Wednesday, April 5, 2017

7 Centi

Vijest : Sinoc ,oko 22 sata po lokalnom vremenu ,dvojca maskiranih    razbojnika , su pod prijetnjom oruzija ,prisilili ,radnika na benziskoj pumpi ,,7  ,,Eleven,,na uglu  436, i Regan bulevara, da im  da kompletan pazar  iz kase i zatim se udaljili sa mjesta  pljacke u nepoznatom pravcu,,,..Ovakvih i slicnih vijesti ,prije 22  godine ,kada sam dosao u Orlando ,bilo je da popunis  kompletno jedne novine ,a danas ........

A da  skoro sam zaboravio.Razbojnici su  odnijeli  27 Dolara u kesu.

Brojim  sinoc pazar.Ni jednog jedinog  Dolara  ,sto suska,Sve kreditne kartice.Desava se ovo  svaki  drugi ili treci dan ,hajde dobro meni ,velikoj pumpi ,al garantujem  da ni banke  u sefovima nemaju vise od 200 Dolara ,pa ako hoces da dignes 300 u kesu moras se najaviti 4 dana prije i onda kad ti isplacuju ,sluzbenica ,,zine,, u tebe ko ,,pes,,ko pobogu ,,sta ce ti  tolike  pare,,

Kad sam prije petnestak  godina cuo teoriju da su kreditne kartice unistile mali  biznis ,ne samo da sam bio skeptican u pogledu  njene valjanosti ,nego sam bio i na suprotnoj strani  razmisljajuci ,kako   to ,kad je covjeku  lakse  potegnuti ,,plastiku,, i potrositi ,nego  dati ,,zivu lovu,,I jeste lakse ,samo  sve ono sto se plati karticom  ide direktno na racun  i punu kontrolu drzave  i ovde nema obaveznih inspektora ,da  obilaze i gledaju ko  izdaje  a ko ne racune ,nego ljudi  sjede u kancelarijama  za kompjuterima ,kliknu i u sekundi znaju koliko si zaradio i sta  dugujes   ,,Ujka Semu,,

Da se razumijemo.Niko te ne moze natjerati da primas kartice ,ali ako ih ne primas ,sanse da opstanes u biznisu su ravne ,da ,,Boni i Klajd,,opljackaju banku i nadju  vise od  5 stoja u kesu.

Prije neki dan  ulazi covjek da kupi ,,Colu,,Onako s nogu ,Zedan.,,Kola,, je Dolar ,plus taxsa  sedam posto i konacna cijena je  Jedan Dolar i sedam centi.Daje mi Dolar u kesu i vadi karticu za 7 centi.Meni  banka   cije usluge  prilikom  transakcije kreditne katice koristim  ,svako provlacenje naplacuje  10 centi plus o,2 posto od njene vrijednosti ,sto je odprilike  11 Centi  ili 4 manje  od vrijednosti kupovine.A sta sam uradio .Nista ,Reko ,,dobro je,, ne treba ,a onaj Dolar  stavio ,,pod infra crvene zrake na kasi,da vidim da me nije zajebo. i jel pravi.

Nekad se  govorilo ,da ako vidis  covjeka sa ,,gutom,, u dzepu da je garant  droga diler .sto je bilo jako  tacno,Danas i ovi  primaju kartice  na,,hepek,, uz telefon .a pljacki ovde u Orlandu bude .Jednom sam procitao da su odnijeli iz neke prodavnice cak ,,stoju,,Kazu muskarac i zena  oko 85 stari.Boni i Klajd  iz starackog doma.Neprilagodjeni. 



P,s,Nije me bilo nekoliko dana a vi odma  ,,panika,,Sad cu vam nesto ispricati ,Nekoliko puta sam  dobio  komplimente da ,,ne pisem  lose,,  i nesto manje puta-jednom , da pisem  dobro  ali ..... pazite sad : Da pisem previse  i da trebam malo i ja kalkulisat ,ko oni  sto pisu  za lovu  po raznim portalima i novinama ,kad narucioc texsta  skupi 70 Maraka i kaze daj nam jedan o Bakiru ili Miletu , za  te pare.Pisem koliko  osjetim potrebu .Nekad vise  ,nekad manje ,a kad me nema   ,,ufatila me  ,,  fjaka ,pa mi se ni jedna tema ne cini  interesantnom  da bi joj se trebalo posvetiti,Vjerovatno je tako i sa onima koji zive  od  toga  i mislim da to uopste nije lako .Niko jos ,,fjaku,, nije razbio lovom ,bez obzira  u kojoj valuti  dolazila ,Hm ,tako je bilo nekad ,Vjerovatno se i to promjenilo.

3 comments:

Beka said...

Plastika Dizni,plastika kokoske i njihov produkt,plastika zivot i sve uz njega.Plastika i Bilja,moja ljepsa strana,banke nema samo plastika.Floridom leluja plasticno gorivo pa i ljubav plasticna,kao ona plasticna kesa sto centralnom Floridom putuje na plasticnom povetarcu.Plastika svuda oko nas a do tebe jedva cujno dopire moj plasticni glas i ta magla je plastika.Jebai ga,kao u plastici.Trideset godina zivim u plastikaneru a onih prvih trideset niti se sjecam,kao plastika,nikad proci a ni istrunit,takva ti je plastika,vjecna.Cipela.ma plastika Daso.Carapa plastificirana a o Parma Prosuto,cisti poluester.Gnojivo kao i trava ona Avedska,klasika,plastika.Stoka nam plastificirana,pogrebno drustvo od davnina plastika,pa ni klikera nema porculanskih sama plastika.



Jebo te,sama plastika i nista vise od plastike a kada vec spomenuh plastiku mnogo pozdrava svim plastikanerima na ovoj stranici od Beke a u prevodu sa staro grckog jezika to znaci,plasticni i neka sam i ja pronasao svoj korjen a sa ponosom kazem da sam Plastikaner Beka.....




Jos malo i imamo plasticni internacionalni jezi,zvani......

Vozdra Plastikaneri

Marijan said...

Jedva ćekam da to i kod nas dođe, sve kartično plaćanje... ja sam i tako kokuz, *ebo lovu!

dalibor bilic said...

Ako koga zanima ,,Sirija,, neka obavezno procita kolumnu Zlatka Dizdarevica na portalu Radio Sarajevo ,,,Ohrabrovanje ludila ,,

,,Vratile su se i ,,E,, novine Petra Lukovica ,pod novim imenom ,,XXZ,,portal.Bori se Lukovic i saradnici ,medju kojima sam i ja ,al to ne citajte, ko Lav.Dobra ,jako dobra ekipa ,ako je dovoljno i uopste vazno .

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...