Monday, June 13, 2016

Dan poslije

Ovo sto se desilo juce u Orlandu ,nije uticalo na mene ,da  bolje i vise razmislim ,da promjenim misljenje .Ostao sam na onom ,,do juce,, 

Nisam  za homoseksualce i lezbeke ,ali nisam ni protiv ,sto znaci ,sve dok me se ne pocne licno ticati ,odnosno  dok neka organizovana grupa ,ne ugozava moj status ,a ja njen necu sigurno,sve je ok  ili ,,nit se volimo ,a nit se mrzimo ,sto je daleko bitnije ,jer ljubav ostavlja  dusevne posljedice ,a mrznja fizicke,so opet znaci da je moj odnos prema ovoj grupi  onaj za kojeg se kaze da je ,,fer,,ili nikad im se nebi pridruzio ,ali ni napo,niti u jednom obliku.Svaki covjek  moze da bira svoju sexsualnu orijentaciju i treba tako da ostane msve dok ne ugrozava druge,koji opet nemaju pravo ugozavati njega ,za onu koju je izabrao.

Od ,,Gayova,, nema  miroljubivije  organizacije,odnosno ti ljudi  nikome i nikad nisu ucinili nista nazao  da bi neko imao razloga da im se sveti ,ako pod razlogom ne podrazumjevamo ,,vjerski fanatizam ,, i njegove uske okvire .Da sam u situaciji ,da ovim ljudima pomognem  ili odmognem ,bez dileme bi  uradio ovo prvo.Ako vec  ne razumijete  ,,Gayevo, pustite ih bar na miru,jer neznanje ne vodi razumjevanju i toleranciji ,nego nasilju.

Moj odnos ,nakon ovog u Orlandu se nije promjenio ni prema Muslimanima ,zato sto je neka  budala ,a pri tom Musliman ,uradio to sto je uradio.Bez obzira na religisku ,kao i na sexsualnu orijentaciju i pripadnost ,neko zlo se ne moze i ne smije pripisati cieloj grupi ,sto znaci da i medju Muslimanima ima onih  koji su spremni  ,,radi odbrane  vjere,, uciniti isto sto je i ovaj u Orlandu uradio ,ali i onih ,velika vecina ,koji to nikad nebi uradili ,jer je daleko veci grijeh ubiti nego pripadati ,,Geyovima,,Ni zbog jednog dobra se ne moze  uciniti zlo,

I dalje mislim da je religija uzrok  vecine zla na ovom svijetu ,stom razlikom ,sto oni  koji je tumace prema svojim mogucnostima sad  razloge  mrznje ,ne samo da nalze u drugim vjerama ,nego sve to prosiruju  i na ostale grupe ,ko recimo homoseksualci i lezbeke ,Sta je slijedece u  slijepoj religiji ,Napad na ljubitelje ,,Starih auta,vlasnike pasa ,ili uduzenje ,,Brkatih ljudi,,

Budala ce uvijek nac ,,povod ,,,a sebi i drugima kao opravdanje poturit  ,,religiju i ,,citati izmedju redova ,, gdje nista ne pise  i ubijediti druge  da to isto vide 

Ne volim kolektivizaciju  i pripadanje bio kojoj grupi,od sexsualne do religiske ,Kad covjek svati da je sve ,,licno,, tad ima nade i da ce  razumjeti,Do tad  se ubijajmo,,

13 comments:

rajskadjevo said...

Što ste se uzbudili radi ovog zločina..stalno se dešava..diljem svijeta...ubijaju jedni druge...zločina je bilo i uvijek će biti...nemam snage više sažaljevati nikog..a niti se čuditi,,,više mi ništ nije čudno....s obzirom da vjerujem da ljudi napuštaju ovaj svijet s razlogom ja to tako prihvaćam.

dalibor bilic said...

