopna!
Nama đaba i more i kopno... s*ebaše nas ajkule!

Marijan said...

Nemoj ništa slabije od hladne pive... na vrućini terapeutski djeluje!

Čole said...

Ne treba ti ultrazvuk za razbijanje kamena u bubregu.

rajskadjevo said...

Meni to nije jasno s tim morskim psima..kad ih ima, kad ih nema, gdje ih ima a gdje nema, ili ih svigdje ima, pa se ideš kupati ono po principu Bože pomozi ili se kupaš samo u plićaku ( valjda radi valova ni ne možeš dalje...) pa što ne ograde neku luku da imaš uvalu plažu i da se možeš kupati bez valova...

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...