Tuesday, July 31, 2018

,,Kokta,,

Znate li da je u americkim samoposlugama ,potpuno ista cijena za 24 boce vode ,kao i za  isti broj konzervi Coca -Cole ,Negdje oko 5 Dolara.

,,Coca  Cola je to,,Ako je  suditi po broju reklama ,od onih na Tvu pa do svih ostalih ,osnovni proizvod kompanije Coca-Cola ili ,,soda,, kako ovde zovu  i ovaj i slicne ,postaje stvar proslosti ,Na mjestima  na kojima se nekad nije moglo bez ,,Cole,, danas se reklamira ,,Dasani,, voda kompanije Coca-Cola ,Tako je i sa Pepsijem ,koji takodje ima svoju vodu -Akvafina  i u oba slucaja  se radi o ,,preciscenoj,, a ne  prirodnoj  vodi.,,Mahalam,, malo  dok ,najcesce Nedeljom, kupujem u nekom supermarketu .Gledam sta ljudi guraju u kolicima .Gotovo da nema  covjeka ,koji  nije kupio paket vode ,a ne sjecam se  da sam  vidio ,kako neko nosi paket ,,sode,, 

Pitanje je zapravo ,da li je ,,Cola,, ili Pepsi ,,bio modni hit ili je  ljudska svijest  napredovala  toliko da pokusava  u sebe unijeti  sto manje onoga sto steti .,,Stetnost,,  soda proizvoda nikad nije  dokazana ,ali ni lijekovitost ,mada je veci broj onih koji tvrde da je Koka,,secer i vodaa,plus co2, gubitna kombinacija.

Mozda mi neko nece vjerovat ,ali se ne mogu  sjetiti ,kad sam  u nekom restoranu zadnji put narucio ,,Colu,,Ako ne uzmem ,alkohol, onda trazim vodu.U mom biznisu od 100 narucenih pica 90 je voda ,od  toga 60  musterija trazi sa limunom  i kako je na svakom stolu  secer ,sam sebi i to besplatno  pravi limunadu.Inace  restoranima  niko ne moze  narediti koju vodu ce i servirati,Onu iz cesme ili onu iz Flase ,stim sto je ova prva besplatna a  ova druga nije ,ali jos nisam vidio da je neko  poceo prodavati samo flasiranu vodu ,sto ne znaci  da uskoro nece.

U Orlandu se voda iz cesme moze koristiti za pice.Kad je takvu naspes u casu  ima bljutav ukus ,ali kad joj dodas leda  nema,Nesto slicno kao sa pivom,Vruca piva  i nije pice ,ali hlada jeste ,Ni vruca-mlaka Cola ,nije  za pit ,ali  uz led  je drugacija ,odnosno ovde imamo 3 razlicita pica ,od kojih 2 i dalje  dobro kotiraju -voda i piva i jedan  koji je u fazi  ,,isparavanja,,

Sjecam se da je svojevremeno  Yu odgovor na kapitalisticku Colu  bio Kokta i da  je slogan  radio  kao ,,Pice nase mladosti,,I danas ako imam priliku  da ,,naletim ,, na Koktu ,volim je popiti ,ne zato sto mislim da je bolja od Cole ,nego zbog toga  sto mi se lijepo ,sjetiti mladosti.

6 comments:

Anonymous said...

U BiH piju bambus, a inace dobro je popiti ili Colu ili Koktu za vrijeme ovih vrucina.

Cak i doktori preporucuju Colu u slucaju trovanja stomaka, a moze i da spasi zivot ako imas srcani napad.

I nasi stari su davali vode i ssekera ako je nekome bilo slabo.

Feniks

Hashim said...

@Feniks, jedna Bosanska:
"Ivinite doktore nisam vas odma' prepozn'o

Anonymous said...

Samo Pepsi pijem i ponekad Zup, Koka Kolu izbjegavam

Marijan said...

Kolu ne pijem. Volim sok od jecma i hmelja kada se lijepo pripremi i malo "nadodje".
Sok od fermentiranog grozdja naprosto obozsvam.
Dragi su mi i sokovi od sljive, kruske, jabuke, grozdja kada malo odstoje i prodju kroz onu Mickovu (ili neku slicnu) "veselu masinu".
Sokdjija sam ja stari!

Marijan said...

Dobra je i voda... za umivanje, kupanje, pranje, brijanje... ima i ona svoju prakticnu primjenu!

Micko said...

Isti sam ti Marijane. Preksinoć sam pristavio veselu mašinu za jedno 400 kila kajsija koje sam pokisalio prije 3 mjeseca. Kapa se dva puta okrenula jer nisam imao vremena doc da pravim sok. Ja i komso mi Djef zanijemili a kona mi Julija osvanula uz veselu mašinu umal izgorila nije. Naso je kako spva s parmakom u ruci koda će ga sad naložit. E jutros sam pristavio sok od šljiva. Kako bacaju nemos vjerovarmt. Još smo na broju ali dokle ne zna se. Ima toga puno pa su neki omladinci najavili dolazak a i neki od roditelja ko fol da se sjete rodnog kraja.
Ma meni je vazda fino i svakom dobrodošlica. Ubio sam 4 jareta i ima mesa ko drva. Hoće li na ražanj ili ispod saća nije do mene. Kona proba zakuvat hljeb ako uspije ali nema kaže germe a pogaču ne zna. Izgleda da ću ja to morat završit.
Eto tako ti je kod mene. Samo me jebe prijem. DJa ga ima DJ-a ga nema. Nekad je bolje da ga nema. Niti te ko zove niti ti koga. Ovo ti je rahatluk. Magarac po običaju. Hoda okolo ko neki šef i čeka ko će mu dat hljeba umocenog u pivu a poslije dvije šnite samo pivu. Nekad se valja i odma trijezan. Da se meni nako lako otrijeznit kona u mene Nika ne bi gaca stigla obuc. Pričam mu ja na uho koliko ga volim a on kao da razumje i samo usima mrda. Možda i razumje djavo ga zna.
Pozdrav za svjeha vazi od Micka i vesele mašine.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...