Super ,Rajska je ,,vjernica,, i tako tumaci ,,da ljudi napustaju ovaj svijet s razlogom ,,al joj u crkvi nisu rekli da i ,,dolaze s razlogom,,

rajskadjevo said...

Naravno da dolaze, ali dolazak ne znači i zagarantiran ostanak dragi...

Čole said...

Imam nekoliko primjedbi na ovo tvoje izlaganje.
Prvo! Pustili bi mi njih, mislim na gej populaciju, samo oni neće nas. Jesi li kad vidio da mi, NORMALNI demonstriramo i popularišemo NORMALNU jebačinu, da budem vako prost? Naravno da nisi, jer mi nismo nametljivi i ne namećemo nikome svoje opredjeljenje, za razliku od gej populacije koja malo-malo organizuje “mirne demonstracije” čime direktno nameću svoje stavove i populariše ih. A usput stvaraju rizične situacije, koje zahtijevaju i pojačano obezbjeđenje.
Drugo! Porediti puštanje brkova i biti ljubitelj starih auta, sa gej nastranostima, u najmanju ruku je nesuvislo. Oni jesu “drugačiji” ali u negativnom smislu.
Sve se češće čuje teorija da je ta nastranost ustvari sasvim normalna pojava, pa se navode primjeri kod životinja i neki primjeri iz istorije. Pitanje je dana kada će i pripadnike incesta počet uvrštavati u “drugačije”. I pitam se, kako će se društvo postaviti spram takvih ? Da li će ih liječiti, ignorisati ili i njih uvrstiti u drugačije? Jer istorija poznaje i takve slučajeve a i kod cuka je to normalno, kao i kod gej populacije.
Treće! Nemati ništa protiv normalnih muslimana je sasvim normalna stvar ali ako je među muslimanima vjernicima broj potencijalnih ubica naglašeno veći od domaćeg stanovnoštva, onda se moraju izvući nekakvi zaključci.
Niko normalan ne može opravdati postupak ovog vjerskog idiota! Tek toliko da me neko ne shvati krivo.
Ostale stavove ti potpisujem.

dalibor bilic said...

Cudna se neka tisina navukla danas na Orlando.Ljudi uglavnom ,,sute,, o onome sta se juce desilo,Da se bar ,,prica,, lakse bi bilo.
Juce sam pomenuo ,,djevojku ,, koja je mami poslala SMS poruku sa poda wca kluba u kojoj kaze : Mama dodji vodi me kuci ,, Poslije sam saznao da se radi o 18 godina starom decku ,Iskrvario je ,prije nego je mama dosla.Jebo te,

Micko said...

Cole u pravu si.I jedni i drugi su preglasni u svojim zahtjevima da vise normalni ljudi nista ne mogu razumjet.Jebla ih religija,a pedere njihova orjentacija.Najzalosnije je sto traze da se u vrtice uvede nakav seksizam.To je bas van pameti.Sta se moze ocekivat ako u parlamentu imas 30 senatora pedera.
Zalosno.

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Marijan said...

Kada govorimo o gej populaciji, moramo shvatiti da je prilično brojna što nekada nismo mogli ni zamisliti. Pretpostavljali smo da se radi o neznatnim malobrojnim pojedincima. Nemam ništa protiv njih, da su imali mogućnost izbora vjerovatno bi bilo drugačije. Kao i nas i njih su rodile majke koje su ih sa ljubavlju podizale, imaju očeve, braću i sestre... Neke porodice ih prihvataju takve kakvi jesu, neke ih se stide, a u primitivnijim sredinama i odriću. Religijska pripadnost sa tim nema veze.
Vjernici, ne ovi kvazi-vjernici kojih je najviše širom svijeta reći će: Bog je sve stvorio... ljude - dobre, loše, lude, glupe, pametne pa i njih.
Složio bih se sa većim djelom Čoletovog komentara... Mogli bi bez velikog eksponiranja i "talambasa"!
Nikada nisam shvatao logiku: one drugačije, druge vjere, etničkog prijekla, crne, bijele, šarene, zelene... treba poubijati?
---
Jedne prilike kada mi je unuk imao petnaestak godina, pita me za njega jedna poznanica, rekoh:
- Ma pusti ga ima curu, nemo'š pričati sa njim...
- Šuuuuti, dobro je da ima curu, bolje nego da ima dećka!

