Monday, April 10, 2017

,,Lago Mari,,

Tehnicki sam imao izbor.Da pobjegnem  u picku materinu ili da odem u Sarajevo u picku materinu.Izabrao sam ovo drugo i pogrijsio.

Kome vise vjerujem,Trampu ili Asadu.Ni jednom,Kome vise ne vjerujem ,Asadu ili Trampu.I JEDNOM  i drugom,Ljubav prema domovini   ne palim vise ni na  guranje .Kurblu patriotizma     su davno zamjenili   -dugmetom propagande.,

Lako je biti pametan  poslije  bitke ,General nisam postao ,a bitku sam ,,proso,, i ako ima ista pozitivno ,sto sam ponio iz rata ,to je da ne vjerujem nikome ,a bazirano je iskljucivo na vlastitom iskustvu  i na onome sto sam  vidio i  ,dozivio i da je jedina ,,prava,, strana ona ,,vlastita,, ,.Eto ipak ima neke koristi  od ratnog Sarajeva ,da danas sve ono sto cujem ,o bilo kojem ratu ,primam iskljucivo ko mozaik lazi ,sto se slazu jedna uz drugu i na kraju cine cijelinu ,sliku ,jedne velike prevare ,definisane u  vojnim enciklopedijama kao ,,oruzani sukub,,

  Covjek  formira svoje misljenje na bazi  saznanja  koje je dobio od onoga kome vjeruje. a ne na osnovi  njene tacnosti,sto znaci ako Amerikanac  dobije  informaciju od  predsednika  ,automatski ce vjerovati  ,,njemu ,,sto naravno nije slucaj samo sa Amerikom ,nego se tako desava  bilo gdje ,da se  bezgranicno vjeruje ,,svom,, po  bilo kojim kriterjima ,nego ,,tudjem,, po opste priznatim.Znaci nije vise u pitanju  sta se kaze ,nego ko kaze i da je kojim slucajem Tramp rekao da   siriska vojska nije koristila  hemisko oruzije ,a da je Asad rekao da jeste ,svi  bi opet vjerovali Trampu  i bili na njegovoj strani  i opravdavali  bombardovanje zato sto Asad nije koristio hemisko oruzije.

Da vas malo pdsjetim,Nijemci su kao povod napada na Poljsku ,,izrezirali,, napad na same sebe  i za to okrivili Poljake  i sta mislite  koliko je  Nijemaca  povjerovalo da je ovo istina,Svi ili  gotovo svi ,sto znaci da ni danas ,80  godina kasnije se nista nije promijenilo  i da ljudi i dalje vjeruju onome kome hoce ,jer vjerovanje je daleko laksi   cin od sumljanja ,koje podrazumjeva  da postoji i druga strana  i da se do neke  relativne istine  dolazi samo  suocavanjem ,a ne slijepim vjerovanjem .

A sto sam ovo napisao.Sjetio se Sarajeva ,92. .Vjerovo na  minut a  kajem se do kraja zivota.

,

3 comments:

Anonymous said...

DA bi pobijedo ili dobio rat
Treba ti samo 3M

Media

Money

Military

Marijan said...

"Otkako sam sam sebe uhvatio u laži, više nikome ne vjerujem!"

Beka said...

Dario,moj sin.
Imaao je 4 godine,igraao se u dvoriste jedne stare zgrade na periferiji Frankfurta,posmatrao sam ga,bolje receno,pogledom ga pratio sa drugog sprata.Uzivao sam kako vozi "Ferarija"kojeg je dobio od dede Save,Biljinog oca.
Doveo je svog ljubimca na cetiri tocka ispod balkona i onako kao cetvoro godisnjak upitao me,TATA,TKO SMO MI I STA RADIMO NA OVOJ PLANETI.....

Daso to je odgovor na ovo tvoje stivo.nedokucivo ali na zalost Naroda katastrofalno,ponizavajuci ali uvijek ima pitanje,tko smo i sta radimo na ovoj Planeti......


Beka

Sega i za ,,mal,,Tito

 Jest da je  sitaucija u Bosni   ,ozbi;ljna -kao trajno stanje ,pod kontrolom, ali  utjeha moze biti   da je i ...  uvijek na granici  komed...