Wednesday, June 8, 2016

Trans Atlantik

Vratio se sa ,,kruza,, moj drug  Dubravko.U Cetvrtak,,nakon 14 dana provedenih na brodu.Jedino koga znam da je vise plovio je Kristifor Kolumbo,al ovo nije prica o njemu nego o mom jaranu Dubravku.

Nekako ,,s proljeca,,sve ove velike ,,kruzer,, kompanije ,prebace  ,,visak,, brodova za Evropu ,gdje sezona  tek pocinje  i ostave nesto brodova ovde za Karibe ,,gdje ljeto nije sezona ,pa onda kad ovde,negdje u Oktobru ,pocne sezona vrate te brodove na ture Pirata sa Kariba,

Prije nego se otisne preko Atlantika ,najcesce 3 mjeseca unaprijed ,pune  brod ,sa kartama u jednom pravcu ,a skoro uvijek i napune ,jer  karta za 14 dana preko Atlantika i nije tako skupa ,ako zaboravis   i avionsku ,koju moras poslije kupiti da se vratis ili plivat nazad.,Elem nejse ,zvao i mene Dubravko ,al kako mi je 15 dana puno ,a i nisam bas  veliki lubitelj otvorenog Atlantika ,nisam otiso.

Zasto uopste pisem ovu pricu.Ljudi  pisu ,kad misle da imaju sta rec ,to je prvo ,a drugo  da moze i ,,valjat,E ova je to ,,Moze valjat  da ako imate slicnu ideju ,jos jednom razmislite,a kako Dubravko ne pise ,odnosno  nema  bloga ,on meni sve isprico ,a ja  sad vama,Ok ,Kontate,

Zaplovilo se iz Majamija,Tri dana do Bermuda proleti ko dlanom od dlan ,Kad sam ja iso na ove  krace  kruzeve samo sam jeo i j,,,, jeo a mislim da su  to i svi drugi radili ,Dosta za to 3 dana,Do Bermudskog  trokuta ,covjek moze misliti i na  druge trokute ,al  kad dodje bermudski sve zaboravis,

Brod  vlasnistvo  kompanije Holand Amerika je  relativno mali,oko 1000 putnika ,sav u Mahagoniju ,sa  vrhunskom  uslugom i  hranom ,zabavom i ostalim sadrzajima ,mislim na brodu  i problem nije  na kruzeru nego oko njega,Slijedecih 7 dana ,valovi do  sestog sprata  i onda je bolje manje jesti ,da bi manje povraco.Kad su ugledali  ,Bora Bora  i kad ih je okean izbacio u  -Englesku ,,rodili se ,, ponovo ,mada je  sastav putnika ,kako veli Dubravko bio takav da su on i zena ,oko 60 ,, bili puteri na brodu .Razmisljam nesto ,da su  i ,,heknuli,, negdje oko Bermuda ,da nije ,,ostavstine i  naslijednika ,ovakav sadrzaj niko nebi poslije ni trazio.

I ,pitam ja svog druga,Kaze on nikad  vise .Pa reko sto prije puta nisi otiso na Internet pa procito komentare sa slicnih.Kaze on nisam zato ,sto te kometare  pisu ,onakvi ko moja zena ,kojoj se putovanje svidjelo.

Prezivio cojk i vratio se iz Amsterdama  do Njujorka za 7 sati avionom,a onda poslije  jos 3 do Orlanda ,sto je  ukupno 10 ,a nije ni povraco ni imo sex ,Dobro sex  i nako nije imo ,al nije bar povraco.

Pitam ja njega ,zato sto znam da je veliki ljubitelj  kasina na brodu ,:Jel se sta uzelo,, Jest kaze on ,U Kasinu  velicine  manje kuhinje se igraju domine u lovu i ,,chize,, i to sve za ,,Peni,, pa ako hoces ,,uzet,, 3 Dolara ,treba ti 5 dana i to sve da bacas na ,,Jaziju,,

Dobro je sto nisam iso,U ovim godinama covjek se treba  paziti i cuvati  ,,trokuta,,i ,,pucine,,  bez obzira koliko lijepo izgledaju .

7 comments:

Marijan said...

Zato ja neću na kruzer... pemzija mi može podnijeti, al' neću!

Anonymous said...

Ja sam bio jednom samo na kruzu prije 7 godina po mediteranu i kad sam skontao koji je prosjek godina medju putnicima rekao sam necu opet dok ne budem senior sitizen.

nesloga

Anonymous said...

Da li neko zna kako je nastala ova pjesma "Kud prlovi ovaj brod" I kome je posvecena.
Ja nisam imala pojma pa sam par godina prije saznala I potpuno drugacije slusam ovu pjesmu. Eto, mali kvizic.

A

dalibor bilic said...

Jugoslaviji (sa kviskom)

Anonymous said...

Nula bodova, cuvaj kviska. Pokusacu pronaci gdje sam to procitala, a ne, nije Jugoslaviji. ...od svega samo znam.....povratka nema (nazad u YU).

A

Hashim said...

Kuda ide ovaj brod ( Italijani odlaze iz Istre 1947-48 )
a Segio Endrigo ( iz Pule ) pjeva li pjeva , a njegov drug Arsen komponuje.
( Bez kviska )

Anonymous said...

Tako je Hasime.Odlican 5+.

A

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...