Sunday, June 19, 2016

Father day

Kako se ono kod nas  govorilo..Otac kolac ,,Ako je suditi ,a vjerovatno ,jesu ,po broju  jednog roditelja-oca , koji je  raznim povodima ,napustio svoju djecu ,a ciji je broj  puno veci nego ,broj majki ,ova opaska ,ima mjesta ,ali ako mene iko pita ,od svih ,,uloga,, koje mi je zivot namjenio ,najljepse se osjecam ,kao otac  u ostroj konkurencii , sina ,brata ,rodjaka ,prijatelja i ,,,,

,,Dan ,,tata,, oceva je ,odma tu ,,iza coska,, poslije dana majki ,za sve one koji su imali srecu ,da odrastu uz oca .Ja nisam bio medju njima  i nisam bio u poziciji da ,,volim ,, ovaj dan ,a sad kad sam u situaciji ,da budem njegov   ,,objekt,,svatam i njegovu velicinu.Sretni su oni sto mogu slavit  dan majki  i dan oceva ,

Volm  ,,fathers  day,, puno vise nego  recimo neki dan  oslobodjenja od ovog ili onog ,dan drzavnosti ove ili one,Bozic ili bajram ,ovaj ili onaj , ,Lijepo se osjecam kad me zovnu ,,tata,, ili cak i imenom ,jer sam nisam imao srecu ,da nekog tako zovnem .Koliko je ,,iozgubio,, pojma nema  i svi oni drugi ,sto nikad i nece znat.

Jebi ga ,ode na tuzno ,a nisam htio .Mi danas  idemo  na rucak,Djeca placaju ,To je lijep ,,filing,, ,da su stala na svoje noge ,da im ti jos ,,trebas,, ali da mogu i sami,

Ma znate sta.Meni je ,,,dan oceva ,, najvazniji praznik ,,,Uloga,, zivota mog, 


1 comment:

Čole said...

Pa sretan ti Fhater dan junače! Kratka ali simpatična ti ova pričica.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...