Tuesday, June 21, 2016

Hloptanje

Naravno da gledam utakmice,,al prije nego  nesto ,,pametno,,  kazem ,da se malo vratim na kosarku.Drago mi je da  je Clevland uzeo titulu.Golden stejtu je za samo godinu uspjelo izgubit  sharm koji su imali,Jems ili Keri ,uopste vise nije  pitanje,Nego ljudi ima nesto  zanimljivo.Pitam ove ,,moje,, ovde  gledaju li   kosarku,Vecina kaze da ne gleda ,Kazu  ,,vole,, samo  hokej,Meni trebalo 20  godina da skontam zasto,

Ok ,Cup Amerika,Da krenem od domacina ,Amerikanci   su se  bolje udali nego sto su se nadali sa onakim timom,Za razvoj   sokera,,  ili fudbala  daleko bi bilo  bolje da one pare sto potrose na  evropske  ,,Oldtajmere,, plate  timovima iz Engleske ,Spanije ,Njemacke , da igraju za njihove timove u njihovim ligama i  nesto nauce,Jeste li gledali Brazil,Nikad losiji sastav iz zemlje u kojoj  se nekad ,,igrao  dobar  fudbal,,Argentinci su favoriti ,Cile i Kolumbija   dobri , ostali  solidni,Na ovom Cupu Amerika ima  toliko  dobrih timova ,koliko na evropskom prvenstvu ima losih,

Koliko sam ja mogo ,,pofatat,, na Evropskom prvenstvu nema jedino : Bosne ,Srbije ,Slovenije,Makedonije,Crne Gore ,,San Marina i Likenstajna,Sve ostale zemlje su tu,Cast ,,Hej  Slovena ,, brane jedino Hrvati ,al pod  drugom himnom,sto puno ne mjenja na stvari ,osim politicke konotacije ,skola je ista,Koliko sam  mogao  vidjeti ,nema tu nekog izrazitog favorita ,da se proseta prvenstvom ,pa da i Irska bude  prvak ,nebi nikog iznenadilo , sto to nije Njemacka,

Tooliko o ,sporednoj stvari ,,na Svijetu ,najvaznijoj  naravno i ono da :Fudbal gledaju samo oni sto nemaju  djevojku ili su ozenjeni,

7 comments:

Čole said...

Bolje i vako, nego sa nakim komentarima! I hoćete da vam se jave Odozgo, Rajska, Feniks i ostale đevojke.

Anonymous said...

Cuj djevojke, dje ce ti dusa. Ajde Odozgo sto jest, jest, i fotkama se dokazala. Al' Rajsku ni u bikiniju na plazi ne primjete, a Feniksa da ti ne pricam...

PS. zaboravio si Karolinu.

rajskadjevo said...

Evo me, nekako sam došla k sebi, noćas se malo pretjeralo u alkoholu i slavlju..već vidim da danas ništa od vježbanja joge..ode zdrav život u p.m.... hahaha...
Eto ovo veselje s nogometom nas valjda jedino veseli u ovoj našoj državi..u politici koma...kriminal svoje vrste i pohlepa .. vječna pohlepa za lovom...
Malo ste pobrkali končiće u prošlim komentarima...naročito ti Čolek..što ti nije jasno..ono što se događalo nije slika navijanja naših navijača nego grupacije ljudi koji su se odlučili na krivi način boriti protiv hrvatskog nogometnog saveza...kaže mi moj dragi koji je skroz u Francuskoj da su ti iz te grupacije dobili po "tamburi" ..no bilo kak bilo ni Francuska policija nije radila svoj posao..da su radili to se ne bi dogodilo....

Čole said...

Kako mi se moglo desiti da i pomislim da se radilo o hrvatskim navijačima?! Nisam pratio hrvatsku štampu, jebajiga. A već sutradan je konstatovano da su to bili srpski navijači, preobučeni u hrvatske. Dobar demografski poznavaoc je odmah, po obliku face, mogao uočiti da se ne radi o hrvatskim, nego o srpskim navijačima. Rajska, soooryyyy... Dakle. Hrvatski Nogometni Savez žele da sruše srpski navijači, ako sam dobro razumio?! I još nešto je dokazano, da su baklje i petarde proizvedene u Nišu! Na pronađenim osatatcima petardi je nađena slika Brene u kupaćem kostimu. Ipak, na pobjedi Hrvatske momčadi najviše treba zahvaliti srpskim navijačima, zbog podrške sa tribina.
U Sarajevu je Ramazan u punom jeku. Islamska vjerska zajednica je za vrijeme Ramazana, od Mupa izuzela sve aparate za alkotest. U đamiju se više ne može ući a da se ne uradi alkotest.
Svak mora puhat u onu spravu!

rajskadjevo said...

Čolek, ja tu grupaciju ne vidim kao predstavnike hrvatskih navijača..krivo smo se razumijeli...o tome se radi..objašnjavam ti što je u pitanju jel si pisao da ti nije jasno..vidi se da ti sex fali pa ne razmišljaš jasno..hahaha...

Unknown said...

Čiji su oni navijači ako nisu hrvatski?! Previše sexa pa mi se sve pomešalo, ccccssss....

rajskadjevo said...

Nemoj me ljutit jer ću ti doći tamo..i onda bolje da te nema...
Znaš da na jogi vježbamo ratnika..tako da sam opasna...

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...