Thursday, June 16, 2016

Aligator

Jedna od prvih stvari koje sam ovde naucio je da na Floridi ne zive Krokodili nego Aligatori ,a razlika izmedju njih je recimo kao izmedju  Srbina i Bosnjaka ,Tesko se vidi ,al je ima,

Na Floridi zivi 20 miliona ljudi i 1,5 miliona aligatora ,uglavnom mirno ,sve dok se ne desi nesto poput onoga ,sto se juce zbilo  na plazi Diznijevog hotela  Grand Floridiojan ,kada je  aligator  iz plicaka vode pokupio i odnio dvogodisnjeg djecaka ,kojeg su poslije nasli mrtvog,

Aligator na Floridi nije domaca zivotinja ,ako ste to mislili ,ali nije ni baouk ,ko za sve ostale koji nisu iz Sansajn Stejta,Nije ovde tako rijetko ,a ni cesto ,da aligatora mozes naci u svom bazenu  ili kako spava ispred  tvojih ulaznih vrata ,pa te kosija ,preko puta tvoje kuice  zovne i kaze ,da ,,pazis ,, kad izlazis ,Ovde u Orlandu ima bar  10 hiljada jezera ,manjih i vecih ,gdje sigurno u trecini njih zive aligatori  i to i u centru grada,Obicno na takva mjesta postave upozorenja ,da se ljudi ne kupaju ,ali ima i onih ,gdje tih tabli nema ,ali sa malo floridskog iskustva  i letimicnim pogledom na  ,vodu,, bolje je ostati  sa strane ,nego provjeravati ima li aligatora u njoj,

Sve sto sam naucio o  aligatorima ,osim onog  opsteg ,bilo je  prilikom posjete  Gatorandu ,jednom od  parkova ,turistickih atrakcija ,sa aligatorima,Aloigator je  klasicni napadac ,uvijek gladan  i kad pojede cijelu kravu ,opet bi i drugu .Ne bira  cilj ,od ptica ,drugih zivotinja do covjeka i samo zato sto e gladan  jer drugi razlog nema ,odnosno ne brani se ili nije ugrozen.Kad ne juri za hranom ,jako je lijen i aliogator je ako niste znali ,jedna od najglupljih zivotinja ,jer kazu da nikad i nikome nije uspjelo da ga  imalo istrenira,

Gledan sinoc CNN i  izvjestaje  iz Orlanda ,povodom  tragedije iz kluba Pulse , na koju se dovezo i ovaj napad  aligatora  u Dizniju ,Dosli ljudi sa jednim zadatkom ,a dobili dvije teme.

Sjecam se i prije  nekoliko godina ,isto ovde u Orlandu ,aligator  napao  covjeka ,pored jezera ,uhvativsi ga za nogu ,sto i nebi bilo tako cudno ,da taj isti nije i bio medju  necijim nogama ,odnosno u tom trenutku ,vodio ljubav  sa djevojkom i to jos ljubavnica ,a ozenjen bio , ,a noge  mu bile  do pola u vodi.Ne znam u kojoj je bio fazi ,kad ga je aligator povuko u vodu ,ali ne vjerujem ,da je ovo prvo zadovoljstvo ,imalo snagu ,da nadjaca bol i strah  ovog drugog.Ko zna mozda i jest ,al osto je ziv i vjerovatno vise ne ,,jebe,, pored jezera,Neko rece ;Bog ka kaznio ,aligatorom,Hm ,mozda ,Prvo ga nagradio a onda ,,,,ko ce razumit , bozija posla,

Inace napad  aligatora na covjeka nisu tako  cesti ,pa nesto poput ovoga  u Dizniju ,kad se desi  potegne temu  sigurnosti od  aligatora  i aktuelizira je na nivo  opasnosti ,covjeka od  covjeka,

Ako mene pitate ,ja se i dalje vise  bojim ljudi nego aligatora ,ne zato sto sam  se naviko na njih ,nego ,sto jos ne mogu raspoznat  Krokodila i Aligatora ,a razlika vam je  ,nesto poput recimo Srbina  i Bosnjaka  ili Hrvata ,a vidis je tek kad te napadnu.Innace su isti,

Sto se tice nas ovde na Floridi ,ne treba da se  brinete ,sve dok je odnos ,jedan  naprema dvadeset u korist nas ,dovoljno da se ubijamo medju sobom ,a aligatori ce nas ostavit  na miru, ,Pametniji popusta,

13 comments:

Čole said...

