Tuesday, July 17, 2018

Bastille

Za Hrvatsku sam presto navijat istog casa  ,kad je onaj  brazilski sudija  ,,odsviro,, kraj utakmice.Do tad su bili ,,moji,,dok se igralo ,a kad se pocelo  slavit i tugovat ,znao sam sta slijedi.Onda sam  navijo za francusko slavlje,

Radujem se uspjesima ,,ljudi,, sa  prostora iz kojih i sam poticem ,uspjesima onih koji govore ,,moj,, jezik i sve je to ok ,do trenutka dok se ne pocne ,,pjevat,, i onda mi glas Sarla Aznevura ,kojeg inace ne razumijem ,ne govorim Francuski ,bude drazi od  pjesme Tomsona ,kojeg razumijem ali ne svatam.E u tome je problem  kad razumijes a ne svatas.Lako je kad svatas a ne razumijes/

Nije trebalo biti posebno pametan da covjek predvidi kakavo ce biti slavlje za ,,vice,, sampiona.Naravno da nisam znao ,ali sam bio  siguran da  ce biti i Tomson kao ne zaobilazni dio dekora ,ali moram priznati da sam ocekivao i ,,gore,, i da se desilo u pola ,onog sto je nekad bilo ,i da ce na nekoj  buducoj proslavi ,mozda ,Katar ,neko i zapjevati ,,Veceras je nasa festa ,,,,, 

Za sve sto se ,,dole,, desava treba vremena  i to duplo vise nego u Francuskoj a jedan od razloga je i to  da dok su Francuzi  rusili Bastilju  u Hrvatskoj su dizali ,,Seljacke  bune ,,i da se svijest i jednih i drugih od prilike ,sve do danas ,ostala  na istom nivou.,pada ili odbrane Bastilje.

Znaci ovako,Fudbal nije rat a i pobjeda i poraz su samo sastavni dio igre ..Odusevio me Ajfelov toranj u bojama  hvatske zastave ,a razocaro Tomson u istim bojama , na  trgu bana Jelacica .

Navio sam za Hrvate sve dok  onaj brazilski sudija nije  oznacio kraj utakmice  i bio ponosan sto sam sa tih prostora ,a onda sam znao sta slijedi  i bilo me malo  stid , .Izmjesan osjecaj ponosa i srama kao karakterna  osobina svih ,,nas,,Ponos sto smo ,a sram sto jesmo.

7 comments:

Hashim said...

Kod nas se govorilo ( da se podeblja ) "sram te i stid bilo ",
ti bi se sad I oko Sene petlj'o !

Marijan said...

Ja tompsona dobro razumijem, al' Hrvate i ne bas?

HARSUZ said...

Šta fali malkice domoljubnih, sve dok nije Ceca Velićković, Keba ili nedaj bože neki pankeri ili metalci

Anonymous said...

Hursuz ovdje nije riječ o Ceci već o Tompsonu.
Ovaj put apslutno se slažem sa mojim drugom.
Kada sam ga vidio na autobusu za mene je slavlju bio kraj.
Tvoj prijatelj iz Slovenije

Beka said...

Daso,pobjedioje sport i do tamo neke devedeseteminute,a poslije djubrad kao i svugdje,nikogovici,govnad govana i stoka od stoke,na vidjelo izadjose....

Ponosni Beka od Duklje oli Vam Zete ili Vam iz Crne Gore..

samo su ostala sjecanja said...

da se razumijemo ja sam protiv nacionalista sa bilo koje strane

ali ljudi budimo realni

kad Hrvati pobjede zna se sta pjevaju
kad Srbi povjede zna se sta pjevaju
kad Muslimani pobjede zna se sta pjevaju
( i klali su svi kad su mogli , nikog nisu stedili.Ni jedna strana, a klali bi i sutra da im se ukaze prilika)

niko vise ne pjeva od Vardara pa do Triglava

Na kojoj vi planeti zivite???

mozete se vi sad cuditi Hrvatima ali to samo pokazije da ne vidite dalje od nosa
Svi ,ama Bas svi vuku na svoju stranu.

Vi ovde ste sampioni da kritikujete pojedince a ne sagledate i ne priznate da su svi ISTI

Ne branim nikoga ali BUDIMO RELANI
Poslije pada YU sve se raspalo.

Moja najbolja prijateljica poslije raspada YU ,,,,glasala za nacionaliste i kaze : Sta mogu u meni su se probudili Cetnicki geni.

Ja sam Bila za YU tada, ali vremenom sam se distancirala od sviju.
Zivot tece dalje

Nista me vise ne cudi

I bez veze mi je kad se mjesa sport i politika

VATRENIMA CESTITKA NA ZASLUZENOJ POBJEDI!!!!

P.S.

STETA STO VATRENIMA NIJE PJEVALA HANKA PALDUM I CECA

Darko - prizemljen u Jerseyu said...

Prirodno je da populisticki, da ne kazem seljacki sportovi, kakav je fudbal/nogomet bude najnize strasti. Od pokazivanja orlova Sacirija do Thompsona na autobusu. Orwell je davno napisao da je internacionalni sport proxy za rat. Prva stvar koja je profercerala u regionu je ABA liga prije skoro 20 godina, a da se osnuje regionalna fudbalska bilo bi mrtvih glava. Zato gazda, pusti seljake i rat, daj malo o basketu, po mogucnosti onom birvaktile.
Pozdrav iz NJ!

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...