Tuesday, April 25, 2017

Kaca

Koliko sam ja razumio ,nema vise ,sjedenja po ,,kucama,,a pusi se jos jedino po spavacim sobama,Ok,Znaci pojam ,,kucni prijtelj ,,odlazi u istoriju ,ali i dalje vazi  ono ,,prijatelj ,E sad kad je o prijateljstvu rijec  ,,lokacija , i nije tako vazna.Primjetio sam inace  ,da kao glavni razlog ,opsteg fajronta  sjedenja po kucama ,ljudi najcesce spominju ,,pusenje,,Pusacima smetaju oni  sto ne ,,furmaju,,  ,onima sto  ne puse smetaju  cigare i ako covjek  zeli prekid kucnog prijateljstva ona je  cigara  najbolji razlog.a da se niko ne naljuti.

Prvi i posljednji put  sam sjedio  u garazi ,na nekom ,,derneku,, sto je organizovao ,,nas,, covjek prije petnestak  godina .Na poziv sam otisao  a da nisam znao ,gdje cu biti i smjesten ,jer je ,,domacin,, zvao  goste ,,kuci,,sto je i garaza u sastavu kuce -tehnicki ,ali prakticno  jedini ulazak u kucu je bio  onda   kad ti se ,,pripisa,,  i moras koristiti wc  ,mada me cudi  da u ovoj vrsti  ,,druzenja,, nije bio  organizovan i neki ,,mobilni,,  iza coska ,Poslioje sam imao jos poziva ,ali kako nisam bio spreman   ,,istrazivati,,  i pitati ,za gdje sam namjenjen ,nisam isao .

Bilo je i kod  ,,nas,  garaza ,Drzali ljudi aute u njima .Po koji  dio starog namjestaja , zimske  gume biciko,  i kacu sa kiselim kupusom ,al da su organizovali  sjedenja  ,nikad nisam cuo,Da se razumijemo ,Nemam ja nista protiv garaze ,al nije mi to ,,brate,, mjesto za druzenje ili kad tamo  sjedim  osjecam se isto  kao da sam nekom otisao u  goste a on nas sve smjestio u  kupatilo ,sto je moglo stat  ,a ostatak u wc ,pa se  smijemo  ,jedemo i pijemo  u neprirodnom ambijentu  ,,socijalizacije,,

Inace mislim da ,,lokacija ,, nije pravi povod  ,,rijedzeg,, sastajanja i da razlozi leze  u nacinu zivota ,odnosno da ljudi  imaju -nemaju  vvise vremena  za druge ,koliko su ga prije imali,a nece i da ga nadju,  i da velika vecina  ono malo slobodnog vremena  ljubomorno cuva za sebe  i da je danasnjem covjeku  lakse podnjeti ,,povrsno,, prijateljstvo  grupe   kafanskog ,nego  intimno tipa kucnog.

Hajde malo da se podsjetimo.Kad ste zadnji put  culi ili procitali pricu o ,,otudjenju,,Davno a, Niko o tome vise ne govori i ne pise.Postalo ,,stanje ,,a kad je stanje  ko da ga i nema ,a ovo sa ,, garazom,, ce za neku  godinu biti veliko  ,Ko da te je  pozvao u spavacu sobu ,pa pusio ti ili ne pusio .

9 comments:

Anonymous said...

Lako je vama sa garazom, a sta ces kad u velikom svijetu ne smijes ni na balkonu, a kamoli na plazi ili blizo parka?

Skoro bio neki sastanak, birvaktile mi to zvali 'kucni savjet', nasta zbrka i povika, englesko-bosanska, vice zena na engleskom da ujutro u 4 sata joj probija dim od komsije, iz njegove spavace sobe.
Pa ti pusi poslije seksa...

Eeeeeee, pokvari mu cef nakon toliko dana, ali, mu dize popularnost!

Nego, u garazi nema skidanja cipela, kao kad odes na more pa u konobu ili iz konobe.

(A da malo pisemo kako muski, nasih godina, ne mogu ni kafu platiti? Sve sama racunica, a o casici nekog alkohola u nekom lijepom ambijentu ? Pojam, pojam Cole!
Nego, hvala na pozivu, ako imas kakav gunj da se ogrnem, ne da se umotuljam ko hanuma, vec onako, nesto mi bude hladno, zima duga, uvijek odnekud piri?)

Feniks,


Anonymous said...

Pa neznam bas za otudjenje kao normu. Kako za koga.. Mi se porodicno prekjuce vratismo iz tazbine obisavsi planetu I s ove pacificke strane I sa barem desetak sjedeljki za malo vise od 3 hefte kod kojekakvih ljudi, s djecom ili bez, a da ni ne racunam onih nekoliko dana u Sarajevu s pite na pitu pa udijeli sirotinji. U Australiji doduse ne ocekuju pare, a nije najcesce sjelo po kucama ili garazama nego po dekovima I patio-ima pred ili iza kuca uglavnom, a ja sam solo odradio barem jos 3-4 sa rajom bas po kucama u kasnim satima ko nekad uz raznorazne derivate sto mute um.
Dalibore, mozda da pocnes motat travu? Evo I Cole razmislja. Kakvo otudjenje?Kratak je zivot, I nikad nije kasno.

nesloga

Margot said...