Marijan said...

Ipak, moć i oružje imaju budale... da nije tako bilo bi manje sranja!

Marijan said...

@Mick, ovo o oružju se ne odnosi na tebe nego na urbanu populaciju... jedino ako se i ti ne šetkaš Sidnejom sa pištoljčinom za pasom i tanđarom ispod jakne!

Micko said...

Moj Marijane ovde se s ilegalnim oruzjem se setaju samo kriminalci i arapi.Mi sto imamo legalno ne smijemo ga ni komsiji pokazat.U transportu mora bit rastavljeno i zakljucano,a municija posebno i ona zakljucana.U slucaju da je spremno za upotrebu i policija ga nadje 10 je godina zatvora jer se sumnja da si naumio nekoga upucat.Mi legalni smo svi obiljezeni.Policija pogleda registraciju auta i odma zna da ga imas.Uvjek pita imas li ga trenutno,i ako imas kud ides,a ako nemas ne pita.Mi ne mozemo kupit ni automatsku,ni poluautomatsku pusku,i niti jedna ne moze primit vise od 4 metka u magazin,sto je sasvim dosta za lova.Ni sacmare pumparice ne mozemo imat,nego one obicne dvocjevke kao nekad u Titino doba.Dok dobijes dozvolu i dedu ti u grobu okrenu.Ako psiholog vidi da ti malo ruke podrhtavaju nisi proso,a mozes proc bez noge.
Amerika hoce nas da kopira,ali to je prekasno.
Sef u kuci mora bit zasafljen sa 4 sarafa 12mm za pod,a sa 4 za zid.Ko ga razvali halal mu sve.Kad dobijes dozvolu mozesw kupit koliko hoces pusaka,ali niti jedna ne smije da ima isti kalibar,valjda da neko ne napravi vojsku.Ja ih sad imam 12 i sve su razlicitog kalibra.
Imam i dva pistolja,jedan kolt45 i jedan stari Valter devetku.Njihovo drzanje je posebna prica.Bilo je dobro dok su se mogli nosit u lov,ako promasis puskom latis se pistolja.Ali sad se ne moze nosit nigdje nego u klub pa bez veze pucat u metu.Prodajem ih ali nema musterija.Mislim da cu ih poklonit klubu.
Eto to je tako ovde.

Micko said...

Moram se nesto pozalit,ali unaprijed znam da me niko zalit nece.
Zove me maloprije zena,a ja bio u fabrici,i kaze baci kapu.
"Sto bona"rekoh.
"Dara te zvala i nije te mogla dobit pa je meni javila da nam imaju vratit 117000$ taxe i da idemo veceras slavit".
"Koliko su nam uzeli"upita ja.
"Ma samo 318000$"rece ona i prekide.
Htio sam ja njoj jebat mater i da prenese Dari,ali onda skontam da je bolje da prekide.Dara mene vadi toliko da ja nemam sta kazat,ali jebi ga taxa se platit mora.Znam ja da bi me neko drugi opalio duplo,a vako neka meni moga guza da ga ni Bosna,a ni Australija nema.
Zivila moja Dara dok god ja vako jos radim.Odo prat ruke i slavit.Kupit cu im opet po novo auto.

Čole said...

Pričamo o pederima već neko vrijeme a Kevro i Nesloga nam se ne javljaju. Kako da to shvatimo? Cccccssss U Islamu je dozvoljeno imati dvije – tri žene. A kako stoje stvari sa muškarcima? Mogu li pederi Islamske vjeroispovjesti imati dva-tri “dečka

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...