Saturday, August 18, 2018

Cigara

Tamo je ljepse ,ovde je bolje.Ok ,To je to.

Letio sam ,,Norvezaninom,, na liniji Orlando -Copenhagen ,kasno oko 12  navece ,zadnjim letom za Evropu  sa ,,Orlando Internacionala,,Zadnji ,,cik  cigarete ,, sam ugasio  oko 10,pa onda sve kontrole i  ,,Zbogom Ameriko ,odo u Sarajevo,,Neko sve to rijesi  sa desetak  slika na Fejsbuku i gdje je bio i sta je radio  i naravno  sa im je bio ,al meni koji sam naviko  na ,,zivu,, rijec je malo ,,duze,,Moze covjek ,sve ono sto je proslo  a i prije nego pocne odrediti iz  nekoliko uglova i sebe staviti  u razne pozicije  prema onome gdje ide ,ali se meni ucinilo zanimljivim ,da ovu pricu  fokusiram iz ugla ,,pusaca,, ovisnika o nikotinu  i da iz te pozicije  obradim putovanje.

U Americi vec ,,sto godina ,, niko ne pusi u aerodromima.Pusi se napolju na odredjenim mjestima ,koja oni  sto ne puse ,obilaze  u velikom luku.E sad kako i zasto  covjek ,koji inace  jedino moze bez  cigarete ,dok spava ,,,,klikne,, da slijedecih 10 sati i ne pomisli na nju.odnosno  dok ,,leti,, svoju podsvijest  regulise da je to tako  i stavlja je u poziciju da je jaca od zelje ,odnosno   kontrolise ,, ono sto ,,mora,, i da cim se sve to zavrsi  vrati na isti nivo .Alkoholicari i narkomani su u odnosu na pusace privilegovani ,sto se putovanja avionom  tice .Oni se mogu udrmati  tokom leta.Valjda je razlog  sto dim smeta i ostalim ,a alkohol i droga  samo  jednom ,Valjda.

Cim nogom  dodirnes ,,zemlju ,, panika .opet nesto ,,klikne,, u glavi i trazi  cigaru.Copenhagen je jedan od rijetkih aerodroma gdje jos postoje ,al vjerovatno nece dugo,, mjesto za pusace.al ima da se nahodas al mi se ucinilo da mi je brze doci do cigare ,da izadjem iz zemlje  i ko  cojk na  cistom  ,,danskom ,, vazduhu  isplacem pluca ,sto sam i u radio.Onda let za Sarajevo i sve ,,isto,, Sarajevo ,,dolasci,,  ide brzo  do cigare medju prstima  naplju .

Poslije sam letio iz Splita  gdje svi ,,puse,, uz more ,putnici ,turisti ,kompletne posade aviona ,al sve na ,,rivi,, a ne u  maloj zgradi aerodroma sa 5 hiljada  ljudi nabijenih ko sardine sto cekaju da negdje ,,odlete..London -Getvik  je isti Amerika ,pusi se napolju  na tacno odredjenim mjestima ,sto i nije toliko strasno ,dok jos ne moras  i spavati  u hotelu na tom aerodromu  u kojem takodje nama pusenja  pa svi oni sto su recimo  navikli poslije sexsa zapaliti ,trebaju ne samo da se obuku ,nego da  sidju liftom ,propjesace do ,,napolje,,  da kompletiraju  dozivljaj.

Ovo o sexu ,naravno je samo predpostavka ,da to ide tako.,kao primjer da su pusaci totalno diskriminisani u odnosu na sve ostale ovisnike .

Dosta za prvo javljanje ,a naravno da ima jos ,ali generalno sto se nas pusaca tice ,Sarajevo je raj  na zemlji ,od onoga da mozes u kafani popiti hladnu pivu ,pojest cevape  i sve uz  cigaru ,do onoga  da mozes i ako ,,mozes,, poslije sexsa zapalit ko cojk  a mozes  sex i preskociti ,pa opet zapaliti .To sto smo mi inace ,,popusili,,nije stvar licne odluke  nego kombinacija  svega po malo ,od onoga da se kontrolises kad moras ,do toga da se ,,razvalis,, kad ne moras.

2 comments:

Anonymous said...

Dobro došao u Evropu. Almetina mi je rekla tvoj plan, šteta Vis I Pula su preko 7 milja, a danas idem u Arenu gledati našeg Čolu sa bivšom sarajevskom rajom, ako bivša kao pojam postoji. Ili jesi ili nisi.

Anonymous said...

Jesi li se uspinjacom popeo na Trebevic? Sarajevo, Sarajevo ispod Trebevica, mi smo vojska mi smo vojska Izetbegovica.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...