Wednesday, July 4, 2018

Rodjendan

Da mi je neko ,prije pocetka  ovog prvenstva ,rekao ,da ce Svedska biti medju 8  najboljih i da Njemacka nece proc prvo kolo ,proglasio bi ga  fudbalskim  diletantom ,a kako to od nikoga nisam cuo ostaje mi da vjerujem ,da je ,,znanje,, pa i ono  fudbalsko ,jako relativna kategorija.

Najprijatnije iznenadjenje su svakako Svedjani.napisao sam jednom ovde da se bas ne radi o  rodjenim fudbalskim  genijalcima  i dalje mislim tako ,ali uz nakav odnos prema igri ,zalaganju i uopste kompletnoj slici  tima ,zaslzili su  i da budu prvaci.Kako se na svedskom kaze ,,naprijed,, jel ,,Stenmark,,Nije  ili jeste ,Ok  Stenmark Svedjani.

Ni Argentina ,ni Portugal,a ni Spanija  a ni bio ko drugi ,nije ravan razocarenju zvanom Njemacka.Oni su uvijek pobjedivali pa i onda kad su lose igrali.Po prvi put se desilo ,da igraju lose i da ispadnu.Lice mi na  kriglu punu   pive ,sto je 3 sata stajala na suncu.

Rusija-Hrvatska ,Fifa po obicaju ,doda  mao vjetra u ledja domacinu ,ali do dredjene granice ,kao poslovni  potez i kao zahvalnost za gostopmistvo.To je onaj penal sviran za  Rusiju protiv Spanije ,zahvaljujuci kome  su Rusi u polufinalu.Dalje ce morati bez  sudija  ili uzdati se sami u sebe ,sto objektivno i nije velika stvar ,jer radi se  o jednoj  prosjecnoj ekipi ,kojoj  realno i nije mjesto medju 8 ili jeste.

Nece biti lako Hrvatima ,mada su 3x kvalitetniji.,na papiru ,ali bi morali dalje ,cak i bez velike predstave .Ipak se ovde radi o razlici u kvalitetu.Valjda,

Brazil-Belgija.Finale prije  finala ,nabijeno  fudbalskim zvijezdama u utakmici u kojoj nijanse ili jedan potez odlucuje.Ja sam za Begijance,zbog pive i cokolade.

Francuska-urugvaj.Objektivno  Francuzi su bolji i ,,drazi,,

Engleska =Svedska.To mora biti dobra utakmica i jesu Englezi favoriti ,na papiru ,ali zar i ostali protiv Svedjana nisu bili ,pa otisli kuci.ja sam za Svedjane ,zbog Svedjanki ,koje su puno ,,bolje,, nego engleskinje.Mislim kvalitetnije.Grehota je  pored  ,,onakih,, Svedjanki navijat za Engleze.

Mi u Americi danas slavimo  rodjendan.Independens dej.Stari smo 242. godine ili  u najboljim smo godinama.Bice vatrometa , rostilja ,pive,a o  tome ko ce biti svijetski prvak i ne razmisljamo bas previse ,kad znamo da to necemo biti mi.Sretan nam rodjendan.

4 comments:

Anonymous said...

Sretan praznik Dan borca

Beka said...

Hvala,anonimus....Ljudi veoma cesto zaborave istoriju ili proslost,jako blizu i realnu,Hvala

Beka Hortikulturista oli Vam Crnogorac.

Čole said...

242 godine kako ste pobili Indijance i oteli im zemlju, proleti dok si reko britva. I to proslavljate! Mašala! E jest vam to za proslavljanje, svaka čast.

Anonymous said...

Što jevrejka nikad ne bi spavala s nekim ko ima neosunećenu ćunu?
Jer nikad ne bi pomislila ni da dotakne nešto što nije barem 20 posto off

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...