Tuesday, July 3, 2018

Harakiri

Tacno je da ,,sreca,, prati hrabre ,ali kao izuzetak a ne pravilo.Reprezentacija japana je sigurno najhrabriji tim  prvenstva  i sreca im okrenula ledja.Sa malo srece su mogli dalje sto ne umanjuje vrijednost  pobjede belgijanaca koji sa onakvom ekipom  moraju pojedzivati na kvalitet ,sto i rade  i ne uzdati se u faktor  srece.,,Harakiri,,  fudbalera iz zemlje ,,izlazeceg  sunca je najavio i  finale prije  finala  Brazil-Belgija.

Mexsikanci  napokon  ispali.Ako ima neki tim koji je zasluzio  to sto je i dobio ,prosli prvi krug i ispali u drugom,onda je  to Mexsiko.Nije mexsicki  fudbal za velike domete.

Inace ,ako nekog zanima ,a ne zanima sigurno, ja i dalje ne navijam ,ali sam za Hrvatsku .Razlika izmedju ,,navijati,, i biti ,,uz,, je ogromna.Ponekad budem ljubomoran kad vidim kako se ljudi raduju ,tuguju ,identifikuju sa svojim nacionalnim timovima.Ja sam zadnji put  ,,navijo,, za Jugoslaviju ,a poslije samo bio ,,za,, nekoga  sto prakticno znaci  da bi mi bilo drago da  taj i pobjedi ,ali da me nebi uzbudilo i ,,nasekiralo,, da i izgubi.Primjera radi ,moram reci da sam bio i ,,za,, Srbiju ,pa me jako zacudila  i iznenadila  izjava  predsednika ove zemlje da ce u utakmici izmedju  Rusije i Hrvatske , navijati za Ruse,ne biti za Ruse, nego navijati za njih,odnosno i prevedeno biti protiv Hrvatske.Navijati za jedne automatski znaci biti protiv  drugih .Ne znam kolik se  vuciceva izjava poklapa sa ,,navijackim stanjem ,,  naroda u Srbiji ,ali je jako  interesantna ,kao odraz opsteg   ,nastalog na tim prostorima poslije raspada Jugoslavije ,gdje je izgleda,daleko bitnije biti protiv komsije ,nego navijati za njegovog protivnika,mada ovo drugo zvuci ,,diplomatski..Sigurno nista ljepsu  izjavu nebi dala ,da su je pitai ,ni predsednica Hrvatske  da Srbi idu dalje i da bi i ona ,,cistog obraza ,bila protiv Srbije ,bez obzira skim igrala /Koliko vidim i pratim u Bosni se jos ,,muce,, izmedju priznanja  kvaliteta  Hrvata  u fudbalu  i ostalog ,ali ne cuh,bar iz Sarajeva , da iko jos izjavi da ce navijat za Rusiju ,ne zato sto su im Hrvati drazi  ,nego sto  ne igraju protiv ,,blizih,,Sto se bosne tice ,i utakmice Rusija -Hrvatska ,Hrvati mogu mirno spavat.Mirna Bosna. .Za njih ce navijat trecina zemlje ,trecina ce bit protiv ,a ova zadnja trecina ce ,,kukat,, i zalit  sto na prvenstvu nema turske ,da i oni  mogu za nekog navijat ,kad vec sami ne ucestvuju.

Bosna  i Hercegovina je ,ako niste znali,a jeste sigurno , ,jako komplikovana  zemlja  u kojoj ni lopta nije okrugla i ne vrti se ,nego izgleda poput ispuhanog koznog  fudbala sa probusenom ,,dusicom,,koja  , uvijek ,, padne,, na jednu stranu.i ostane u takvom polozaju  ,sve dok je opet neko ne ,,nabije,,

8 comments:

Beka said...

Pustimo da sport pobjedi ili zmaga,a ako zmaga sport,pobjedili smo sve idiote na ovom svijetu,,,

Beka from Monte Negro Holtikulturne Zemlje,,,

Hashim said...

Uvijek se navija za prijatelje , a ne za komsije ( osim ako ti je komsija jaro).
I ti Dalibore ne navijas za Meksiko - dapace!
Ja licno - Francuska ( Sena zna I Francuski )

Marijan said...

Favorita nemam. Sve to pratim onako, relaksacije radi. Drago mi je kada pobjedjuju "bivsa braca" ma koji to sport bio!

dalibor bilic said...

Ko kaze da ne navijam za Mehiko.Vidi sad,Cicaritoooooooooooooooooooooooooo.
Kad Beka moze bit Crnogorac sto ja nebi mogo bit ,,Gonzalez,,

Nurko said...

Englezi uzimaju Hrvatsku u polufinalu i gube od Urugvaja

Anonymous said...

Šteta da su Šaćiri i ekipa ispali. Cijelo Sarajevo se radovalo kad su im ga Džaka i Đerdan zavukli.

Micko said...

Čudo za Sarajevo. Reče mi neko da su navijali za Saudiju prov Rusije. Šta da su tekTurci igrali.
Nego danas je 4.Juli. Htio sam samo da vas podsjetim na ono vrijeme mraka kad niste imali kreditne kartice,parade pedera i kad je vas život bio vrjedniji od pasijeg u odnosu na današnje demokratsko vrijeme bez mraka bez posla bez plate i penzije. Stid me je dalje može me neko cut pa čak i povjerovat u sve to.

Smrt fašizmu sloboda narodu.

Marijan said...

Mick, previdio sam tvoj komentar iz prošlog posta...
Kako vidim, bio si na golu, i branio si... sad me interesuje, jesi l' branio samo svojima il' si branio svima?
Ima l' ko da je igrao na krilu?

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...