Sunday, June 26, 2016

Tales

Znate li vi uopste sta je fudbal.To je iga  u kojoj je poenta  postici go, i to nekoliko  njih ,bar jedan vise od protivnika ,a tom prilikom zabaviti gledaoce  pokazavsi im  umjece  baratanja loptom, i vjestinu 11 igraca,individua,  sklopljenih u jedan tim,kojima je cilj  nadigrati protivnika  i biti bolji u svim elementima  igre ,ciji je krajnji rezultat pobjeda,

Gledao sam juce 3 utakmice ,ne znas koja je ruznija od ruznije,Dosadno ,monotono ,jedan ili ni jedan go,Treneri filozofi,Taktike,Tales.  Sokrat.Moze li i jedna taktika ,razvaliti tim koji dobro igra,Naravno da ne moze,Jeste li gledali Argentinu i Cile ,Das ljudima looptu i igraju,Ko zna zna,Mozes li Mesija , zaustavit taktikom,Ne mozes.Mozes li taktikom  pobjedit boljeg.Ni to ne moze,

Nisam do sad na ,,evropskom ,, gledo ni jednu utakmicu ,da poslije kazem ,,E jest bila dobra,,a kako stvari stoje i necu,Najgore od svega je to sto se puiblika  navikla na ovo ,pa dodje da vidi ko ce pobjediti ,a ne da uziva u igri,Osim  trenutka kad neko slucajno da ,,go,,  puni stadioni ovaca  ,prezivaju,Nece  ovako los  fudbal  unisiti ovaj sport ,ali hoce  gledaoci ,,jer pristaju  na prevaru i kojoj i sami  ucestvuju.Zasto ljudi idu na stadione ,kad ono sve sto valja u 90 minuta ,sanse ,golovi ,stane u 30 sekundi sportskog pregleda,

Znate ko je Miroslav Ciro Blazevic.Trener,Sto godina je oko fudbala,Da je samo sluso i gledo ,sve ovo vrijeme ,ima sta i reci,E juce je ,,Ciro,, u  nekom intervju ,rekao da je Portigal kupio  utakmicu protiv Bosne u kvalifikacijama za Euro 2012 godine ,Izjava  je ,,prosla,, neubicajno ,,mlako,,Ako je Portugal kupio utakmicu ,neko ju je moro i prodat ,a kako  su igrali protiv Bosne ,nisu je mogli prodati Talijani,Mozda je razlog ,da je proslo 4 godine  i koga to jos briga ,sta je tad bilo i sto ,,Ciro,, ako vec voli istinu ,nije to rekao ,kad je trebalo,Ovo me jako podsjeca ,na neki dan donesenu odluku  Medjunarodnog Olimpiskog  komiteta ,sto je oduzeo  zlatnu medalju  stafeti  Jamaike ,zbog toga  sto je jedan clan bio pozitivan na dopingu i dao je  drugoplasiranim ,Ok sve bi to bilo   dobro ,da se iko sjeca  ,ko je bio drugi ,ko treci ,a ko cetvrti ,koji je sad  dobio bronzanu medalju.Hoce li se ponovo  organizovati  dodjela medalja i sviranje himne,

Ako jos volite ,,pravi,, fudbal ,pogledajte veceras  utakmicu Argentina -Cile ,Nema tu taktike i kupovine,Das im loptu i ljudi  igraju,a publika uziva,

Tales i Sokrat su bili filozofi ,a ne fudbaleri .Nek tako i ostane ,bar dok je lopta jos okrugla,

8 comments:

Kevrin potok said...

Ja evo vidjeh da su i oni 0:0 odigrali. Hajde da je Mesi dao gol iz penala barem nego 3 metra preko gola pucao. A to za prodaju Portugalcima me ne bi iznenadilo.

dalibor bilic said...

Nisam ni ja bas odusevljen finalom.Ocekivao sam vise,posebno od Argentine,Penali su cista ,,lutrija,,
Mene vec dugo vremena drzi sportska paranoja .Ponekad mi se cini da je sve namjesteno.
Nego sjetio sam se ,kad se nekad igralo ,,na male,,Uvijek ,,do 6,,rijedze do 12,sto je znacilo da onaj sto zeli da pobjedi mora dati 6 golova u neodredjenom vremenu,Mogla je ,,tekma ,, trajat i 10 minuta i 2 sata,al moras dat 6 golova,Mozda je ovo i formula za neki buduci fudbal ,da nebi bilo nula -nula i penali,Recimo ,utakmica se igra do 3 ili 4,Mislim da bi bilo zanimljivije ,

Anonymous said...

Je li ono Tales bi prijavljen u Miletu?

Anonymous said...

Jebo fudbal, ubit se od dosade gledajuci, ako bas sam ne igras. Ja ko budala izletio lovu u Brazilu da gledam nase pretprosle godine, samo za hotel dao vise od 4000 reala jer je sve bilo prebukirano, I odmah nakon par minuta neki nas hairlija dade autogol, pa svo uzbudjenje splasnu za sekund.

Jos sam po belaju poveo na tekmu I prijateljicu koja je lokalka ko avion I bila nekad dobra s mojom bivsom, pa sam je kao nesto muntao ti noc, a I njenu najbolju jaranicu, platio im karte za tekmu, skupe vecere prije tekme I koktele poslije, I siroma' nisam ni umocio ko covjek na kraju kad su skontale da nisam vise singl. Nevjerovatno da me sad gledanje nikako ne privlaci, a Zeljine utakmice nisam propustio od 1983. do rata.

nesloga

Micko said...

Pozdrav iz interesantne Mongolije,uz jutarnju kahvu.Nije ko Hawaii i Majami,ali super je,i dobro placa.Sve vise volim ovu zemlju i ovaj pisteni narod.

Anonymous said...

A navijanje je nesto posebno. Tisuce grla u horu vicu U U U U U U. jebote kad bi nasi nako povikali dobili bi 100godina zabrane i milionsku kaznu. Jesil gledo..? ako nisi fakat si propustio nesto fenomenalno, jer bilo je bas kako ti rece, das im loptu i ljudi igraju. Dok je vakih ima nade za nogomet.

rajskadjevo said...

Ne znam ja za vas, ne znate se zabavljati i to je to, sve vam smeta, te ovo te ono..ovaj moj je uživao..a ko ide radi toga da nešto umoči a ne da gleda utakmice i razgledava krajolike sam si je kriv..hehe...

dalibor bilic said...

Zanimljiv komentar ,,anamonimusa,, Nisam bas cuo da vicu UUUU nego Hhuuuuu sto i vama niko nebi zamjerio ,odnosno da ste samo ubacili jedno slovo ispred recimo ,,M,, Kako bi dobro stajalo,Svi kockasti ,iz tisucu,, grla Muuuuuuuuu

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...