Thursday, May 12, 2016

Zica

Davno sam prestao ,,pratiti,, Evroviziju.Procitam ko je pobjedio i eventualno  poslusam ,,pobjednicku,,Ni za  one sa ,,bivsih zajednickih prostora ,, nemam vremena ,tek ako se desi da pobjedi ,ko recimo Marija Serifovic ,prije nekoliko godina ,,obratim paznju,,Pojma nemam  ko je i dali je ,recimo, prosle godine  ucestvovala Slovenija ,makedonija ,Crna  Gora  ili Hrvatska ko je pjevo   i koji su bili..Tako je i ove godine.Za Bosnu ,znam ,da ,,ide,, ili ,,ne ide ,, a kad ,,ode,, kliknem da cujem ,sta su i ponijeli.

..E nek smo im rekli ,Ko ,,hin,, jebe,,Neko je ,,moro,,

Pa sad jel moro ili nije ,nisam siguran ,a  znam da to nije trebala bit  Bosna,Scenski nastup ,razlike u pjesmama su inace u nijansama,, u kome su  predstavnici Bosne ,pokazali Evropi ,sta oni misle o  bodljikavim zicama ,nakon cega je valjda trebalo da ,,stara dama,, padne na  guzicu  i kaze ,,bas ovi Bosanci imaju muda,, i onda svi glasaju za nas,

Dobro je inace da su ispali ,jer sam se bio prepo ,da bi u finalu ,scenografija mogla  biti ,kako madjarski policajac pendrekom tuce  sirisko djete ,a poslije nam Madjari na glasanju dali  maxsimalan broj  bodova,

Lako je bit budala ,al to niko ne vidi dok ne pokazes.Kako se samo Svedjani ili  Norvezani nisu sjetili  bodljikave zice  i kako to da je ,,Bosna,, postala savjest Evrope.Vrlo lako ,Prvo sto evropa nema savjesti ,a drugo ,sto je nasa preteska  i nikad nije bila ,,cista,, jer kako druacije protumaciti ,da ljudi koji dolaze iz zemlje u cijoj je utrobi jos pola miliona nagaznih mina ,bog zna koliko masovinih i pojedinacnih grobnica , u zemlji gdje slobodno seta  hioljade ratnih zlocinaca,u zemlji sa  desetinama hiljada silovanih zena , ,u zemlji  apokalipticnog politickog i ekonomskog uredjenja ,vide ono ,sto drugi ,,ne vide, i jos ,sto je i najgore,da bi sve to vec sutra ponovili ,al sa vecim iskustvom,,Pranje vlastite.

Dobro je sto smo ispali i lose je sto nam nije ,,svejedno,,,,Kad nam nije svejedno znaci da smo posteni,,A kad smo posteni ,svaka cast nasoj ,,ludosti,,To je reko Mesa Selimovic , ,jos u doba kad se  iz ovog nesto moglo nauciti ,a danas je kasno  i sve me podsjeca na  onaj modni krik ,natpis ,na majci ,gdje preko  velikih sisa ,pise ,,Ko je jebo ,jebo je ,Sutra se udajem,,,

7 comments:

Marijan said...

Meni je ono izgledalo kao pogrešan miting na pogrešnom mjestu!? Pjesma je tu sporedna, kao da su je ovi Europejci razumjeli.
Daj ba... više mi pun k.... žica, bradatih tipova i još koječega.
Vidjet ćemo kako će većeras Mickovi proći?

Marijan said...

Bravo za Mickove, a i za bivšu braću!

dalibor bilic said...

Koliko se meni cini ,jedino Marijan placa pretplatu.Za Mickove znam -Australija a ovo bivsa braca ,jel Rusi.

Kevrin potok said...

Tako je sa Euro-nacistima kad im se istakne njihova licemjernost. Kao Izraelci postaju. Od Zagija mali da nije peder moglo se i gledati, ovako zbog pederluka ja sam bojkotovao.

Anonymous said...

Dali, Dali,
Ljubav preko zziceeeee...mene podsjetilo na pok. Davorina Popovica.

Feniks

Anonymous said...

Eh jebiga sad Kevrin, prvo licemjernost spominjes kao negativnost zbog diskriminacije pa onda udaras po pederima sto je isto diskriminacija. Sto je nekad nas gazda na Hvaru govorio "nikad licimure oduciti od kritikovanja drugih licimura".

nesloga

Micko said...

Nasi pobjedise Evropu.Samo onaj jedan glas je napravio pobjedu Ukrajini.Cisto politicki radi Rusa.
Kevro je u pravu.Najveca posast danasnjice je pederski i islamski fasizam.Prvi traze da se djeca u jaslicama uce o homoseksualnosti,a drugi da im se po serijetu odobri vjencavanje curica od 8 godina.Kakav ce bit kraj vidjet se.Ja ne vidim ni jednog treceg fasizma.
Ako me pitate gdje sam bio ovih dana.U povjerenju da kazem da sam isao u lov na brambije ili divlje konje.Drzava hoce da im smanji populaciju jer sve unistise i pojedose.Pametan covjek otkupio ulov i salje sve u fabriku Wiksas koja pravi hranu za kucne ljubimce.To je ona hrana sto smo mi u ratu dobijali u nasoj drzvi.Vodio sam malu Anumariju jer je ona zeljna pucnjave.Dobijali smo po 500$ na dan i municiju.Posto se non stop pucalo mnogi su odlozili puske zbog prevrijavanja cijevi.Nalbolje su se pokazali Mauzer,Cz,Tika,Sako Zastava kopja Mauzera,a ostale nista.Najlosije su bile Amerike linepo nasminkane.Eto sad znate koju pusku treba kupit da se ne obrukas.Pobili smo mi tih brambija preko 1000 i opet idemo u akciju kad drzava zakaze sastanak.

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...