Monday, June 20, 2016

Ray Ban

Kad sam ,92,,,otiso,, od kuce ,u zadnjem dzepu mi bio novcanik ,u prednjem nesto love i kljucevi ,a u dzepu od jakne naocale Ray Ban -Pilot,Vratio sam se 4 godine kasnije ,Dokumenti iz novcanika zastarili ,od auta u garazi ostala samo saobracajna ,silne ratne akreditacije vise ne vaze,Dobro nisu vazile ni u ratu,a sad zastarile .Na privjesku  kljucevi koji  vise nista ne otvaraju,kuca ,garaza ,kancelarija ,radni sto,U Ameriku ,nas petero ,dva kofera i Ray Ban , sarajevski.Jel bio ,,orginal,,Valjda jest, Ko ce to znat i dali je ista u Sarajevu bilo ,,oarginal,,

Suncane naocale su u Sarajevu bile dio ,,sminkerskog sadrzaja ,, a ovde u Orlandu ,zbog sunca ,ako imas oci ,moras ih i zastititi.Kako nisam od onih ,sto znaju ,,paziti,, na svoje stvari ,ove sarajevske sam odma ,slozio u kutiju ,uspomena,a treci dan za ,,Jedan  dolar,, sebi kupio ,,plastenjake ,da ne zmirim,

Onda sam na jedne sjeo ,druge ostavio na stolu u kafani ,trece izgubio ,cetvrte i pete isto ,al nije mi bilo zao .Od dolaska pa na ovamo mjenjao se i ,,statusni simbol ,,,kojeg  naocale nisu pratile ,odnosno ,stao sam na nivou ,sto se naocala tice ,na onih 200 Dolara ,sto sam donio u Ameriku,

Prije neki dan ,rovim ja nesto po ,,uspomenama,, Izvadim te Ray Ban ,stavim na glavu ,da vidim kako sad stoje i ispade staklo  i puce,Odma sam  pomislio ,da moram  do neke opticarske radnje da mi ga zamjene ,a onda odlucio da necu ,nego  da te naocale ,definitivno ,,pohranim ,, medju  ostale uspomene,gdje im je i mjesto ,sa jednim staklom i okvirom ,Razbilo se ono ,,Sarajevsko,,

Znam koliko kosta  miris Armani ,znam i koliko kostaju talijanske cipele i koliko  Audi ,al pojma nisam imao  koliko kostaju  dobre naocale  i sto je jos vaznije ,da ih nekome kupim i polonim ,nebi pitao za cijenu ,al da ih sebi  stavim na glavu za 300 i vise Dolara nikad nebi,

Onda je dosao Father Day.Zbog svoje ,,blage,, naravi dobijam poklone koje izaberem,Naocale, suncane,Nisam ni znao da svi oni ,koji se iole bave modom kao biznisom ,imaju svoje modele i  svoje cijene,Iste one sto sam ja  kupovao po Dolar storovima i placo  jedan Dolra ,sa imenom  dizajnera ,od 200 pa nadalje Dolara,Ray Ban sam odma  eliminiso.Dosta mi jedan ,,sarajevski,,  za cijeli zivot.Eto puklo i ono staklo ,sarajevsko i ostalo  ovo americko,Koje god da stavim na glavu  ,ne stoje mi ili mi lose stoje,Nesto nije u redu sa modelima ili sa glavom,Sa modelima sigurno,Glava ostala ,,starinska,, a modeli novi.

Armani,Volim Armanija ,Dobio sam i kutiju ,vrijedi bar 50 Dolara ,u  losijim su nase nane , sakrivale dukate i knjigu kako se naocale nose i odrzavaju uz obavezni  sertifikat o autenticnosti ,Cijena ,,,,sitnica,al kad ih stavim na oci ,ne da stite od  sunca ,nego  se oblaci navuku,

Tako ti je to u zivotu ,da nisam rovio po uspomenama ,nebi mi se staklo slomilo ,a da se nije slomilo ,nebi dobio nove ili bi mozda i dobio ,al mi nisu trebale,Ovako ,puce ono  sarajevsko orginal staklo ,Kako znam da je  sarajevsko,Znam . Puce,

7 comments:

Marijan said...

Nemoj folirati, ne ispadaju stakla iz naočala tek tako... da nije roknula gdje u blizini?

Anonymous said...

Nije ba ispalo, PUKLO.

dalibor bilic said...

Ja ,ja ,Puklo

Anonymous said...

Eto jesam Ti reko,Puklo, razbilo se, shvatas.

Anonymous said...

mala moja i tvoja je pukla
cjepanica s kojom si me tukla

Anonymous said...

E, i Ti Cole svakakve komentare im tolerises.

Čole said...

Strpljen - spašen!

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...