Znači, aligatora ćeš poznat po fesu!?

dalibor bilic said...

hm a krokodila po sajkaci .Colek sjedi jedan .

Hashim said...

Citam Kevrin posljednji komentar :" radiklanog vlaha ".Dobar komentar
apsolutno neislamofobican.
A nesto sam kratko razmisljao i dosao do jednostavnog zakljucka
Jebite se svi!

Marijan said...

Huu, *ebote, koje zvijeri na blogu - krokodili, aligatori, Srbi, Bošnjaci, Hrvati, Vlasi... nije čudo što nas Hašim od*eba.
Ovo mu ga dođe k'o virtualni safari... a tek što ujedaju ako se ne paziš...

dalibor bilic said...

Uh Senin ,Ok ja ne znam za ostale al cu se potruditi,

Anonymous said...

Kevrin, nabijem te na kurac! Kad vec ides djonom, mozda da I ja predjem u pedere na silu. A ovo islamofob I radikalni vlah nije sve, I glupan, zaboravio si I to, koji se za takve radikalne balije borio. Nisam mogao biti gluplji, ali sta sad da se radi? Pa kad kazu da su bolesnjaci merhametli narod, jebem ti zivot...

nesloga

Čole said...

Hašim Beže, šta ti ba bi?! Šta si to pročito a da ranije nisi znao? Bez Nesloge ovaj blog bi prnuo u fenjer, bez obzira na njegovo inkliniranje pederima. Što se Kevre tiče, mislim da i on svojim prilozima blog čini zabavnijim. Ljutiti se na Kevru, bilo bi isto što i ljutiti se na 95% Bošnjaka. Teško da bi se mogao naći tipičniji uzorak Bošnjaka od našeg Kevre. A za razliku od Kevre, meni je najbitnije da je čovjek kvalitetan. A kojoj vjeri ili narodu pripada, najmanje mi je važno. Ipak, ne mogu reći da mi je baš sasvim svejedno. Evo danas mi rade majstori iz Visokog, Muslimani. Niko ne pije, Ramazan je. Dođe šofer sa tucanikom i cementom, ja se obradovah da imam skim popit pivu, kad ono i on Musliman, jebajiga!
Žao mi je Kevro što ću te razočarat. Ja ti nisam otišo iz Sarajva, niti ću. Meni je Sarajvo samo pola sata od moje nove kuće, pa sam sada češće na Čaršiji nego kada sam stanovo na jebenoj Breki. Raja mi ostala ista a evo stičem i neke nove prijatelje. Koliko ja vidim, sada je mnogo veći jaz između Muslimana i balija, nego između Srba i Bošnjaka.
A kako prepoznati Muslimana-Bošnjaka od balije? Ništa lakše! Pa Muslimani Srbe zovu Srbima a balije ih zovu četnicima i pravoslavcima. E sad je na vama da se sjetite nekog Muslimana koji Srbe ne zove četnicima.
Nešto kontam, šta je gore? Imati za komšiju Muslimana ili kao Dalibor, aligatora? Cccccsssss...

rajskadjevo said...

Hashime ja ću isto poslušat tvoj savjet, kao i Gazda..ali meni će sigurno biti bolje hahahahaha.......

dalibor bilic said...

Cmore ,da ti to ne gradis dzamiju na Sumbulovcu ,Ti ne znas sta je ,,gore, al zato ja znam sta je bolje .Aligatoru prednost u odnosu na nacionalistu.
Ko ovu Rajsku tesko ,,nagovorit,,Sreca pa onaj Hasim ne rece ,,jebite se svi 3x ,, ovako se mozda i uklopim,

Hashim said...

Medjusobno se jebite. Izdrzljiviji ste od tri puta , ne brini.

Marijan said...

Aaaa... *ebena Hašima...

dalibor bilic said...

Nemoj majke ti samo medjusobno,Sve moze osim medjusobno,

Micko said...

Svaka cast braci Hrvatinama.Neka su pokazali svijetu da su bas stoka sitnog zuba,kako ih je zvao njihov prvi i omiljeni predsjednik.Bio je u pravu i trebaju mu napravit jos 800 spomenika.Jebo sve arapske mudjahedine koja su Hrvati stoka,a Europa ih primila u narucje.Jebo i Europu kad nije razlikovala zeca od magarca.Za izbacivanje sa eura spremni stoko sitnog zuba.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...