Tuesday, June 14, 2016

Ovo je moja kuca

Svi smo mi ,ipak i na kraju, ,,lokalci,, u mozgu bez obzira sto nas nekad ponese  i van ,,granica , da se identifikujemo i sa onima ,negdje daleko i u dobru  i u zlu.Kuca je kuca,bez obzira kakva bila ,al tvoja je .

Nije mi ovo prvi put da se susrecem sa zlom,Za  vise od dvadeset godina zivota ovde proslo je pored mene ,slicnih dogadjaja  na koje covjek reaguje uopsteno ,sve do trenutka dok ti to isto zlo ne pokuca na vrata.Sjetio sam se 92 . Sjedim sa prijateljem u restoranu u Sarajevu i na  tv gledamo  pocetak rata u BiH i kako gori rafinerija nafte u Bosanskom brodu..Ko da je 3  hiljade milja daleko  u nekom drugom svijetu ,koji nikad nece doc ,A hoce,Svu tezinu boli osjetis tek kad tebe licno zaboli ,kad te se pocne ticati .Sve dok prolazi pored tebe ,pa radilo se to i o prvom komsiji ,je ok ,al kad postane  ,,blizu,, mjenja stvari.

Nocni klub ,,Pulse,, je na drugom kraju grada ,prosao sam pored njega nekoliko puta al nikad nisam  ulazio. sto ne znaci  da i nebi  sticajem nekih okolnosti,Recimo  pozove te tamo neko na proslavu rodjendana ,koju organizuje za svoje djete ,koje  je ,,gay,,Da mao pojasnim ,Pulse jeste  klub ,,Gayova,, ali bar 30 posto  posjetilaca nisu  lejzbejke i homoseksualci ,nego dio grupe ,koja dodje  u drustvu ,u kojem su recimo od njih 10 ,samo dvojca pripadnici.

Ovo je nastavak price  o tome ,kako je sve ,,opste,, i nicije  ,a kako  sve postaje  vazno ,kad  je ,,licno,,Mogao sam biti u tom klubu,Zasto ne,Tu je moglo  biti mojih prijatelja ,ljudi koje znam .

Orlando je moja kuca.Kad  dirnes  Orlando ,dirnuo si i mene ,bilo ko, jer ako ti ne pravis razliku ,ubi sve , zasto bi ja to radio,Zasto ja  da budem ,,dobar,, kad mi cinis  ,,zlo,,Nisam u stanju svijesti ,malo ih je takvih,, koji ce na zlo  odgovoriti dobrim,na zlo se odgovara zlom ,istim ili vecim.Necu da placam nicije dugove ,ni moje niko ne placa ,ne zato  sto  nemam ,nego  sto ih sam ne pravim ,ko i ovih 49 mrtvih iz kluba,Dug uvijek ima i ime i prezime,

Kazu da se u ,,Pulsu,, pustala najbolja muzika ,Preglasno za mene .Ja vise volim  tisinu  doma svog ,al kad zapucas u komsiluku ,sve mi to poremetis ,Dirno si u moju tisinu ,poremetio moj mir .Ko ne cuje  ,,tisinu,, slusat ce ,,oluju,,Ovo je moja kuca,i ne trebas mi ti prat prozore ,da bi progledo.Prljavi su  najbolji.Da ne vidis i da te nevide.I jedno i drugo  radja  zlo,

5 comments:

Anonymous said...

Bio sam nebrojeno puta po gej klubovima gdje god sam zivio, od Frankfurta gdje sam se do odlaska u prvi sablaznjavao kad bi vidio dvojicu muskih da se grle ili ljube kao na ucmalom Balkanu, pa poslije kad sam otisao iz stare kurve Evrope I vidio da su u Melbourneu, LA, Honoluluu, Sydneyu, Riu, Miamiju, najbolji derneci bili upravo tamo gdje ne postoji predatorska energija strejt kluba u kojem su zene progonjene princeze. I kao sto velis u grupama ljudi u kojima sam bio bilo je uvijek vise nas koji nismo gej, I nikad problema nije bilo. Pederi su pouceni sopstvenim iskustvom inkluzivni prema "normalnim" I nema ono da te neki peder startuje kad skonta da nisi ko on. Potpuno suprotno homofobnim nacelima ovih nasih djututruma sto bi samo mrtvi krocili u pederski I lezbejski klub. A izgleda da je ovaj nesretnik Afganistanac vagao po najnovijim vijestima da je dolazio barem desetak puta u taj klub I imao gay dating app da li da postane derpe ili sehid, pa tradicija zamalo prevagnula, nazalost. Zato djeci ne treba ispirati mozak ni zaostalom tradicijom, a ni religijom kao sto se na Balkanu, Bosnjakistanu, Srbistanu, Kazahstanu, Afganistanu, I ostalim stanovima radi. Dovodi do ovakvih nezeljenih posljedica.

nesloga

Anonymous said...

Zaboravih reci da sad ima 70 crnookih djevica sisatih I guzlatih, a on ako je derpe gdje ces mu gore kazne.

nesloga

Micko said...

Ja kad hocu nesto kazat uvjek polazim od sebe samog.Ovako.Sta ja licno ili osobno imam trazit u nekoj bogomolji ako ne vjerujem u boga.Nista,ama bas nista.Koji mi je razlog da odem u klub pedera osim da nadjem srodnu dusu ili da nadjem jeftiniju drogu.Nista drugo,ama bas nista drugo.Ne mogu sebe zamislit u takvom jednom ambijentu gdje se nastrani izivljavaju na svoj nacin.Sta cu ja u Zidovskom klubu ako ne pripadam njima.Sta cu ja u klubu knjizevnika,fizicara,boraca,zelenih,onda ljubitelja zivotinja,i da ne nabrajam dalje.Mislim da u sve te klubove idu ljudi koji su skloni tome svemu i osjecaju pripadnost tome.Ja ne vidim neki drugi razlog.
Otic u brofl ili na striptiz to je meni,kao zaostalom i nepismenom,nesto sasvim normalno i razumnjivo.
Nije mi namjera da nekoga naljutim ili uvrijedim nego je to cisto moje razmisljanje i uvjek polazim od sebe.Ma koji cu kurac ja u djamiji kad nisam musliman.Vako je najpostenije.Koji cu kurac i u crkvi kad mrzim pedofile i ne znam se krstit.Pogotovu koji cu kurac u klubu pedera ako nisam peder.
Sori za ovako ostar klizeci start.

Kevrin potok said...

Peder pobio 50 drugih pedera. Nije to ni m od muslimana vidjelo, otprilike kao IDIL ovci koje su Ameri i Izraelci napravili. Neznam iz kojeg razloga se ljudi ibrete kad Ameri, Izraelci ili Rusi dronovima po 50 ljudi u svijetu pobiju rutinski svakodnevno, i to djecu, starce, ljude koji su normalni familijarni ljudi. A normalni ljudi ne idu po pederskim niti striptiz klubovima gdje kako sami priznaju ova dvojica bolesnika iznad mene redovno idu u provod. Ali ima i pozitive. Hvala dragom Bogu da nisu u Sarajevu i da ih normalan svijet ne gleda, neka ih na drugom kraju svijeta.

dalibor bilic said...

Meni je puno blizi i drazi peder iz Orlanda nego nacionalista iz Sarajeva....

Micko Micko ; Stas ti u avionu a nisi ptica ,stas ti na groblju a nisi mrtav ,stas ti .......

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...