Nije istina da se ne pise o otudenju...Haruki Murakami,Amos Oz,Bekim Sejranovic...ali ko nema vremena za druzenje nema ni za citanje

dalibor bilic said...

Mislim da je bolje motat ,,okuke,,nego ,,travu,,Toliko o motanju mada mi se po glavi ,,mota,, ko ono bi Margot.
,,Otudjenje,, je cudna rijec,Izvedena iz osnove -,,tudjina,,gdje zivi ,,tudjinac,,ili jos bolje na Coletovom primjeru .:
Cole se otudjio-otisao da zivi na Sumbulovac
U odnosu prema Sarajevu ,Cole je sad tudjinac
Sarajevo je sad za Coleta tudjina.a sto se tice ,,motanja,, ponesto mu se jos premota po glavi mada urijetko.

Čole said...

Nisi u pravu Dalibore. Odenos mene prema Sarajevu i obratno, je ostao isti. Čak se i lokacijski gotovo ništa nije promijenilo, jer Breka nijer puno bliža od Sumbulovca u odnosu na "gumu koja gori". A pogotovo što se raje tiče. Mnogo ih češće viđam nego ranije. Ukupno gledano, život mi je ovdje mnogho ljepši. Naravno, nekih manjkavosti ima. Pa bilo bi ih i da sam preselio bilo gdje. Iz ugla penzionera sve izgleda sasvim drugačije. Drugačije u pozitivnom smislu. Kad zakažeš u seksu, niko se neće naljutiti, dapače, tješe te, Hahaha... A kada vi zakažete, em sramota, em ti odma kaže, pa ja, nisam ti više interesantna, hahaha... A jest interesantna, nego, organizam traži promjenu, hahaha...Najbolje bih vam to pokazao na primjeru, da Teta R. dođe u Sumbulovac. Ne bi joj trebao ogrtač, već ne bi noge vadila iz frižidera, hahaha...

Anonymous said...

Nije valjda da se Margo povampirila?

Anonymous said...

Druzimo se mi, nije da se ne druzimo, ali planski kad se pohvatamo jer svako ima drugacije radno vrijeme, uz malo domace hrane.
Ono oko knjiga...drmnemo po koju 'knjigu' ali bez muskih.

Ja sam samo malo opisala one ekstreme, negativne 'knjige' koje nisu ni za citaonice.

Feniks

Anonymous said...

Chole ti ko Micko pobjegao od civilizacije. Trebas ako nista obrlatit kakvu cobanicu gore kad vec nikakve druge ponude nema, to je jedina prednost sela. A najvaznija stvar, uz zdravlje, o zivotu. Raja u gradu slabo kad povale, to je tipicno u svim vecim gradovima, pa neznam jel I to spada u neko otudjenje. Nema jebacine ko nekad, nego gledaj netflix I svi imaju stav kao eto ko je lud da jebe u 21.vijeku. Tako da, Desanka Sakic je sinonim za otudjenje.Ovi ovdje u Los Andjelesu momci hipsteti lafo sve veliki jebaci, mirisu na skupe parfeme, brade do pupka, ali jebu samo na jeziku. Ovolike slatke trebe dolaze za karijerom ovamo, a kvazi jebaci samo pricaju, a nista ne rade, a trebe cekaju blago rasirenih nogu. Pridje mi neku noc Kineskinja dobra ko dobar dan na derneku kod Serbedjije, pjana ko guska, pita kakva mi je to boja ociju, a ja ni pet ni sest rekoh hoces u WC, a ona kaze hajmo. I tako ogrijesih se opet. Moradoh u 1 kuci jer je zena tako bila odredila, pa kontam joj koji neiskoristen potencijal jebote, da sam jos neozenjen bogdo, gdje bi mi kraj bio...

nesloga

Čole said...

E šta da mu ćoek na ovo kaže?! Pubertetlija, je preslaba riječ. Naiđe 'vako loš dan, hahaha...Ćoek zguzio, pa odma' na internet! hahaha... Kad si čuo da su se Dalibor ili Marijan pohvalili da su guzili?! Nikad! cccsss...
Baš bih volio od tebe čuti šta podrazumijevaš pod civilizacijom? Pola od toga što ćeš nabrojati, vrlo rado bi se ti odrekao. A kada bih ja tebi nabrajao prerdnosti života ovdje pod Romanijom, malo bi mi bila jedna kucana stranica.
Doduše, preduslov za to je da budeš u mirovini.
Micko je otišao u divljinu da zaradi a ja da uživam. Međutim, micko je izgleda fasovao onaj "virus" od koga se teško izliječiti. Osladila mu se lova. Da je pametan sada bi otišao u mirovinu i ostatak života odživio ko car.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...